Balen dat jullie zo misselijk zijn meiden dat je er echt iets tegen moet nemen... Hier blijft het bij een misselijk gevoel soms maar nog niet overgegeven oid.. Ik eet wel enorm veel voor mijn doen haha! Vannacht trouwens heel raar gedroomd.. Moest bevallen en had weeën dus ging naar de huisarts.. Die stuurde me terug naar huis en toen ik eenmaal thuis kwam was het kindje al geboren? :S Vriend vroeg hoe dat kon en toen zei ik dat ik er zelf ook niet bij was, hoe bedoel je weird haha!
@ Frenzy, jij had ook al zo'n mooie kogelbuik. Kan me indenken dat het een lastige situatie is met het oude werk. Maarja denk maar aan jezelf! @ Bibababy ik zie het toch lichtjes hoor, misschien omdat ik het weet. Maar zal nog wel flink gaan groeien @ dreamer dat zou idd heel fijn zijn!
dat had ik bij mijn dochter ook, voelde me kiplekker, dacht dat het niet goed was aangezien ik bij mijn 1e wel overal last van had. maar allebei kerngezonde baby's bij de geboorte. er is geen pijl op te trekken. maaaaar, wat niet is kan nog komen
nou ik zit net foto's te vergelijken van afgelopen zomer, en je hebt gelijk, zie nu toch wel verschil indd.. hier was het bij mijn bekken ingevallen zeg maar, en nu niet meer! whoop whoop haha
@ bibababy precies ben je altijd smal geweest? zou niet denken als ik die foto zie dat je al 2 kinderen hebt!
ja altijd al zo geweest, ik kan ook eten wat ik wil en kom gewoon niet aan. ( behalve in de zwangerschappen dan )
Hioihoi! Hier net bij m'n nicht geweest, inmiddels 22 weken zwanger, pfff zo moeilijk om niks te zeggen! Wil het zo graag! Verder vandaag misselijk, blegh.. En ik moet vanavond nog uit eten... Ben benieuwd!
OOO Rian succes! hier is het pilletje uitgewerkt en ben ik weer misselijk. We gaan vanavond met 16 man op spokentocht (8 ouders en 8 kinderen) dus hoop dat t dan wat beter gaat.
Hahaha ik moest even teruglezen maar aloha: big mac èn big tasty? Hahaha! Ik moet vandaag ook al de hele dag aan de mac denken grrrr. Heb maar weer een nieuwe positie spijkerbroek gekocht, de vorige was helaas stuk. En net 2 uur op de bank getukt, kleine man slaapt al 2.5 uur, bizar! Hoe gaan jullie met kindjes dat eigenlijk doen met de bevalling? Onze dichtsbijzijnde familie is 30 min verderop. En komt jullie kindje dan in t ziekenhuis broer/zus bewonderen of thuis pas? Je kan er maar vast over nadenken haha...
Nog even een vraagje... Misschien weten jullie dat, ik ga uit eten vanavond, en er staat gefrituurde champignons in bierbeslag op de kaart, dit vind ik zooo lekker... Mag ik dit hebben?!
Onze kleine man gaat naar mijn schoonouders en ik denk dat als we direct na de bevalling weer naar huis mogen mijn Zoontje gewoon thuis broer of zus kan bewonderen maar als ik net als bij de eerste nog een dag extra moet blijven dan mag hij wel naar het ZH komen denk ik 😄
@ bibababy, heb jij geluk @ Rian, smakelijk! @ Luca veel plezier met de spokentocht. Heb je er zin in?
Nee niet echt veel zin in. Zeker niet als ik naar buiten kijk. Maar ik weet dat de kinderen het super vinden en ze zijn samen met hun vriendjes dus vooruit maar weer.
Ik wil graag thuis bevallen en het zal aan het tijdstip liggen wanneer het gebeurt of we oppas nodig hebben ja of nee. Bij mijn dochter was ik binnen 3 uur bevallen, dus grote kans dat het nu weer snel gaat. Ik wil me ook gaan inlezen om misschien te kijken of ze er bij kan zijn. Ze heeft nu nog een leeftijd het niet eng te vinden denk ik. Maar dat weet ik nog niet zeker, eerst even inlezen