aaaah vandaar Luca, wel fijn dat ze dan direct zo erop inspelen! Hopelijk blijft het werken voor je. Lijkt me heel vervelend die angsten. Fran88 zou je nog even je uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje, ziekenhuis/thuis bevallen en flesvoeding of borstvoeding willen melden? Dan kan je op de lijst erbij. En eventuele afspraken. Maandag weer veel echo's, spannend!
ik ben uitgerekend op 26 juni, al heb ik zelf het idee dat dit nog kan verschuiven naar eerder. Ik heb 14 november mijn 3e echo
ooo daar groeit een baby ergens onderin!! leukleuk!! Hier straks verjaardag van een nichtje, kindje van mn zus. Mijn zussen weten nog van niks en we willen het liever niet vertellen op de verjaardag van haar dochtertje aangezien dat de dag van dat meisje is en er veel bijvisite is. Hoop dat ik niet door de mand val, flapuit enz. Hoogtijd om hun op de hoogte te stellen, vind het niks aan dat geheimzinnige gedoe. Mijn moeder weet het al wel, dus die moet ook hard haar best doen om niks eruit te gooien. O en Luca, bedankt nog, ik moet steeds aan de mcdrek denken en heb gister dus een big tasty gehad, serieus die uien proefde ik 4 uur later nog haha Hoe is het met de andere dames? ( ik ben opeens erg actief vandaag en ben bang dat ik teveel berichten spam whaha)
Idd een geweldig cadeau! We hebben daarna een super leuke middag gehad. Ouders en broers/zussen wisten het al. Was van 5,5 week tot 7 weken super ziek dus kon dat moeilijk geheim houden Voor de rest een tweetal vriendinnen die ik ivm trainingen elke week 2 keer zie, dus daar was het ook niet voor geheim te houden en hun wisten het dus ook al. Vanmorgen naar vrienden van ons geweest en het hun verteld. Ofja, eigenlijk onze dochter. Had haar een shirtje aan gedaan waarop stond; Joepie, ik word grote zus! Duurde wel ff voordat ze het zagen @Aqua82: 9 weken en 1 dag hihi. Moet nog ff een nieuwe bannen maken. Ben sinds de echo gisteren een dag eerder uitgerekend @Fran88: Welkom en gefeliciteerd! @Emesafene: Heb ik die anderhalve week ook gebruikt en werd er idd ook erg duf van. Verder hielp het wel redelijk tegen het overgeven gelukkig. @Mumm84: Ja ik zie iets groeien hoor
@ mumm, jij hebt zo'n buikje net als mij lijkt het @ aloha dat betekent dat je beter voelt altijd goed toch! Heb je gister een big tasty gehad. mmm ekker. Dat kun je ook altijd eten zoiets he. Ik wilde die gisteren nog halen, maar denk jeetje is ff 900 kcal haha. Ben je niet bang dat ze je buikje zien vanavond? Ik voel me altijd ongemakkelijk tussen mensen die het niet weten. Denk ik ze zien het. @ Fran, welkom gezellig @ hier beetje misselijk nu. Weer even wat eten, dat helpt meestal wel
Ja ik vind dat geheimzinnige gedoe ook niks, mja nog paar weekjes geduld! @Hier: Zometeen komt me schoonmoeder met haar man. Voor de rest niets op de planning, en bij jullie ?
oo blinq jij bent er dus al doorheen, door de misselijkheidsperiode! wat fijn!! Ik hoop je snel te volgen wij wouden ook met een shirtje vertellen, maar ik vergeet het steeds te bestellen haha komt er waarschijnlijk op neer dat het gewoon hup eruit flapt. aqua ssttt 900!!! ik heb een big mac en een big tasty op whaha ssst!! Het is vanmiddag niet vanavond, dus hopelijk is mn buikje nog even wat kalm ik ben sowieso niet de allerslankste dus een rolletje hier en daar valt niet op, al is mijn buik wat ronder en meer naar voren ipv in rolletjes, maar ach heb een wijder shirt aan en een vest los eroverheen.. hoop dat het goedkomt, en anders tja jammer haha GwoonAn precies! Nog even volhouden, zo ergens met kerst weet iedereen het en kunnen we de buiken laten hangen. Veel plezier met je visite!
@ An krijg je je cadeau ook vandaag? @ Aloha, hahaha ja lekker toch. Nomnomnom @ Cosy, mooie testen Ik doe niet veel vandaag, is ook vies weer bah.
Ja daarvoor komt ze ook langs! Ze komen bijna nooit eigenlijk, 1 a 2 x per jaar ofzo, dus ben ook wel benieuwd hoe dat gaat als de kleine er eenmaal is.
Mooi rijtje cosy!! die zwangerenkids testen zijn echt fijn he! super! Gwoonan herkenbaar, hier ook zulke schoonouders, we dachten dat ze wel vaker zouden komen zodra de baby er was, maar niet dus, hebben we al eens een gesprek over gehad en toen beloofde ze elke maand te komen, maar zoals je al raad is het nu 3 maanden geleden. We kunnen natuurlijk ook daarheen, maar vooral in het begin was dat erg moeilijk ivm de gezondheid van ons zoontje en nu vinden we eigenlijk dat het weleens van hun kant mag komen.. ben wel heeeeel erg benieuwd wat ze met dat kado bedoelde! je laat het wel weten he?! Aqua groot gelijk, ik zou ook liever binnen blijven vandaag, vies donker weer bah! Maar de plicht roept!
Dat was juist het enge er aan. Bij mijn dochter was ik ook erg ziek geweest van 6 tot 9 weken (net geen opname) toen het pas wat minder begon te worden. Bij de 12 weken voelde ik me pas weer een beetje mezelf. Nu heb ik tot de echo gisteren 2 weken in de rats gezeten Ziek zijn is echt bagger maar wel ook een goed teken dat er nog dingen aan de gang zijn in je lichaam volgens mij
Blinq fijn van de echo meid! Verder haak ik vanaf hier weer in meiden.. Heb echt te weinig puf om zoveel terug te lezen Net al anderhalf uur geslapen en nog voel ik me brak haha! Krijg ook rare eetgewoontes hihi.. Nja niet raar maar dingen die ik normaal niet lekker vind heb k nu wel zin in
@ Gewoonan; grappig dat er zo een verschil kan zitten in een avond en ochtend buik! @ Cindy; Super goed dat je gaat stoppen, ik heb 18 jaar gerookt. Ben april 2011 gestopt, zo moeilijk! Ga nooit meer roken want vond het stoppen zo moeilijk. Maar af en toe blijf die drang! Dus weet hoe moeilijk het is! Dus daarom petje af meid! Je kan het!!! @ Mumm; wat lief van VL! Aaahh zou die vent van mij nooit doen. Jullie zijn niet getrouwd. Hoe ist met de buikfoto? Heerlijk al in een zw-chap broek, vind die zo fijn zitten! Mooi buikje meis, erg bescheiden! Je bent ook best slank volgens mij? @ Cathrien; fijn hoor dat je nog een klein buikje hebt! En getver zo misselijk, gelukkig heb ik die ervaring niet. Hopelijk is het maar eenmalig.. @ Aloha; das toch best netjes, dan was je nu 2 kilo zwaarder dan voorheen? Hier zijn der ook wat vetjes blijven hangen hier en daar. En klinkt super gezond verse sinaasappelsap en cracker met kaas! Mooie buik heb je gehad bij de eerste! Veel plezier op de verjaardag, hopelijk kun je (en je moeder) het goed voor je houden, het is ook weer zulk leuk nieuws! Whahaha ook al zo een MAC fan @ Nijntje; kijk je een beetje uit! Pjieuw! Maar je kleintje zit goed verborgen achter je schaambeentje, je hoeft geen zorgen te maken, begrijp je zorg wel, niet meer vallen! @ Cossy; mooi testje hoor! @ Luca; whaaa!! Een big mac menu en twee hamburgers Hahah lekker hoor, krijg er spontaan trek van Wat vervelend dat je vandaag zo misselijk was, hopelijk is het maar eenmalig. Wel een duidelijk symptoom.. @ mamatuttebel; whahahah! Om half elf pannekoeken bakken, hihihi! Geweldig! hopelijk waren ze lekker @ Bibababy; hihi vind dat echt een hele vreemde combinatie! Whahaha! Ga het ook niet proberen want lus geen witlof. Fijn dat je het zo lekker vond. @ Blinq: fijn hoor, en heerlijk genoten natuurlijk vand e goede echo! @ Fran; welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! Heftig ook een bbz gehad. Fijn dat je ook al een paar echo's hebt gehad nu. @ Aqua; is toch lekker een dagje niks doen, doe dat vandaag ook @ babyfoon; hier een super gehoorig huis, dus daar hoeft het echt niet voor. Maar vond en vind het gewoon fijn, stukje controle zeg maar. Wij hebben er ook een met camera, vind ik helemaal ideaal! @ Vertellen; heb gister op mijn werk verteld dat ik zwanger ben ivm een taartje en een foto. Straks gaan we naar mijn s-ouders het vertellen, dit doen we dmv een shirt, waar op staat aan de voor kant: Nr1 Stoer en op de achterkant J.ort wordt grote broer. Verder wil ik het echt nog even stil houden. Is namelijk zo ben gedeeltelijk werkeloos. Ben van de zomer mijn ene baan kwijt geraakt. Nu belde van de week mijn oude werk, dat de kans groot is dat er toch weer ruimte voor me is. Dan is het natuurlijk niet handig als ze weten dat ik zwanger ben. Het zal ook een lastige situatie worden want mocht het allemaal positief uitpakken dan heb ik net mijn contract in handen en zal ik het dan bekend moeten gaan maken. Maarja moet ook aan mezelf denken en dat is iets wat ik (te) vaak te weinig doe... Hier nog een foto van mijn dikke eindbuik
haha, ja hij werkt super, en avond ga ik er lkkr van slapen, maar smorgens is het toch wel ff aanpoten. maar liever zo dan heel de dag misselijk en beroerd zijn. ben blij dat ze bestaan