Gefeliciteerd dames met een mooie echo!!!!!!! En mooie buikjes hoor dames hier gaat het nu ook zichtbaar worden😃
wauw Aloha en Mama tuttebel! dat zijn al mooie buikjes! bij mij is er geloof ik nog niets te zien... Moet toch een foto maken anders heb ik straks niets ter vergelijking @ MommyD mooooooi! dan neem ik dat gewoon als ik het weer eens zie staan. Heb nu nog het gevoel dat mijn lunch in mijn slokdarm staat dus nu moet ik er ff niet aan denken
Ik heb van de vorige geen foto's. Wilde ik niet. Had al flink overgewicht voor ik zwanger raakte en ben bij beide 30 kilo aangekomen. en ben maar 1.58 kort. Mijn buik begon meteen onder mijn borsten. Maar ik kwam overal aan! Na de tweede ben ik na een klein jaar gaan lijnen. Ik was toen al 16 kilo kwijt van de zwangerschap en ben daarna nog 30 kilo kwijtgeraakt.
Lekker gekletst hier! @ Gewoonan; herkenbaar hoor, heb ook de neiging om veel te eten, hihi en wat grappig dat jij alles zo lekker vind ruiken, haha zie het ook helemaal voor me! Vervelend van je migrane is het ondertussen wel weer gezakt? @ Rondvierkantje; beterschap meis, wat vervelend! Hoop dat de opname gaat helpen, mocht dit door gaan! @ Luca; fijn eigenlijk, toch een kwaaltje, hier ook flink moe, baal daar best wel van. Hier afgelopen zw-schap 28 kilo eraan, wil dat nu echt niet meer. Was nog wel slank van postuur maar voelde me er echt niet prettig bij. @ Blinq; hmmmm klinkt lekker die taart! Whaaa!!! gefeliciteerd met de mooie echo! Manliefs ultieme kado! Onwijs gaaf, geniet van dit goede nieuws. Ook al super duidelijk de echo. Wauw mooi buikje ook, erg bescheiden! @ Bibababy; spannend die extra echo, zou me ook rot schrikken als ik bloed zou verliezen. Gefeliciteerd met je mooie echo, wat onwijs fijn! En fijn dat je het weet dat er nog meer bloed aankomt, anders zou je je rot schrikken. weet dat het wel meer voorkomt. @ Mandy; dankje! Hoe was de intake? Ik mag maandag, kijk er wel naar uit. @ Aloha; fijn dat de medicijnen nu wel aanslaan. Wat grappig al die verschillende snack ticks, hier geen last van. Vanaf deze week starten met de buikfoto's! Wauw wat een verschil al zeg! Vind dat je ook al een aardig bol buikje hebt, wel mooi hoor! @ Aqua; ik wilde ook naar lommer met 13 weken. Maar manlief vind het onzin. Hij zei als we met 17 weken een pretecho doen weten we het toch ook op tijd. En eigenlijk is dat wel zo. Hihi maar nu zag ik jouw berichtje en dan kriebelt het wel Mooi buikje, denk vergelijkbaar met die van mij @ Mamatuttebel; wauw! Jij hebt al echt een mooi bolletje! idd kun je hert verborgen houden? Wel mooi hoor! Ik vind je eindbuik bij je dochter niet super groot. Gewoon mooi. rond en bol @ mommie; ik herken het wel katerige gevoel, een beetje in een bubbel, heb ik ook. En heb ook echt veen hoofdpijn (terwijl ik echt genoeg drink!) @ Cosy; veel plezier met de taartws vanavond, onwijs leuk om te doen! @ Buikje/ kleding; hier past alles nog wel, heb zelfs het idee dat mijn buik iets slanker is. Heb wel gister een aantal zw-schaps broeken gekocht en legging. Heb een zwarte legging van love2wait, maar die zakt heel de tijd af (wrl zijn mijn benen te lang) het kruis gaat hangen zeg maar. heeft iemand nog een tip waar ik wel een lange goede legging kan halen? @ Kwaaltje tweede/derde kindje; heb het idee dat ik er nu wel wat meer last van heb (afwezigheid, misselijk, moeheid etc). Maar heb soms het idee vooral als ik het hier lees, dat ik nauwelijk kwaaltjes heb vergeleken bij andere. Ik vind wel veel en snel iets vies ruiken, maar dat heb ik al snel. En eerst was de eelust wat weg en nu heb ik weer volle bak trek @ buikfoto's ben met 6 weken gestart, en doe het nu iedere week een vaste dag met dezelfde lingerie en tuniekje aan. Heb ik bij de vorige zw-schap ook gedaan. Hieronder een foto van mijn buik met 6 weken. En is eigenlijk niet speciaal, de bolling die er zit is gewoon nog overgebleven huid/vet van de vorige zw-schap. Zag ook op de foto's dat er echt nog geen verschil zat in 6/7 weken.
Haha ik snuif alleen aan me mannetje hoor haha! xD Ja migraine is zo goed als weg gelukkig en heb ook aardig wat aan me opdrachten kunnen doen nu even pauze zit al te blokken van 1 uur vanmiddag denk ik. Buikje heb vanaf 4 weken foto gemaakt en eentje toen in de avond omdat me buik zo opgezet was zal even showen. Wil ook elke week foto maken, morgen weer 6 weekjes dan begint al wat beter te klinken haha! Bekijk bijlage 358179 Moet wel zeggen ik heb altijd al last gehad van gevoelige darmen ook toen ik nog niet zwanger was, was ik wel eens zo opgezet mja nu is het leuker haha! btw leukk om alle darmenbuikjes te zien!!
ohja btw heb verschillende kleding aan op week 4 maar ik kleed me wel eens vaker om op een dag, tja beetje gekke tik.
Leuk al die foto's, kun je beetje vergelijken he Dat is ook mooi gedaan Frenzy met lingerie aan! Ja begint het je toch te kriebelen om naar Lommel te gaan. Ja het ligt hier 3 kwartier vandaan. Dus dat ik wel te doen
Haha, ik heb ook heel veel zin in hartige dingen. Lekker een boterham met kaas maar vooral tosti's en pizza! Verder de hele dag door misselijk en gister maagzuur.
Meiden proficiat met de goede echo's... echt super En wat hebben jullie allemaal mooie buikjes zeg! Ik merk dat ik mijn buik niet meer kan inhouden en hij is ook echt opgezet... nu ben ik al echt niet slank van mezelf dus de mensen die me niet dagelijks zien hebben niks in de gaten, die denken gewoon dat ik bijgekomen ben! Kan het dus nog goed verborgen houden
Blinq, gefeliciteerd met je super echo!! Kwaaltjes 2e/3e kindje, hier mega verschil te merken! Bij de eerste zwangerschap had ik met 24 weken genoeg van de elastiekjes om mn broeksknoop. En nu heb ik vanmiddag alle positiebroeken gewassen en begin ik morgen. Ook ben ik veel sneller moe. Vanmiddag van 15 tot 17.30 uur geslapen maar zou zo door kunnen tukken tot morgenochtend! Mooie buikfoto's komen er voorbij! Ik ga me er ook aan wagen vanaf vandaag! Zal er zo een maken met Ipad. Even ego: VL en ik zijn volgende maand 10 jaar samen. Elk jaar gaan we uiteten om dit te vieren maar nu kreeg ik vanmiddag ook alvast een cadeau! Hij had zelf een ring uitgezocht en wilde onze initialen en het jaartal erin laten graveren! Hij durfde de ring alleen niet te kopen, bang dat ik hem niet leuk vindt! Maar hij is super! Ben er zooo blij mee! Morgen mogen we m halen!
Bibababy en blinq gefeliciteerd met de mooie echo's! @lijst: 25 november intakegesprek vk Over buik/buikfoto's: ik heb wel af en toe n opgeblazen buik vanwege mn darmen. Maar als ik geen last heb is m'n buik nog gewoon plat hoor. Nix te zien. Verbaas me over de al best 'grote' buikjes. Dat kan toch nooit al de baby en bm zijn? Die zijn nog mega klein toch? @hier: misselijk. Gisteravond nét voor ik mn bed in wilde stappen moest ik ineens out of the blue rennen naar de wc en kwam zo het kopje thee van eerder die avond eruit. Echt raar! Zo ineens kwam de misselijkheid, thee eruit en misselijkheid over. En vanochtend stapte ik mn bed uit en kon ook meteen rennen. Lege maag natuurlijk dus er kwam nix, pijnlijk voor mn maag. Bah. En nu heb ik net mn eten op en voel ik t gewoon borrelen van binnen, alsof t niet lekker ligt in mn maag en krijg ik zo'n raar misselijk gevoel. Bah!