gelukkig maar, ben nog maar 6 weken onderweg van de eerste dus vind het prima zo. Dit is trouwens mijn onderjurkje, hier draag ik jurken en vesten overheen en dan zie je er absoluut niets meer van. Stephanie, voel je je nu wel beter dan? Mandy, ik kan niet zo goed eten dus ik was de laatste keer op de weegschaal juist 2 ons afgevallen. Ik was voor de zwangerschap zeker bang om de 15 kilo die ik er af had gekregen weer aan te komen. Ik denk dat als je gezond eet en niet te veel snoept het niet zo'n vaart zal lopen
Wauw meiden wat was het mooi! Ik was zo zenuwachtig! Gelukkig gingen we meteen kijken.. hihi heel gek!! Hartje gezien en gehoord.. ik ben verliefd!! Ze kwam op 8 weken uit. Heb de 21e de termijnecho! Gelukkig maar 2 weekjes wachten.. hihi!! Zal straks even foto plaatsen.
Ik heb de eerste echo gehad! Alles lijkt er goed uit te zien Ik ben 7 weken en 5 dagen! Maandag as weer een echo
@Rian89 Gefeliciteerd met de mooie echo! Ik mag morgenavond......ben zooooooooo zenuwachtig en onzeker. Bij zwangerschap van mijn dochter nog geen kloppend hartje met 6,5 weken. Ben bang dat ik morgen ook weer teruggezet word in termijn. Ondanks de Pregnyl......
het is geen tijdje geleden dat de lijst bijgewerkt is. Wat gek dat je een hele week terug gezet bent? Waarom mag je nu niet eerder nog eens terug voor controle? 20 juni ben je dan toch 9 weken? Termijnecho is toch niet voor de 10 weken? heb je al medicijnen tegen de misselijkheid? Gefeliciteerd Fressie!!! Wat goed!!!!! Hoezo maandag weer een echo? Leuk! Andere dames die nog moeten veel succes!!! Cosy lief bolletje al hoor, inderdaad hebben we allemaal nu buikjes die je zelf opvallen maar buitenstaanders nog niet echt denk ik. Mandy zelfde voor jou! Mooi al! Ik heb mezelf nog niet gewogen, boeit mij ook niet veel eigenlijk. Ik zou niet proberen je kilo's kwijt te willen raken tijdens de zwangerschap.. je hebt oa gewicht door grotere borsten, meer bloed in je lijf straks oa gewicht placenta, kindje, vruchtwater etc..
Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 5. ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 7. Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, zkhs, bv Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17. Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Cindy29, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 26. Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27. Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Cosy, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 28. GwoonAn, 23 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30. Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 49 zwangeren Afspraken: 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 04-11 Patty86: 3e echo 05-11 Plurk80: 1e echo 05-11 Dreamer: vk & 1e echo 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 06-11 Rondvierkantje: 1e echo 06-11 Nijntje01: 2e echo 07-11 Mama tuttebel: 2e echo & intake vk 07-11 Mumm84: 1e echo 07-11 GwoonAn intake vk 07-11 Najade: 5e echo 08-11 Pinkeltje: intake vk 08-11 Luca75: 1e echo gyn 11-11 Cosy: 1e afspraak vk 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 12-11 Evengeduldaub: 1e echo gyn 12-11 Cathrien: 2e echo 13-11 Knopper: 1e echo 13-11 Aqua82: 2e echo 13-11 Linnie: termijn echo 14-11 Bibababy: 1e echo en intake vk 14-11 Fran88: 3e echo 14-11 Dotje26: 1e echo en intake vk 15-11 MommieD: intake vk 15-11 Blinq: termijnecho 19-11 Mandy84: 2e echo 19-11 Aloha: 2e echo 21-11 Aloha: gesprek ka en gyn 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo 25-11 Mummm84: echo en uitslag combinatietest 25-11 Cathrien: intake vk 27-11 Cathrien: termijn echo Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
ooo rian lees je berichtje nu pas!! Wat goed!! Was dat verder of net zoals jij berekend had? Ben benieuwd over 2 weken! Zazu meid ik begrijp je onzekerheid, het is ook zo'n spannend moment. Hoelaat mag je voor de echo? Wie weet is alles nu op schema of wellicht wel verder? Maar begrijp je angst nav je dochters eerste echo.
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Wat een heerlijk gevoel he om dat hartje te zien kloppen. Ik ben met vlagen ook een beetje misselijk aan het worden.... Had ook echt moeite met mijn ontbijt (yoghurt met muesli en fruit), moest echt rustig ademhalen anders kwam het er weer uit voor m'n gevoel. Gisteravond ook al een beetje. Maarja het is voor een goed doel!
Dag meiden, Fijn dat de echo's tot nu toe goed zijn! Ik had vanochtend ook weer een spoedecho, had vannacht een bloeding en aangezien ik dat bloedstolsel en de cyste heb moet ik gelijk aan de bel trekken. Was niet zo'n heel goed echo-apparaat, maar nu wel voor het eerst niet inwendig. Embryo zat er nog mooi met kloppend hartje (ong. 150/min) en meet al zo'n twee cm. De verloskundige dacht dan ook dat ik verder was dan de gyn. zei. Dat brengt mij dan weer bij mijn eerste berekening. Zij dacht zelfs een week verder en ik ben in het begin een week teruggezet. Wel grappig. @ Rian, ben dan ook benieuwd, gezien jouw termijn, wat ze bij jou hebben gemeten Bloeding kwam van stolsel in combinatie met mijn vele gehoest, ben snipverkouden en hoest vooral veel 's nachts. Aanstaande donderdag heb ik dan de echo bij de echoscopist en dan horen we of we inderdaad wat verder zijn. Daarna gesprek met gyn. Meiden, die nog voor een echo moeten: succes!
o wat zul je geschrokken zijn najade! Wel super dat er toch een hartje te zien was met een embryo, 2 cm is inderdaad wel groot al voor 7 weken, zal je vast toch zover als je eigen berekening zijn! Hier zeiden ze vorige zwangerschap trouwens dat de kans op een miskraam zakt door het ziet van het hartje, en nog verder zakt zodra het embryotje over de 1 cm is. Wat vervelend dat je zo moet hoesten, ben benieuwd donderdag!
ze hebben me een week terug gezet omdat ze bij de meting op 4,4 mm uitkwamen en dat zou passen bij 5 weken en 4 dagen (dat was vrijdag dan) dus nu doen ze toch de 20ste een termijn echo en dat houden ze aan tot het einde dus schijnbaar doen ze hem wel met bijna 9 weken ook al ik ben er blij mee want ik hou niet zo van onzekerheid hahaha. ik krijg geen medicijnen tegen de misselijkheid meer want vorige zwangerschap hebben ze van alles geprobeerd en niks heeft geholpen en nu niet meer.
dat was dan idd ff schrikken meid gelukkig is alles goed. ik hoorde idd ook zoals aloha zegt dat je risico minder is na de 1 cm! heel veel succes nog meid en hoop dat je geen bloed meer verliest en alles goed blijft gaan!
O dat is gek.. hier hielp het de eerste zwangerschap ook niet zo best, maar nu wel, kon het gewoon proberen. Je loopt in het zkhs toch? Die zijn daar normaal wel makkelijk in en anders via je huisarts? Kan het kloppen dat je een week minder ver bent? Nav evnetuele ovulatie testen en of wanneer je positief getest hebt??
@Aloha, bedankt voor je lieve reactie. Gezien mijn verleden blijf ik natuurlijk bang voor een miskraam. En die bloedingen helpen daarbij natuurlijk niet mee. Vanochtend zeiden ze wel dat het embryo er totaal geen last van heeft. Ik moet maar proberen te genieten! Put wel weer hoop uit je opmerking over die 2cm! Begin zo langzamerhand aan het idee te wennen zwanger te zijn.
ik ben niet zo goed in dat uitrekenen haha. maar ik heb mijn eerste dag van de laatste menstruati is 17 september. positievie ovu test op 1 oktober dus als iemand een idee heeft hoe je dan kan tellen hoor ik t graag en de maand ervoor had ik een cyclus van 33 dagen maar dat was de enige want was net een maandje gestopt met de pil dus heel snel zwanger. bij quintes kon ik wel exact de dag aanhouden van eerste dag menstruatie dus vind het lastig. ja ik ga nog ff afwachten tot de 12 weken omdat ik niet zo van medicijnen ben maar als t dan niet over is ga ik via de huisarts proberen.
posi ovu test 1 oktober laten we zeggen eisprong dan op 2 oktober. dan ben je op 16 oktober dus exact 4 weken 23 oktober 5 weken 30 oktober 6 weken 6 november 7 weken ... Weet je zeker dat die ovutest positief was? Welke heb je gebruikt? welk merk? Wanneer testte je positief? Volgens het termijn wat ze nu zeggen zou je 4 weken geweest zijn op 21 oktober.. dan dus eisprong rond 7 oktober.. In dat geval zou je cylus 35 dagen geweest zijn.