Dat is een beetje krom in de regelgeving in Nederland. Je bent verplicht om te melden als iets van rauwe melk is, maar je hoeft het er dus niet op te zetten als het NIET van rauwe melk gemaakt is. (Al doen sommige fabrikanten het wel) Dus als het er niet op staat mag je er van uit gaan dat het gepasteuriseerd is en dan kan je er gerust van smullen!
lees morgen verder terug. maar in Nederlandse supermarkten is vrijwel geen rauw nelks product te koop, leef je uit!
Bij de Appie zijn wel rauwmelkse producten te krijgen! Goed opletten daar. Vooral Italiaanse kaasproducten of producten van de verse kaasafdeling. Goed navragen als het er niet op staat bij buitenlandse verpakkingen.
Goedemorgen dames.. Ik voel me beroerdd haha! Vind t nog grappig ook Misselijk en weeiig gevoel en heb t idee dat k heel licht in mn hoofd ben.. Zolang ik aan t eten ben is het gevoel weg maar zodra ik stop is t er weer.. Weird
Oh trouwens....hebben jullie al namen?! Vind t heerlijk om erover te fantaseren maar wij hebben al een naam voor zowel jongen als meisje..dus er blijft weinig te fantaseren over Het zijn typisch Hollandse namen die je niet vaak hoort. Waar houden jullie van?!
Voor een meisje zijn we er al uit (denk ik Ons kennende kan het nog veranderen ) Voor een jongen weten we het echt nog niet
Goedemorgen! Ik heb zo een moeite met opstarten in de ochtend pff! Ik blijf moe. Vandaag een gezellige familiedag, maar moet mezelf echt een schop onder mn kont geven om wat te gaan doen. Namen, hier zijn we het totaal niet eens nog Hopelijk gaat dat wel lukken voor juni hahah
@namen, hier al wele en lijstje! Ik hou van kort maar krachtig! Zit wel op een lijn op met vl . Pfff, nu word ik elke morgen standaard wakker met misselijkheid. Blegh. Vannacht zo slecht geslapen.. En vannacht nog slechter vrees.. Ben zo zenuwachtig voor morgen!!
Goeiemorgen allemaal! Dat met die rauwe melk vind ik ook wel beetje lastig, hou me wel bij het vertrouwde een beetje Namen hebben wij nog niet echt, wel beetje wat mooi is en wat helemaal niks. Maar komt denk ik pas nadat we weten wat het is. Gaan maar es lekker naar het bos met de hond, het is nou mooi weer. En anders heb ik er geen kracht meer voor haha
Haha ik haal vaak verse kaas bij de kaasboer.. Dus twee weken terug eens gevraagd hoe dat bij hun zat Die kerel had me gelijk door
@Namen, heb er even naar gekeken en zo nu en dan als ik wat leuks tegen kom dan schrijf ik de naam wel op, maar ben er nog niet zo mee bezig. vind het ook wel erg lastig! @misselijk, Jaaaa gisteren toen ik naar bed ging was ik een beetje misselijk haha! en vanmorgen dat ik opstond stonk alles haha agja. Zometeen ga ik naar mijn oude beste vriendin! we hebben altijd wel contact maar zien elkaar bijna nooit eigenlijk meer, best jammer mja. Vandaag ga ik dr weer zien dus ouderwets gezellig bijkletsen! hopelijk kan ik me mond houden over mijn zwangerschap haha!
Nergens om je zorgen over te maken, juist even genieten dat je het niet bent! De symptomen hoeven niet altijd 24/7 aanwezig te zijn hé.
Ik heb trouwens ook ergens gelezen als je al een kloppend hartje op de echo hebt gezien dan is er 95 % kans dat de zwangerschap goed verloopt. Hopelijk kan ik het nog vinden las het gisteren bij toeval. Nu stop ik met spammen whaha.
ah super! een hele geruststelling oef balen, maar om nu de hele tijd te blijven eten @ namen: Ik weet de naam voor een jongen wel, heb er twee in gedachte, maar of manlief het daar mee eens is weet ik niet. Een meisjesnaam is lastiger, had er een maar die klinkt zo stom als manlief hem uitspreekt . Ik houd van Engelse en Nederlandse namen die twee of meer lettergrepen hebben en geen extra klinkers zoals djaelle oid An, dat zou mooi zijn als dat klopt van het kloppende hartje op de echo! duimen voor over 8 dagen. Rian, is het al een beetje aan het zakken de misselijkheid?