Dankjewel, Volgens mij heeft patty86 net iets eerder de echo, de 14e. Maar is wel heel spannend, nu hopen dat er al een kloppend hartje te zien is. Glukkig maar een weekje wachten. Ben wel benieuwd hoe het bij iedereen gegaan is na de echo, wel laten weten hoor
wow mooi tuttebel dat is best al flink he leuk zeg Dat kun je volgens mij niet lang meer verborgen houden haha
Hoi allemaal, Iedereen die hier mee kletst gefeliciteerd! En ik geloof dat ik me hier ook mag aanmelden. Op het nod topic hebben sommigen misschien al 2x een (vage) foto voorbij zien komen. Maar nu is ie echt niet meer vaag. Zie hieronder! Ik wil dus ook wel graag op de lijst: 18 juni uitgerekend: Cathrien, 33 jaar, 1e kindje (2e zwangerschap), ZH en ik wil in elk geval wel graag bv proberen. En groen, omdat we het een verrassing willen houden! Ik ga morgen en vrijdag nog een keer een testje doen en als dat nog steeds mooi oploopt bel ik vrijdag de vk voor een afspraak voor de 1e echo. Dat zal bij mij bij 7 weken zijn vanwege de eerdere ma. Vind t wel mega spannend hoor. Want vorige keer was ik erg misselijk, overgeven, moe en ik had mega zere en grote (.)(.) en nu.. nu helemaal niks. 0,0 symptomen (afgezien van al een dikke week erg de griep). Dat maakt me wel een beetje onzeker. Maar ja, je kan er toch niks aan veranderen. Het gaat zoals het gaat. Ik zal toch echt moeten wachten tot de echo.
Gefeliciteerd Cathrien! Welkom hier. Hier ook concentratieverlies op het werk. Kan me heel slecht motiveren. Heb het ook super koud ondanks een dikke trui. Ook weer last van maagzuur grrr. Ik wil vooralnog geen borstvoeding geven maar ga wel een keer naar zo'n informatieavond met mijn mannetje. Die is er al helemaal van overtuigd dat het deze keer gewoon goed gaat. Elke avond praat hij tegen mijn buik dat hij of zij moet blijven zitten en dat papa en mama zich ontzettend op hem of haar verheugen. Zo liefff.
hier ook super koud brrr en indd geen bloed is moed erin houden hoor komt vast goed! hier druk druk druk het topic is ook lekker druk haha veel om bij te lezen hier het liefst thuis bevallen, en ik ga bv geven bij mijn vorige 2 ook gedaan wel maar tot een maand of 3,4 gedaan! geslacht willen we wel weten maar of we het verder vertellen? ik weet het nog niet!
Ik moet in het zieke huis bevallen en hoop heel erg datdit keer bv lukt, het is echt vloeibaar goud en heb gezien hoeveel het mijn zoontje gesterkt heeft ondanks de kleine beetje die hij maar even kreeg ( hij is ziek geboren ). Hier is het totaal mislukt mede door alles eromheen, maar elke druppel is echt goud waard. ( ik moest kolven en werkelijk elke cc werd aan hem gegeven doorde artsen om de helende kracht, hun noemde het dus vloeibaar goud) Ik ben geen bv maffia ofzo hoor mijn zoontje heeft eetproblemen en heb ik de fles ook nooit helemaal goed kunnen geven, dus zal al blij zijn als het volgende kindje al dan niet bv, al dan niet lekker opschoot de fles dringt. Gewoon knus momentje. Welkom cathries en crol, gefeliciteerd! Mooie test cathrien! En wat spannend dat de eerste echos al dichtbij zijn O. En ik ben sinds vannacht mega misselijk.. Hopelijk vd griep.. Was bij mnzoontje ook misselijk maar dan vlagen en niet snachts.. Nu dus echt non stop! Kon niet eens liggen.. Laten we het nog even op griep houden
Ik heb net iets te vroeg gezegd dat ik 0,0 symptomen heb. Net ineens mega misselijk en moest rennen naar de wc. Me halve maaltijd in de pot. Bah!
Bah ja die misselijkheid, gelukkig nog niet naar de wc hoeven rennen! Ga toch eens kijken voor van die gembersnoepjes ofzo. Al moet ik zeggen die hoofdpijn is ook zeer irritant. Meestal zijn die klachten toch de eerste 3 maanden he?
Ja, de meesten hebben alleen dat soort vervelende symptomen de eerste 3 maanden. Maar ja.. elke vrouw en elke zwangerschap is anders.. dus je weet t nooit. Voorlopig ga ik er vanuit dat t niet langer dan 3 maanden duurt.
Precies zijn we gemiddeld met de kerst weer van de misselijkheid af en kunnen we ons volproppen en is het door de zwangerschap dat we dikker zijn en niet door het snaaien
Ja ik kom ook meekletsen gezellig! Heb net weer een aantal apps gedowload, ze zijn nu nog leuker dan toen ik van mn zoontje zwanger was.
Welke heb je mommied? Ik heb er ookal een paar gedownload, inderdaad ook een paar die ik al eerder had maar nu wat uitgebreid zijn, maar zag dater heeeel veel nieuwe tussenstonden en ze allemaal proberen is wel heeel veel werk hebnu even uit mijn hoofd, babybump, im pregnant, im expecting, babycenter ding zoiets
Welke heb je mommied? Ik moet ook maar weer gemberscoren merk ik.. Ik had trouwens ook gember ontbijtkoek. Gembersnoepjes heb ik nooit gezien dus ben benieuwd!
Hahaha ik heb dezelfde volgens mij, vorige x had ik ook what to expect en nu is ie vernieuwd. Ik moet alle paginas nog even teruglezen maar hierbij al een klein voorstel rondje: MommieD, 30 jaar, 2e kindje uitgerekend op 21 juni, zoon van sept 2012. Leuk dat er meerdere 2e kindjes op komst zijn, vind t wel spannend als ik denk aan de eerste maanden met 2 kids. Jullie ook??