Hier gaat het ook mega snel dreamer mensen zien het echt heel goed al mat moet zeggen dag ik bij nummer 1 ook redelijk snel een buik kreeg maar pas tegen 16 weken ofzo nu gaat het echt heel snel
Ja heel vervelend, donderdag ga ik toch voor het eerst naar de vk dus zal het er gelijk over hebben dan.
@ Fressie, Rian en Patty; veel succes vandaag met de echo! Hoop vanmiddag mooie plaatjes te zien hier! @ Dreamer; mooi buikje hoor, zie wel een klein bobbeltje. @ Gewoonan; 9 dagen zijn zo voorbij! ; @ Luca; beterschap, tis echt op en aan he! @ Ego; vanacht heerlijk geslapen, straks een beetje in huis rommelen en de intake bij de vk. Heb er zin in! Merk alleen nu alweer (weet niet of andere mama's dat ook hebben) dat ik best mijn voorkeur (en) heb voor bepaalde vk's.
Goedemorgen! Iedereen met een echo vandaag succes! Hier echt beroerd geslapen vannacht.. Kwam al niet in slaap, om t uur a twee uur wakker om te plassen en dan weer niet kunnen slapen... Zenuwen voor morgen denk ik toch...
Goedemorgen dames! Heel veel plezier met de echo's en sterkte met de misselijkheid @ Dreamer, vervelend als je niet lekker kunt slapen gelukkig nog maar één nachtje voor de echo. Waarom ben je er zo zenuwachtig voor? Ik vind het ook spannend hoor maar dat je er zo slecht van slaapt is ook niet fijn Hierbij mijn eerste buikfoto hij is ietsjes boller dan normaal maar ik ben sowieso niet zo plat van mezelf
Hoihoi dames, Hier ook mijn eerste buikfoto van vanochtend met 9 weken. Zijn er hier ook mensen die al zijn bijgekomen?? Ik al anderhalve kilo, daar maak ik me toch wel zorgen over. Ik vind het niet gek omdat ik door de misselijkheid veel meer eet dan normaal. (klinkt niet logisch maar als ik ervaar de misselijkheid vooral als hongergevoel, als ik dan eet ben ik er weer een uurtje vanaf...) Verder beweeg ik dagelijks, maar denk dat ik toch meer moet gaan doen. Zijn er meer dames met zulke zorgen?
@ Mandy; je bent best slank of niet? Bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik ook best veel aan (ook in het begin) denk dat het dan ook is om extra 'vetjes' aan te leggen zeg maar. @ Cosy; omdat we het weten zien we het, maar als ik je niet zou kennen zou ik het niet vermoeden Mooi buikje hoor! @ Dreamer; gats dat had ik de vorige nacht, gelukkig vanacht goed geslapen...
dames sorry voor mijn afwezigheid maar quintes was jarig en ik was dood ziek en ik heb zondag zijn verjaardag gevierd. nu ff dagje rust en op de bank liggen want nog steeds helemaal niet lekker. ik heb vrijdag ook de echo gehad en het hartje klopte ze denken dat ik wel een week minder ver dan mijn schatting. dus volgens de gyn ben ik vandaag precies 6 weken en ik dacht nu 7 weken. dus volgens hem ben ik nu 1 juli uitgerekend dan ongeveer. dus mag ik dan nog bij jullie blijven of niet? hoor het wel en nog ff afwachten 20 juni krijg ik de termijn echo dames!
ik zag ook dat het al ff geleden was dat de lijst is bijgewerkt? hoe komt het? zal ik de lijst hier beheren vind dat wel leuk om te doen. hoor t wel als jullie leuk vinden ga ik ff zoeken waar de laatste staat en meteen bijwerken