Hallo Dames, zijn er nog meer meiden die in Januari voor een eerste, tweede, derde, vierde en ga zo maar door haha kindje gaan? Ik en mijn vriend zijn allebei 29 jaar oud. Wij hebben vandaag afgesproken dat we vanaf Januari voor een tweede gaan en heel misschien al iets eerder. Wij hebben al een dochtertje van nu 21 maanden oud. Ze krijgt nog steeds een paar keer per dag en soms 's nachts borstvoeding. Ik was aan de cerazette pil maar ben sinds 2 dagen gestopt omdat we dachten dat ik zwanger was door vage licht positieve testen, maar bloedonderzoek wees uit dat dit niet zo was. Hierdoor hebben we maar eens een goed gesprek gehad en een soort van datum afgesproken wanneer we er weer voor gaan. Hopelijk sluiten zich snel wat meer dames aan in dit topic. Liefs stokstaartje
Hee Stokstaartje, we hebben hier al een clubje over. Als je wil, kan je je bij ons voegen! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/589697-gaan-voor-een-eerste-kindje-2016-a-12.html Hopelijk lukt het zo met de link (via m'n telefoon)
Oh.. Ik zie nu dat bij ons clubje "eerste" kindje staat. Maar wat mij betreft mag je gewoon meekletsen hoor!