Voor op de lijst: 12 nov 07:15 uur 2e (extra) echo 27 nov 18:15uur 3e (termijn) echo En hopelijk ga ik dus ons kleintje mooi zien groeien bij deze 2 echo's!
Oohhh cathrien wat mooi weer.. duimen draaien ook voor jou komende echo's. Cosy...ik was die van die tepels Heb ook steeds mot vandaag met mn lief..kan niks hebben. Hormonen denk..... hoedanook... tis tochzijnschuldwantikhebniksgedaanlekkerpuh.
Super Cathrien! Hoop dat je beter hebt geslapen dan ik. Lig alweer vanaf vier uur wakker. Wie heeft dat ook?
goed hoor Cathrien! Ben misselijk... en tegelijkertijd zo'n honger gevoel. En we hebben een probleem met de cv ketel. Water wordt niet echt warm. Niet fijn als je staat te douchen. Straks maar even bellen.
Ik had gisteren in bed al een berichtje getypt op mijn telefoon, maar kon hem niet posten, heel m'n bericht ineens weg.. We hebben gisteravond de echo gehad... Het hartje klopt!!! Zo ongelofelijk, we zijn zo blij!! Wat een wonder zeg! Baby was 16 mm, kwam neer op 8 weken zwanger, precies zoals in m'n banner dus. Ze probeerde eerst uitwendig, toen kon ze m'n baarmoeder niet in beeld krijgen (zenuwachtig!) en daarna inwendig, en toen was metéén de baby te zien en ik zag meteen kloppend hartje. Zo bijzonder! Alles zag er keurig uit en ik mag over 2 weken terugkomen voor de termijnecho
Yeah Cathrien en Linne gefeliciteerd met de mooie echo's! Wat een goeie dag gisteren. Zo ging het bij mij ook Linne, eerst uitwendig, Maar die had zich te goed verstopt Wat een ervaring he dat kloppende hartje @ Najade, same here. Was om 2 uur vannacht alweer wakker. Maar heb gelezen, dat zou komen omdat je als zwangere een kortere REM fase hebt in je slaap. Ik heb nog aan vk gevraagd en de goeie nachtrust thee van Zonnatura kon geen kwaad zei ze.
Cathrien en linne gefeliciteerd met de goede echo's... wat super dat iedereen die gisteren een echo had, een kloppend hartje heeft gezien ,
superrr wat een goed nieuws allemaal! ! hier sinds gisterenavond gestart met emasefene tabletten, wou eerst de tablet proberen voor ik op de zetpil variant stapte. voor het eerst weer wakker geworden op een normale manier en normaal ochtendritueel kunnen doorstaan haha zo fijn! wel heeel suf geworden na innemen en als een blok in slaap gevallen. en ik lig al een paar dagen om 8 uur in bed dus slaap ineens enorm veel.
Cathrienen linne Gefeliciteerd!!! Super zeg! An leuk kamertje, voor mij iets te klassiek maar leuk! Gisteravond mn zusje en 2 vriendinnen langs geweest om te vertellen! Superleuke reacties! Vanavond gaan we nog 6 van mn vriendinnen langs, dan kan ik het volgende week op het werk vertellen... dat is voor mij prettig ivm het werk wat ik doe dat ik het vroeg vertel.
Wat fijn aloha! Ik neem er sinds zaterdag ook iedere avond een tablet enhet lijkt sinds gister te helpen! Ik word er niet suf van maar neem m ook direct voor het slapen dus voor het aankomt slaap ik denk ik al haha
Cathrien en Linne: Gefeliciteerd met de mooie echo's! Super Hier vannacht ook erg slecht geslapen Gelukkig hoeven we vandaag nergens naar toe en kunnen we lekker rustig aan doen. Vanmiddag met dochterlief maar een dutje mee doen denk ik
@ Aloha, wat zijn dat voor tabletten? @ Mandy, kennen die vriendinnen zich onderling niet dan? Ik ben echt aan het denken hoe ik dat moet doen haha. Is echt zo ons kent ons. Weten ze het al eerder dan dat ik heb persoonlijk heb verteld
@ Cathrien en Linne : gefeliciteerd met jullie mooie echo's @ agua82 : dat zijn tabletten tegen spugen/misselijkheid. ik heb zelf de zetpilvariant want spuug de pil er uit voor hij kan gaan werken