Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linne

Linne Lid

14 okt 2013
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    De andere meiden ook gefeliciteerd met de mooie echo. Super zeg :D Waren jullie ook zo sprakeloos toen jullie het zagen?

Voor op de lijst: op 13 nov krijg ik de termijn echo.

Verder hier nog steeds geen misselijkheid, alleen last van darmen. Ga morgen ook een plasje naar de huisarts bellen, op aanraden van de verloskundige, want heb wel vaak buikpijn.
    Wat fijn dat bij jullie die tabletjes tegen misselijkheid werken! Kun je er toch iets tegen doen.

Over slapen: ik slaap ook superslecht laatste weken, wordt vaak wakker, en ineens elke nacht plassen. Ook in het weekend word ik standaard om 6 uur wakker. Maar we hebben het er allemaal voor over toch :D

2. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aqua ze kennen elkaar zeker want is mijn vriendinnengroepje...
    Ik ben bewust eerst naar de meiden geweest waarvan ik weet dat ze het voor zich houden haha...

ik heb 19 November mijn 2e echo!

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Werd me net toch onbeschoft te woord gestaan door de cv monteur. Jemig zeg. Graag of niet dacht ik zo. Na veel gezucht en moeilijk gedoe komen ze morgenmiddag. Hoe laat? euh ja dat weet ik niet hoor. nou dus dan werk ik morgenmiddag maar thuis.

Pf als ik zo op mijn werk tegen klanten doe had ik al lang op straat gestaan!

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Mag het eerst 4 november zijn?? :D

5. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Of 1 november :D

6. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

+1 :d

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Vooruit ;)

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    alweer zoveel binnenkort een echo..... tel de dagen tot 12nov pff

9. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk om te lezen over al die kloppende hartjes. Helemaal super meiden. Ik ben echt zo bang voor 4-11 dan voelt het echt als D-Day er moet dan hartactie zijn! Zo spannend. Maar goed positief denken. Ik doe volgende keer geen vroege echo meer. Pas bij 8 weken. Ik word er zo nerveus van. Gadver.

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @patty heb je al een echo gehad dan?
    Hier doen ze dat pas vanaf 8 weken... ik wist met 4 weken dat ik zwanger ben en ik word gek van het wachten... had liever eerder een echo gehad

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Jaaa 4 nov... Nog 5 dagen....

12. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ik ook Cindy

13. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    @aloha: naar van alles. glucose, suiker, schildklier etc.. omdat ik gewoon snel duizelig bennu helaas.

@frenzy: hij sliep gelukkig goed hij wou juist meer slapen dan normaal. nu ook weer hij heeft zijn fruithapje
    over geslapen dat vind ik niet erg voor een keer want hij eet nu slecht.
    fles wil die wel graag hebben dus dan geef ik die maar een x extra.

@gwoonan: spannend ben benieuwd wat ze heeft. misschien de babykamer :p

doe eerst maar 1 november idd :p heb ik ook me eerste echo begin beetje zenuwachtig te worden nu haha.

Ik lig ook eigenlijk altijd al met dekentje op de bank :)

Aan alle dames met de echos super leuk!!!!! lekker gaan genieten nu! ik mag vrijdag eindelijk haha wat kan wachte
    toch lang duren he

Net schooenmoeder me zoontje laten ophalen zodat ik kan proberen een beetje bij te gaan slapen want ben echt te beroerd om iets te doen.
    net de afwas gedaan en viel alweer bijna van me eigen af :(
    dus dames kort berichtje vandaag maar komt goed zodra ik beetje beter ben :)
    ik heb ketting besteld vanochtend en het is de zilvere geworden als het goed is morgen binnen :)

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Jeetje maak me ondertussen wel zorgen dat ik gewoon eigenlijk niks voel als ik jullie klachten zo lees.

15. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    niet iedereen heeft die mega kwaaltjes ;)
    Ik moet veel plassen, sneller moe en pijnlijke Borsten en voor de rest heb ik eigenlijk ook nergens last van en voel me kiplekker ;)

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ruilen luca? hier zijn dr meds uitgewerkt inmiddels en ik moet zo nog even werken, vanuit huis gelukkig maar foeiii was net boodschappen aan het doen haha en al dat eten blegh!

aqua emasefene zijn medicijnen tegen braken en misselijkheid. krijg je via recept alleen. je hebt er zetpillen en tabletten van. ik had vorige zwangerschap de zetpillen en nu de tabletten.

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik kom ook mijn dag niet door zonder Emesafene.

Hulde voor de uitvinder van dat wonderpilletje!

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ben bij de vorige wel misselijk geweest. Ik kreeg toen metoclopramide (primperan).

19. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Same here :(

Ben bij de vorige zwangerschap 3 weken super ziek geweest dat ik in de ziektewet heb gezeten. Kon echt niks binnen houden. Bij deze zwangerschap begon het precies hetzelfde vanaf 5,5 week tot week 7. Toen werd ik smorgens wakker en voelde me kiplekker. Sinds toen nagenoeg niks meer. Af en toe wat misselijk, gevoelige borsten en moe maar meer ook niet. Vk gebeld en zolang ik niet bloed of pijn heb kunnen ze niks doen en is het afwachten. Ik loop dus ontzettend te stressen voor de echo vrijdag aangezien ik er geen goed gevoel over heb....

Wil je overigens niet bang maken ofzo, ik voel me alleen hetzelfde als jou :)

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Wat ik voel:
    beetje pijnlijke tepels
    wat moe
    steken in mijn buik
    af en toe beetje misselijk maar ben wel vaker misselijk ook als ik niet zwanger ben

Deel Deze Pagina