Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Even snel hihi

Evengeduld das wel snel hihi

Wij vermaken ons prima.. Gister hadden we heerljjk weer dus lekker int bos gewandeld.. Vandaag minder weer dus straks naar een overdekt speelparadijs hier in de buurt.. Lees en reageer morgen weer wat uitgebreider als ik weer thuis ben :)

2. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Er is een nieuwe lijst van 16 tm 30 juni zag ik, volgens mij kunnen er hier weer van de lijst af dan?

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Uhh waarom aqua.. Dit is toch gwoon een algemeen juni topic..

4. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allen, ik had net een berichtje getypt, maar volgens mij komt ie niet door...
    Wilde vragen wat voor extra vitaminen jullie nemen? Ik heb foliumzuur en eet veel verse vis, dus gok dat ik geen visolie hoef te nemen. Iemand al advies gekregen van een verloskundige wat dit betreft?
    Ook vroeg ik me af of iemand weet wat de max is wat betreft cafeïne. Bronnen op internet verschillen nog al van mening. Ik drink graag mn kopje koffie 's ochtends en drink nu ook graag cola zero ivm misselijkheid/weeïge maag. Iemand hierover al advies gekregen?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!

5. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Ik slik 1 tablet. Zit foliumzuur, vitamine D en calcium in!

Over koffie durf ik niet te zeggen, dat drink ik niet

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ik slik gravitamon.

Caffeine, geen idee. ik ben wel overgegaan op theinevrije thee en op cola light zonder caffeine.

7. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook de gravitamom.
    Was altijd een koffiedrinker, maar heb er gewoon helemaal geen zin meer in.

@kwaaltjes: wie ook veel steekjes vandaag?

8. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Ja zeggen zelf het is hier te druk en willen een eigen topic, dan is het misschien handiger voor de mensen die hier de lijst bijhouden?

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik snap niet wat jr bedoeld aqua?

over eten etc vind je veel informatie op de site van het voedingscentrum. Volgens mij is het 1 kop koffie per dag, maar bind me er niet op vast ik drink geen koffie dus weet t misschien niet exact.
    vis moet je ook uitkijken met sommige soorten, staat ook op voedingscentrum in een schema.

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik slik vitaminen met foliumzuur
    En als ik op de lijst van de verloskundige kijk wat je wel en niet mag eten. ... mag ik toch echt bijna geen enkele hoor

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Koffie/cafeïne: meen dat je vier 'dingen'per dag mag. Dus dan cola, thee, koffie. Ben een echte cola en koffie drinker en moet zeggen dat ik gewoon 'rustig'aan doe. Met mijn vk ook zo besproken.

@ lijst; denk dat we het bij de tijd gewoon bij houden en dan af en toe de lijst opschonen. Als iemand echt lang niet meer hier is geweest dan halen we die persoon eraf (kan dan altijd een back upje bijhouden zodat die persoon er zo weer op kan.) Ervaring leert dat er in de tijd toch meiden af vallen en zo ook nog bijkomen. En sommige meiden vinden het mss ook leuk om in meerdere groepjes te schrijven, is prima toch!

@ Vitamine; hier een met visolie, ik eet nooit vis dus vandaar! Als je veel vis eet hoeft dat natuurlijk niet. Ik heb van die rode capsules weet eigenlijk niet hoe ze heten.

@ Dreamer; hihi vandaag is het lekker binnen blijf weer, of naar een indoor speelhal ja!

@ nogevengeduld; het is idd vroeg, maarja als het helemaal naar je zin is, kun je het beter maar alvast hebben toch?

@ Najade; vervelend dat de kids niks snappen vand e wintertijd. Hier was ons venjte vanacht wakker dus die sliep vanmorgen gelukkig wel uit!

@ Ego; net voor aan :) 120 euro :) duplo gekocht, schaam me dood :S Wel allemaal met korting en een groot ding wat ik appart wil zetten voor zijn tweede verjaardag ( de luxe treinset)

Ik ga lekker douchen met de kleine man, hihi we hebben echt een pyamadagje, heerlijk!

12. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is bij n bod gebleven. ..niks neer gehoord. Wel de extra kamer bijna leeggemaakt.

Caramelbaby ik slik die mama dingen van davitamon.

Drink alleen mog maar rooibosthee.

Hoe zit het met je buik trouwens. Kan het zijn dat het onder mn navel wat harder is(darmen?)

13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    cafeïne: geen idee eigenlijk.... drink bijna nooit koffie of cola (af en toen thee)
    Kinderkamer: ik zou nu alles kunnen kopen want ik hou ervan om zulke dingen te kopen! uit zelfbescherming hebben wij afgesproken dat pas rond de 20 weken te gaan doen, maar dat moet iedereen voor zich zelf beslissen toch!
    Harde buik: Mijn buik is aardig opgeblazen en ook vrij stevig... ik zelf denk inderdaad ook dat het gewoon de darmen zijn

14. rondvierkantje

21 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Jammer van de kinderkamer zeg:( Hopelijk hoor je er nog iets van...

Hier een rustig dagje. We hebben vanochtend mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, hele leuke reacties. Dankzij de hormonen ook een traantje laten vallen haha. Zo even een middagdutje doen, ik ben zo moe vandaag! Niet leuk meer. Het zal ook wel komen door de tijd, als de klok voor of achteruit gaat ben ik altijd veel meer moe dan normaal.

15. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    sorry voor mijn afwezigheid :( maar veel gelegen en weinig gedaan.
    ik ga echt te snel van me zelf af :( dus ik probeer vanaf nu weer elke dag even te lezen :) is stuk makkelijker haha ga nu niet alles terug lezen en reageren sorry meiden.

morgen mag ik bellen voor me uitslag van het bloedonderzoek gelukkig hoop dat ze daar iets in vinden in ieder geval.

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hey meiden,
    Hier lekker nu de aankomende 2 dagen vrij! :D
    Morgen mvm spannend!!

Baby kamer, ook gisteren een bod gedaan wel reactie terug, maar ze wil 200 en ik wil 140 ervoor geven hooguit 150 maar ze gaat niet akkoord nja jammer voor haar, ze krijgt alleen maar bodden van 50 a 75 euro en staat er al langer als een maand op dus wie weet mailt ze me hopelijk een deze dagen dat ze toch wel dat bod wil. :p

17. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Ik slik mamafit (geloof ik) van Davitamon. Wel grote pillen maar tot nu toe gaan ze er nog goed in. Verder drink ik ook geen koffie, en thee maar af en toe. Ben altijd een theeleut, maar ook tijdens mijn eerste zwangerschap totaal geen zin in thee en nu dus ook weer niet:p

Door mijn onzekerheid over mijn wegvallende symptomen kon ik het vandaag niet laten om een zwangerschapstest te halen waarop je kan zien hoelang je zwanger bent. Uitslag: zwanger 3+ Dus minimaal 5 weken. Een kleine sprank hoop dat het toch nog goed zit. Lijkt mij dat als het vruchtje nu sinds de symptomen weggevallen zijn (1 week) niet meer leeft dat het hcg daalt...?? Dus dacht ik dat er dan ook een minder aantal weken aangegeven zou worden voor het aantal weken zwanger..

Ach, het is zo moeilijk. Ik wil graag ergens iets positiefs hebben... Nog tot vrijdag wachten en dan zullen we het zeker weten.

Oma, vanmorgen wel flink moeten overgeven :D Dat was even een "heerlijk" gevoel!

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik wil graag met jullie meeschrijven. Zal even kort wat meer vertellen.

Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger van ons tweede kindje en misschien ook wel van ons derde kindje. Ik heb hormonen (puregon) moeten spuiten om zwanger te kunnen worden, zo is het ook gelukt bij mijn eerste zwangerschap. Dit was de tweede cyclus en er zaten 2 mooie follikels toen ik de pregnyl mocht spuiten. Nu ben ik dus zwanger en heb ook al heel wat klachten, misselijk, zelfs al moeten overgeven.
    Dinsdag krijg ik mijn eerste echo en dan weten we eindelijk of het er 1 is of toch 2 zijn.. Als ik denk om een tweeling te krijgen naast mijn dochter vind ik dat wel eng hoor, het is al erg druk maar het is zeker welkom! Leuk om in een topic te schrijven waarin iedereen net zo ver is! Naar mijn berekening ben ik 20 juni uitgeteld.

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik slik mamafit van Davitamon. Grote rode pillen die prima weg te slikken zijn!

Kinderkamer ideetjes hebben wij hier volop. We gaan in de kerstvakantie starten!

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    PFff hier zijn de kwaaltjes ook minder geworden.

Weet het ook niet hoor.

Deel Deze Pagina