Ja denk na de 20 weken echo ofz? rond die tijd ga je beginnen met de baby kamer toch. Kan hem ophalen wanneer ik wil dus.
Een handenwarmer om aan het stuur van de kinderwagen te bevestigen. Blijven je handen lekker warm in de winter van 2014/2015! Haha je kunt m maar vast in huis hebben! Zal es kijken of ik een link kan vinden.. Lodger warmer in diverse kleuren - Omslagdoeken - Verzorgen Villa Vrolijk Online Babystore
@ An, dat is ideaal. Ik wacht ook tot 20 weken denk ik @ Mumm, daar heb ik nou nog helemaal niet aan gedacht wel handig ja
Zeker gezellig al dat geklets! Weer heel wat tijd kwijt met bijlezen! @ koud zijn: praat me er niet van. Vooral 's avonds heel veel last van! Krijg het ook echt niet warm. Ik sta echt rillend onder de douche.
Jaaaaa!!! Een mooi kloppend hartje! En al 9,8mm groot! Ik ben nu 7 weken volgens de vk. Dus dat lijkt allemaal perfect! Alles zag er heel goed uit! Jeeeeej! Ik ben zo blij! Ik moest helemaal huilen toen ik t hartje zag kloppen. Net bij onze ouders langs geweest om t goeie nieuws te vertellen. Vandaar dat t even duurde voor ik iets liet weten. Nu zo lekker me bedje in. Wat zal ik lekker slapen vannacht! Met n glimlach op mn gezicht van oor tot oor!
An, mooie kamer zeg Tepels, weet niet wie het schreef maar die van mij doen vandaag ook zón pijn pff ze waren ook keihard. Wel grappig want ml had gister geconstateerd dat ze wat groter lijken te zijn geworden
An en andere meiden zag toevallig dat er ook en club is heb mezelf even aangemeld maar is die groep voor de meer privé dingetjes oid? Dat kan ik me wel voorstellen namelijk.
Kwam even spieken voor Cathrien; Yeaaa!!! Wat zul jij je goed voelen nu, tis je gegund! Lekker van genieten nu!! @ Gewoona; mooi kamertje, lekker klassiek, vind ik wel mooi! En idd 20 wk is een mooi termijn om mee te beginnen! @ Cossy; idd er is een club, daar kun je wat meer persoonlijke dingen kwijt. Het voordeel van dit topivc vind ik dat je het makkelijk kunt bijhouden. Meiden ik ga een lekker theetje drinken en daarna lekker mijn bedje in! Goede nacht allemaal!!