De andere meiden ook gefeliciteerd met de mooie echo. Super zeg Waren jullie ook zo sprakeloos toen jullie het zagen? Voor op de lijst: op 13 nov krijg ik de termijn echo. Verder hier nog steeds geen misselijkheid, alleen last van darmen. Ga morgen ook een plasje naar de huisarts bellen, op aanraden van de verloskundige, want heb wel vaak buikpijn. Wat fijn dat bij jullie die tabletjes tegen misselijkheid werken! Kun je er toch iets tegen doen. Over slapen: ik slaap ook superslecht laatste weken, wordt vaak wakker, en ineens elke nacht plassen. Ook in het weekend word ik standaard om 6 uur wakker. Maar we hebben het er allemaal voor over toch
Aqua ze kennen elkaar zeker want is mijn vriendinnengroepje... Ik ben bewust eerst naar de meiden geweest waarvan ik weet dat ze het voor zich houden haha... ik heb 19 November mijn 2e echo!
Werd me net toch onbeschoft te woord gestaan door de cv monteur. Jemig zeg. Graag of niet dacht ik zo. Na veel gezucht en moeilijk gedoe komen ze morgenmiddag. Hoe laat? euh ja dat weet ik niet hoor. nou dus dan werk ik morgenmiddag maar thuis. Pf als ik zo op mijn werk tegen klanten doe had ik al lang op straat gestaan!
Wat heerlijk om te lezen over al die kloppende hartjes. Helemaal super meiden. Ik ben echt zo bang voor 4-11 dan voelt het echt als D-Day er moet dan hartactie zijn! Zo spannend. Maar goed positief denken. Ik doe volgende keer geen vroege echo meer. Pas bij 8 weken. Ik word er zo nerveus van. Gadver.
@patty heb je al een echo gehad dan? Hier doen ze dat pas vanaf 8 weken... ik wist met 4 weken dat ik zwanger ben en ik word gek van het wachten... had liever eerder een echo gehad
@aloha: naar van alles. glucose, suiker, schildklier etc.. omdat ik gewoon snel duizelig bennu helaas. @frenzy: hij sliep gelukkig goed hij wou juist meer slapen dan normaal. nu ook weer hij heeft zijn fruithapje over geslapen dat vind ik niet erg voor een keer want hij eet nu slecht. fles wil die wel graag hebben dus dan geef ik die maar een x extra. @gwoonan: spannend ben benieuwd wat ze heeft. misschien de babykamer doe eerst maar 1 november idd heb ik ook me eerste echo begin beetje zenuwachtig te worden nu haha. Ik lig ook eigenlijk altijd al met dekentje op de bank Aan alle dames met de echos super leuk!!!!! lekker gaan genieten nu! ik mag vrijdag eindelijk haha wat kan wachte toch lang duren he Net schooenmoeder me zoontje laten ophalen zodat ik kan proberen een beetje bij te gaan slapen want ben echt te beroerd om iets te doen. net de afwas gedaan en viel alweer bijna van me eigen af dus dames kort berichtje vandaag maar komt goed zodra ik beetje beter ben ik heb ketting besteld vanochtend en het is de zilvere geworden als het goed is morgen binnen
Jeetje maak me ondertussen wel zorgen dat ik gewoon eigenlijk niks voel als ik jullie klachten zo lees.
niet iedereen heeft die mega kwaaltjes Ik moet veel plassen, sneller moe en pijnlijke Borsten en voor de rest heb ik eigenlijk ook nergens last van en voel me kiplekker
ruilen luca? hier zijn dr meds uitgewerkt inmiddels en ik moet zo nog even werken, vanuit huis gelukkig maar foeiii was net boodschappen aan het doen haha en al dat eten blegh! aqua emasefene zijn medicijnen tegen braken en misselijkheid. krijg je via recept alleen. je hebt er zetpillen en tabletten van. ik had vorige zwangerschap de zetpillen en nu de tabletten.
Same here Ben bij de vorige zwangerschap 3 weken super ziek geweest dat ik in de ziektewet heb gezeten. Kon echt niks binnen houden. Bij deze zwangerschap begon het precies hetzelfde vanaf 5,5 week tot week 7. Toen werd ik smorgens wakker en voelde me kiplekker. Sinds toen nagenoeg niks meer. Af en toe wat misselijk, gevoelige borsten en moe maar meer ook niet. Vk gebeld en zolang ik niet bloed of pijn heb kunnen ze niks doen en is het afwachten. Ik loop dus ontzettend te stressen voor de echo vrijdag aangezien ik er geen goed gevoel over heb.... Wil je overigens niet bang maken ofzo, ik voel me alleen hetzelfde als jou
Wat ik voel: beetje pijnlijke tepels wat moe steken in mijn buik af en toe beetje misselijk maar ben wel vaker misselijk ook als ik niet zwanger ben