♥ZWANGERSCHAPSLIJST♥ - Libra (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 28 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Budgie (20 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 Juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Piggy (31 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 29 juni 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sas27 (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 1 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Queeny (34 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 2 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bubblybaby (23 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 3 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (26 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Goo (25 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos6 (37 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 4 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zia86 (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 6 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Curly79 (34 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelienj (30 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Haiko7 (31 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missillie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 7 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Frou81 (32 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ise (32 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 8 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roos99 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 8 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Chantal (37 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Beccy (29 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (jongen/Meisje/Verrassing) - Mom2be92 (21 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 10 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bapsie (27 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 11 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Juli85 (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 12 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lady1987 (26 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Stampertje89 (24 jaar) 2e kindje Uitgerekend op: 14 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Anne1234 (40 jaar) 3e kindje Uitgerekend op: 15 juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Rumour (36 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 17 Juli 2014 (Jongen/Meisje/Verrassing) Tot nu toe: Jongens:10 Meisjes:6 Verassing:4 ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Juli85: 13 februari - GUO onderzoek! Roos6: 14 februari - 20 weken echo! Ise: 14 februari - 20 weken echo (GUO)! Frou81: 17 februari - 20 weken echo! Anne1234: 17 februari - 20 weken echo! LiLaa: 17 februari - 20 weken echo! Juli85: 17 februari - 20 weken echo! Rumour: 18 februari - 20 weken echo! Roos99: 19 Februari - 20 weken echo! Mom2Be92: 19 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 20 februari - 20 weken echo! (20+5) Beccy: 20 februari - 20 weken echo! Bapsie: 22 Februari - 20 weken echo! Stampertje: 24 februari - 20 weken echo (GUO)! Budgie: 24 februari - controle VK! (12:00 u.) Goo: 24 februari - controle VK! (17:00 u.) Curly79 : 24 februari - 20 weken echo! Lady1987: 26 februari - 20 weken echo! Bubblybaby: 3 maart - controle VK! Bapsie: 15 maart - Verloskundige! (13:00 u.) LiLaa: 17 maart - controle gyn! Curly79 : 25 maart - controle gyn! ------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ------------------------------------------------------------------ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Bibi24 - Chantallcindy - Tinebx - Baby09 - Nic78 - Palmboom - Noralie87 - Maike79 - Vosje2000 ------------------------------------------------------------------ Ons prachtige lijstje !!!
Zie nu net dat de andere is gesloten dus stuur ik hier mijn bericht nog maar een keer! Ik wacht nog ff met kleertjes shoppen na volgende week maandag! Maar leuke kleertjes allemaal! Hier alleen nog maar een paar rompertjes, wel een bon gekregen van de Prenatal afgelopen kerst dus die gaan we gebruiken voor het 1e pakje voor als de kleine net geboren is. Wil verder ook geen dure kleertjes halen want ze groeien er ook zo weer uit neem ik aan...en krijg toch kleertjes als de kleine er is denk ik! Nog een paar dingetjes op zolder klussen en dan is wat klaar moet zijn ook klaar! Baal er alleen van dat volgende vrijdag pas de woningbouw komt omdat de stuc van de muren in de babykamer meekomt met het behang e.d. dus we kunnen daar niet echt verder momenteel. Vandaar de kale foto op facebook! Heb wel mega veel zin in maandag en zin in de 9-mnd beurs, de GUO ook wel zin in maar ook super zenuwachtig...moeten er ook al om 08.30 u zijn en nog een stukje rijden dus word vroeg uit bed donderdag. Hoop zo dat alles goed is!!
Er zijn trouwens nog maar 6 meiden die nog niet weten wat t geslacht is( waaronder ik ) haha! Minus natuurlijk de verrassings geslachten!
Heb jij al een geslachtsbepalingecho gehad? Of wou je wachten tot je 20 weken echo...of laat hij of zij zich niet zien ?
Ja ach, het plannen van de 20 wkn echo werd al lastig ivm mijn onregelmatige diensten en vl zijn regelmatige diensten.. , dus er zat niks anders op! Heb iig geld in mn zak gehouden wat ik volgende week wel kan uitgeven hihi!
Hier geswitched van verloskundige. Gisteren een gesprek gehad. Meteen een klik . Zo blij dat ik toch mijn gevoel heb gevolgd. Een wereld van verschil met de andere praktijk.
Wat fijn Haiko! Ze zijn toch wel belangrijk tijdens je zwangerschap, dus moet je je er wel bij op je gemak kunnen voelen. Ik heb maandag de 20weken echo, dat is in een speciale echo praktijk gevestigd in het ziekenhuis. Maar ik kwam er gisteren achter dat mijn eigen vk hem doet! Zo fijn!
[/COLOR]hoor!! Dus goed dat je gewoon de stap gezet hebt . Hebben jullie ook vaak last van opgeblazen buik? Hoe komen jullie ervanaf? Ik ga goed naar de wc, elke dag, maar elke avond is mijn buik zo opgeblazen pfff...... gisteren heel erg.. en krijg er soms ook harde buiken van, of iig gedeeltelijk, (ook bij hele volle blaas) dus dan is het extra vervelend (ja dat is dan echt mijn baarmoeder haha, helaas). Ik heb gewoon echt al een paar x een trap van de baby gehad BOVEN mijn navel, vanaf vorige week al! Tegen de achterkant van mijn navel krijg ik ze ook wel eens. Wauwie. Maargoed, kan er toch ook best mee te maken hebben dat ik heel klein ben? Ze zeggen altijd dat rond deze tijd je bm bij je navel komt, maar als je maar 1.58m bent, dan is je buik toch ook kleiner in vergelijking met je baby+bm dan gemiddeld ? Haha Roos; ja dan moet je idd wel geduldig zijn hihi.
Goedemorgen allemaal! Hier heerlijk geslapen, *ligt nog steeds in bed* Mini is weer super actief.. Dames die vandaag, 20-weken echo hebben, veel plezier..!! Hier zijn wij maandag ochtend aan de beurt *zwaai zwaai*
Hallo, deel 2 alweer, ik ben ook weer meegegaan. Haiko; daar heb je goed aan gedaan! Bubblybaby; jij ook al zo'n kleintje ik ben maar 1,57 en heb mijn buik ook al helemaal vol met het baby'tje. Als ik buk heb ik het gevoel dat ik hem plet. Gister zat mijn vriend de video's te kijken van de echo van maandag. En ineens zegt ie: ik heb het geslacht gezien! Dus ik eerst, ik wil het niet weten, maar gelijk erachteraan: waardan?! En toen liet hij het zien. Nu zijn wij helemaal niet goed in grijstinten en echo's, maar op een gegeven moment draait het kleintje, zie je twee beentjes en volgens ons toch echt een piemeltje. Jemig! Ik had echt geen jongetje verwacht...er komen bij ons in de familie alleen maar meisjes voor. Maar goed, misschien hebben wij het wel helemaal mis gezien. Maar ja....steeds het beeld teruggespoeld hahahaha en nu ineens denken we, wisten we het maar wel nu...