elianorah je had gepost waren ook heel veel reacties op al. maar nognaals welkom jolien ook welkom en gefeliciteerd! iedereen lekker van het mooie herfstweer aan het genieten? ik ben superrrr misselijk, elke dag een tandje erger zolang ik elk uur hapje eet hou ik t vol maar oeii heel anders misselijk als bij mn zoontje. toen veel gespuugd maar meer door luchtjes, nu gewoon blegh.
Goedemiddag Hier ook een dagje met veel misselijkheid. Vanochtend maar langzaamaan begonnen met een mueslireep en daarna lekker de hei op geweest met de hond. Maar dat was niet zo'n succes Dus nu liggen vriendlief en ik allebei knockout op de bank, ik ga zo even een middagdutje doen denk ik.
Het is wel lekker weer zeg idd, laatste keer voorlopig. Morgen schijnt het echt vies te worden! Hier ook misselijk, sinds donderdag eigenlijk. Maar niet de hele dag. ( ff afkloppen) Echt met vlagen
Bij mij begint de misselijkheid ook te komen. Nog niet overgeven, maar moet ook niet teveel aan eten denken. Moet zo nog boodschappen doen, ben benieuwd. Ben wel erg moe, word ook nog steeds midden in de nacht wakker en lig dan zo twee uur voor me uit te staren. Moet dan ook gerust drie x plassen. Ben dozen van de verhuizing aan het uitpakken en inderdaad steekjes.
Ik meld me graag aan... Begin hier pas met lezen maar brn ca 30 juni uitgerekend. Ben nu 4.5 wk zwanger. 29 jaar, 1e kindje Geen kwaaltjes, af en toe een steekje. Zijn jullie ook zo bang en onzeker? !
Hey dames even een ego berichtje vanacht wakker geworden van pijnlijke steken in mijn linkerzij die doortrekken naar mijn rug en benen Werd wakker vanochtend en eigenlijk nergens last van ook niet meer aan gedacht tot het tegen een uur of 10 weer best hevig terug kwam en ik het totaal niet herken van mijn eerste zwangerschap maakte me ook best zorgen heb toen even de verloskundige gebelt en die kon niet heel veel voor me doen omdat ik nog maar 5 weken ben zou ze op een echo nog niet veel kunnen zien ik moet dus het even aan kijken en als het erger wordt uiteraard bellen maar ze zei dat het of gewoon me darmen kunnen zijn of voortekenen voor een miskraam maar daar kon ze niet heel veel over zeggen bah😢 ben wel heel ongerust erover en dan heeft me kleine boef ook nog eens 39.4 koorts dus is niet heel gezellig vandaag
he bah dat is nooit leuk maar het hoeft niets met de zwangerschap te maken te hebben, misschien je darmen of blinde darm of zo?!
@aris: ik heb vorig weekend 's nachts ook erge steken en pijnscheuten gehad. Ook met uitstraling naar mn rechter been. Dacht echt dat t foute boel was. Maar het zakte uiteindelijk toch weer af en weet dus niet wat t geweest is. Ik neem aan dat alles nog volop aan t groeien is, want was vandaag weer 'lekker' misselijk. @hier: wauw! Wat n weer hier in Duitsland. Gewoon bijna 20 graden. Vandaag heerlijk gewandeld in de heuvels door de prachtige natuur die volop aan t veranderen is door de herfst. Wat n kleuren van alle bomen en bladeren; groen, bruin, rood, oranje, geel.. prachtig. Maar heuvel op en heuvel weer af was best wel pittig af en toe. Moest echt af en toe op adem komen of ff zitten. Nu net weer terug op de kamer. Zo even heerlijk in bad en dan daarna lekker uiteten. Hopelijk word ik niet zo misselijk na t eten als gister. Toen had ik t niet best.
Hey meiden! Yeah 5 weken vandaag! Afgelopen nacht echt heel erg slecht geslapen, 3 uur zien worden en 6 uur ging me wekker.. :'( ben ook echt kapot nu! Denk dat ik niet te laat me bedje in ga vanavond haha. Vind herfst (weer) ook mooi "lekker niet" haha, de bladderen die van de bomen gaan de kleuren echt prachtig sommige plekken! Collega vertelde vandaag op het werk dat er maandag windkracht 9 kan komen hier.. gelukkig wel vrij maar jeetje als dat echt zo is moet ik me spullen maar vastbinden buiten haha! Heb niet veel te vertellen, alleen dat ik ook de balen erin heb dat ik onder zit met pukkeltjes, gezicht en borst.
Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 5. ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 7. Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, zkhs, bv Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17. Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Cindy29, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 26. Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 27. Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28. GewononA, 23 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30. Kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 46 zwangeren Afspraken: 28-10 Aloha: 1e echo gyn 28-10 Linne: 2e echo 29-10 Nijntje01: intake & 1e echo gyn 29-10 Aqua82: 1e echo 29-10 Mandy84: 1e echo 29-10 Cathrien: 1e echo 30-10 Me and: afspraak vk 31-10 Frenzy: 1e echo 01-11 Mandy84: intake 01-11 Stephanietaal: afspraak gyn 01-11 Blinq: echo & intake 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 05-11 Plurk80: 1e echo 05-11 Dreamer: vk & 1e echo 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 06-11 Rondvierkantje: 1e echo 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Mumm84: 1e echo 07-11 GwoonAn intake vk 07-11 Najade: 5e echo 08-11 Pinkeltje: 1e echo 08-11 Luca75: 1e echo gyn 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 13-11 Knopper: 1e echo 14-11 Bibababy: 1e echo & intake vk 15-11 MommieD: intake vk 18-11 Kiera: intake vk 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
@ nieuwe dames; welkom allemaal! En gefeliciteerd! @ Najade: wat fijn van de goede echo! Heerlijk hoor! @ cathrien; heerlijk genieten daar, we hebben echt mooie oktober dagen nu nog! @ Aris; komt me niet bekend voor maar goed in de gaten houden. @ Kwaaltjes; hier met vlagen misselijk en momenteel erg moe, bleh! En vaak veel hoofdpijn en duizellig bij het opstaan. En ben verward, maar dat heb ik normaal mss ook wel... Men zal blij zijn als ik de echo heb gehad! @ Herfst; idd kleuren zijn prachtig nu en we treffen het ook zo met het weer. We mogen nu echt niet klagen. Morgen en overmorgen idd erg slecht weer voorspeld, ben benieuwd!
Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden! Aris, dat is wel schrikken als je ineens zo'n pijn hebt. Hopelijk krijg je er geen last meer van en is er niets aan de hand. Najade, wat fijn dat je het hartje weer hebt gezien! Poeh ik ben moeee. Ben de hele dag onderweg geweest en heb het nu ff gehad. Nu lekker een avondje tv kijken!
Hier ook al zo moe pfff Zouden rond 20uur naar een vriend van ons gaan maar ik val nu al bijna in slaap haha
Joepie hier ook een Juni mama! Gister bij verloskundige geweest, dacht zelf eind mei maar door mijn onregelmatige mensturatie ben ik (helaas) terug gezet. Uitgerekende datum is 6-6!
welkom nieuwe juni mama's.. Ik denk dat we nu wel het clubje grotendeels compleet hebben. de meesten die het nu ontdekken zullen uitgerekend zijn in juli.... Tenzij het een verassing is hihi. Vandaag (zoals meerdere zo te lezen) heerlijk genoten van het mooie weer, heerlijke wandeling gemaakt. Vanmorgen had ik het zwaar.... misselijk, stond gebogen over de pot.. zou ik het dan toch weer krijgen? Maar na een uurtje rust op de bank voor het wandelen was ik weer fit. ik ga lekker rustig aafje ervan maken. veel plezier
Hi meiden, Hier ook zo moe en misselijk! Ik haal de avond niet als ik na t eten niet even kan slapen. Met een kindje van 2 lukt dat niet altijd dus lig ik er meestal gelijk in als zij slaapt! Hoop dat ik snel meer energie heb, kom nergens aan toe en heb nergens zin in. Hebben jullie al ideeën voor een babykamer?! Of ben ik nu iets te enthousiast , dromen mag...toch
Hihi..vandaag. ..bod gedaan op n kinderkamer. .. Zo dubbel want ik ben zo bang. Heb veel last van mn darmen vandaag. Trouwens. .voor in het schemaZh bevallen, flesvoeding :
@evengeduldaub: dat is wel heel snel, je doet je naam geen eer aan haha.. Maar ja, als het echt je droomkamer is? Leuk zo'n klok verzetten. Kids hier om zes uur klaarwakker en had ze nog wel later naar bed gedaan. Slaap zelf al zo slecht...gaaaap Fijne zondag iedereen!