Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Thx meiden!

@ cathrien; aaah wat een prachtig beebje, nu al mooi! Geniet ervan!

@ Operatie live; bijzonder om zo te zien zeg!

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hihi mama tuttebel: tja als het moet, dan moet het maar een keizersnede staat zeker niet op mijn bucketlist :p.
    Nah, ik ging dus niet kijken maar deed het wel :) ging eigenlijk best snel, dat viel me mee maar toch krijg ik de kriebels bij de gedachte aan een bevalling op welke manier dan ook :)
    Maar daar ben ik vast niet de enige in.

Frenzy, veel succes en plezier ;)

3. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik hoop dat mijn bevalling net zo mag gaan als bij mijn dochter maar dat is afwachten natuurlijk. Op een weeenstorm na was die perfect.

4. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cathrien: mooie foto hoor! Duidelijk te zien.
    @Frenzy, succes vandaag!

5. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Oohhh meiden ik heb zin in roerei met gebakken tomaten en daar wat ayo doorheen. Dat at ik mijn vorige zwangerschap heel vaak. en nu heb ik er weer zin in.

Is echt lekker!

6. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Hahaha ei heb ik ook wel zin in. Maar de tomaten sla ik over. Helaas geen ei in huis :(

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Zo meiden gisteren dacht ik, ik ga even een uurtje liggen en daarna die keizersnee live kijken, vriend maakte me om 11 uur wakker kwam je er nog even uit? pfff nee ik blijf wel liggen.
    Heb dus gisterenavond vanaf half 8 tot half 9 vanmorgen geslapen wauw wat een record vanmezelf haha.
    Nu even reageren.

Ja ik denk dat ik wat wit is wel wit laat maar dat houtkleur misschien grijs wil gaan verven. of zo schuren dat het een nog oudere look krijgt. ;)

Wow een tweeling!! Wel echt een super mooi wonder! <3 maar snap dat je nog angstiger bent, eentje is al doodeng laat staat 2 tegelijk! :)

Je hebt een ticker waar je dus je geboorte van je kindje in kan zetten en dan ook hoelang je zwanger bent, zal hem even voor je gaan opzoeken! :)

Edit: al gevonden Babytickers » Maak je eigen unieke ticker!

8. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Bedankt voor die andere ticker, die ga ik ook gebruiken :)

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Blinq; mooie banner, vind dat altijd leuk om te zien hoe oud de andere kids zijn. Alleen met drie kinderen (of de derde op komst) is het lastig..

@ Luca; hihihi lekker hoor! Hier bakt manlief meestal een keer per week een eitje voor mij, heerlijk!

@ Operatie live; idd liever ook niet, heb een mega goede bevalling gehad bij mijn tweede kindje. (eerste was een hel...) Maar zou ook liever niet voor een KS gaan. Maarja als het noodzaak is, is het maar goed dat het kan.

@ ego; nog een uurtje! Zo de kleine man even weg brengen en dan op weg, vind het zo spannend. Hoop echt dat we een mooi hartje zien kloppen.

10. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Succes Frenzy!!

11. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Ieek! Een tweeling?! Kan me voorstellen dat zo'n nieuwtje er wel even inhakt.. pff!

Weer een aantal mooie foto's voorbij zien vliegen :) ontzettend gefeliciteerd! En voor de dames die vandaag een echo krijgen: succes!

12. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Wow een tweeling!!! Heel gaaf, maar snap je omzekerheid oik. Succes!!!
    Frenzy succes met de echo!!!!

13. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw een tweeling hoe bijzonder en mooi. Bij de eerste wenste ik echt dat het er maar 1 zou zijn maar nu zou ik een tweeling wel zien zitten hihi.

Bijzonder gister hè? Die keizersnede... Vond het ook super ontroerend dat het kindje meteen stil was bij de moeder op de borst.

Nu ff uurtje plat, zoonlief ligt ook net in bed en vanmiddag weer volop in de weer.

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wooow een tweeling! Gefeliciteerd maar idd ook erg spannend allemaal.
    Succes andere dames met echos vandaag!

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    snap dat je moet omschakelen nij tje. naar het is wel bijzonder. je went vast gauw aan het idee ookal zijn het vaak pittige zwangerachappen.

hier ook de keizersnede gekeken. bijzonder om zo te volgen.

hier verder weinig te melden, slik nu overdag ook een emasefene want het werkt niet lang genoeg (1pil niet).

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    @nijn86: Dat is inderdaad wel even heftig! ik ben nu zwanger van ons tweede kindje maar weet verder nog niks.
    ik krijg morgen de eerste echo als het goed is dus ben heel benieuwd!

@cosy: bij de eerste zwangerschap begon mijn buik ongeveer bij 10 weken volgens mij.
    nu begin ik het zelf al te zien maar dat zal me verbeelding wel zijn haha :p

@frenzy: ja hij is onderweg als het goed is vandaag al binnen:)
    helaas heb ik niet kunnen slapen maar wel ff kunnen rusten gewoon. en vandaag is me zoontje jarig dus nu blijft hij
    lekker thuis en probeer zoveel mogelijk te doen met hem maar ben echt zo ontzettend beroerd :(
    heel veel succes bij de echo meid!

ik heb verder niet echt veel puf om hier te reageren maar heb alles bij gelezen en gereageerd haha.
    ben echt gewoon te ziek om iets te doen helaas.
    hoop dat ik er snel vanaf ben want wordt gek hiervan.

heb wel echt super veel zin in morgen begin nu beetje zenuwen te krijgen haha! 10 voor half 11 moet ik er zijn!

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Yeaaa!!! Het hartje klopt! We hebben het zelf gehoord, moest er een traantje voor wegpinken! Ben zo blij!

Hier twee foto's van onze aanstaande uk!

Bijgevoegde bestanden:

• ech0 2.jpg
      ech0 2.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      11
    • echo 3.jpg
      echo 3.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      15
  18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Stephanie; gefeliciteerd met je zoontje! Zo bijzonder de eerste verjaardag!

Whoeee ben echt helemaal in de wolken, was zo bang dat het niet goed was...

19. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Gefeliciteerd Frenzy!

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    mooie echo frenzy!!! super dat het hartje klopte!

gaat goed met de echos dames!!!

Deel Deze Pagina