Is het niet lastig als je in Nederland bevalt met aangeven en paspoort etc? Wat goed van alle knal mvm testen dames!! top! haha dat filmpje!! geniaal! maandag echoooo brrrrr!!!!
Spannend he Aloha. Hoe laat moet je? Zijn jullie al misselijk? Ik nog niet. Heb twee keer een half uurtje gehad dat ik misselijk was maar verder nog niet.
Komende week hebben er best veel een echo, wat spannend allemaal Misselijk, het gaat gisteren ff naar de wc kunnen rennen. Vanmiddag beetje misselijk. Maar de eetlust is helemaal ok
Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 5. ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 7. Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, zkhs, bv Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17. Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Cindy29, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 26. Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28. GewoonAn, 23 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30. Kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 43 zwangeren Afspraken: 25-10 Najade: 4e echo gyn 25-10 Meikie: intake vk 28-10 Aloha: 1e echo gyn 28-10 Linne: 2e echo 29-10 Nijntje01: intake & 1e echo gyn 29-10 Aqua82: 1e echo 29-10 Mandy84: 1e echo 29-10 Cathrien: 1e echo 30-10 Me and: afspraak vk 31-10 Frenzy: 1e echo 01-11 Mandy84: intake 01-11 Stephanietaal: afspraak gyn 01-11 Blinq: echo & intake 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 05-11 Plurk80: 1e echo 05-11 Dreamer: vk & 1e echo 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 06-11 Rondvierkantje: 1e echo 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Mumm84: 1e echo 07-11 GwoonAn intake vk 08-11 Pinkeltje: 1e echo 08-11 Luca75: 1e echo gyn 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 13-11 Knopper: 1e echo 14-11 Bibababy: 1e echo & intake vk 15-11 MommieD: intake vk 18-11 Kiera: intake vk 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Hallo dames ik ben terug van vakantie en zag dat ik er nog niet bij was gezet. Bij deze heb ik het dus even zelf gedaan. Hoop dat het niet erg is. Ik moet eerst even terug gaan lezen.
Zo, dat was even een hele rit bijlezen! Wat een geweldig filmpje! Ik ben persoonlijk niet zo van het testen. Ik heb het 2 keer gedaan, en ik zie op de echo wel hoe en wat Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? Ik had het vanmiddag met een zwangere vriendin over kraamzorg, en zij denkt dat ik geen recht heb op kraamzorg omdat ik op een camping woon. Daar moet ik dus nog even achteraan.
Ik wacht eerst tot ik de echo heb gehad en dan ga ik me een verdiepen in de kraamzorg! Moet ook nog even regelen dat ik een ander pakket krijg bij de cz maar ook dat doe ik pas na de echo... wil toch eerst even weten of alles goed zit! Afscheiding: heb ik ook... wel gewoon doorzichtige en heb gelezen dat dat heel normaal is
Heb ook heldere maar ook wat wittige afscheiding, nog meer dames die dit hebben? Ik zie gelijk weer beren op de weg...
Hihi grappig! Toen ik zwanger was van mn zoontje droogde kv 2v5 wel nog snel op maar vind ze nu ook traag. Action is trouwens ook mega traag, maar goed voor die prijs hihi. Ik dacht trouwens dat ik veel testen had gedaan hahaha: 7x action 2x 2v5 1x cb digital met weekindicator Heb dus nog een action en cb test, maar heeft niet echt meer nut toch nu?
@ kraamzorg: dit schijnt te zijn omdat het lastig is om het park op te komen. En in verband met de ruimte. Maar zodra ik 12 weken ben ga ik instanties bellen en dan hoor ik het wel. Mocht het nou helemaal niet lukken ga ik denk ik in een kraamhotel. @ afscheiding: hier ook, echt vies gewoon af en toe. Sorry voor de omschrijving, maar het lijkt soms net yoghurt:/ En spannend me and!
@ Cindy, welk pakket pak je je bij cz. Ik heb me nou laten omzetten naar gezin. Meteen 17 euro meer in de maand. @ afscheiding, heb ik geen last van. Heb me toch maar een elastiekje aan de knoop van de spijkerbroek gemaakt, dat zit wat fijner
Ik denk ook het gezinspakket maar bij mij zou dat 13 meer zijn in de maand... maar ik wacht eerste even de nieuwe tarieven voor 2014 af, die komen in november Ben nu ook prima verzekerd, zou alleen aan de kraamhulp 4 euro per uur moeten betalen Heb nu de folders over de pakketten thuis gekregen dus die ga ik maar eens goed doorlezen. Je zei dat je nu gezin gepakt heb... heb jij dan midden in het jaar gewisseld?
Gefeliciteerd weer voor de nieuwe zwangeren @ afscheiding; mijne is laatste dagen een beetje geel... Vreemd he... Mijn urine stinkt trouwens ook ineens en moet nu veel vaker naar het toilet. Zwangerschapskwaaltje? Sorry voor de vieze praatjes haha.
@Cindy ik zit bij zenz daar kon ik zelfs na de bevalling nog wisselen naar gezin. (speciale uitzondering voor zwangeren). Dit heeft mijn hele eigen bijdrage gescheeld. Was wel 10 euro duurder uit. Maar kreeg er veel meer voor terug. @Nijntje dat van je urine kan een zwangerschapskwaaltje zijn. Let er wel op dat je sneller een blaasontsteking kan krijgen en die voelt heel anders aan dan als je niet zwanger bent! Veel water drinken en evt grandberrysap nemen kan al helpen! Mijn urine is op dit moment lichtgeel hihi had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Ook ruikt ie anders.