Ja, het groeit bij jou natuurlijk lekker snel met twee kleintjes. Hoop voor je dat de misselijkheid wegzakt.
Welkom nieuwe ladies! Leuk om wat van ieders persoonlijke achtergrond te weten, zoveel verschillende situaties maar we delen allemaal de spanning, onzekerheden en mooie momenten van de zwangerschap! Ja Eva, ik heb morgenochtend de (2e) echo. Spannend! Verder heb ik denk ik buikgriepje erbij te pakken, al paar dagen daemkrampen en diarree. Verder heel moe 's middags dus ik pak maar wat meer rust.
Wat fijn dat sommige al een echo hebben deze week of al hebben gehad. Ik moet nog heel geduldig zijn. Ik denk dat het bij mij ook een virusje was. Manlief nog altijd wat misselijk en ik nergens meer last van
Welkom nieuwe juni mama's Hier nog geen last van misselijkheid, had t wel bij de vorige twee zwangerschappen. Toen hielpen crackertjes met niks erop wel een beetje en zuivelproducten kon ik ook aardig verdragen (melk, karnemelk) en kleine porties eten. Wel heb ik de hele dag een irritant hongergevoel maar nergens zin in, dan kom ik met van alles thuis, maar blijft het liggen.. Morgen heb ik de eerste afspraak bij de gynaecoloog, heb een medische indicatie. Spannend!
01 Juni ♡TSJ 2e kindje (1 jaar) ♡Boebels 2e kindje (3jaar) 02 Juni ♡AmyW 1e kindje ♡Gootje89 2e kindje 03 Juni ♡Imona - 1e kindje 04 Juni ♡AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje ♡mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 08 Juni ♡MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) ♥ ♡Happymom3 - 4e kindje ♡Mzwanenberg - 1e kindje ♥ ♡ShampooL 1e kindje 09 Juni ♡Mama van Guido - 2e kindje 10 Juni ♡Juffie3 3e kindje 12 Juni ♡Kash, 33 jaar, 3de kindje ♥ 13 Juni ♡Btanja, 32 jaar, 2de kindje ♡Lin01 - 30 jaar, 2e kindje ♡Lizanne84 - 3e kindje 14 Juni ♡Goey, 28 jaar, 1e kindje ♡Beertje28 - 2e kindje ♡Hadassa - 4e kindje 15 Juni ♡Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16 Juni ♡Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) ♡Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17 Juni ♡Stemine 30 jaar 1e kindje ♡LW85 - 2e en 3e kindje 18 Juni ♡Anne87 - 29 jaar - 3e kindje ♡mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) ♡Melis25 - 25 jaar - 1e kindje ♡Sophia89 - 27 jaar - 1e en 2e kindje ♥♥ 21 Juni ♡MarjoleinART - 2e kindje 22 Juni ♡Kenikela - 28 jaar - 1e kindje ♡Dora 26 - 28 jaar - 1e kindje 23 Juni ♡Miessemuis - 24 jaar - 3e kindje (2,5 jaar & 4 jaar) ♡Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) 28 Juni ♡Rashomama - 26 jaar - 2e kindje 29 Juni ♡Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje ♡Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje 30 Juni ♡Kar lijn - 3e kindje (3,5 en 1,5) ♡maansteen - 3e kindje (9 en 6) Datumloos ♡Lun - 2e kindje ♥ Afspraken en Echos ♥ Oktober 27|| AadeeBee: echo 27|| maansteen: afspraak gynaecoloog 29|| Eva3006: eerste echo November 01|| Miessemuis: eerste echo 01|| MarjoleinART: eerste echo 02|| Dora26: eerste echo 03|| Lun: (pret)echo 08|| Mama van Guido: eerste echo 08|| Lin01: eerste echo 09|| Anne87: eerste echo 10|| Rashomama: eerste echo 10|| Lizanne84: eerste echo 11|| Melis25: controle 14|| mamaL86: eerste echo 17|| Kenikela: eerste echo 22|| Kyana36: eerste echo December 23|| anne87: echo
Hallo dames ik kom ook een beetje meepraten! Ben uitgerekend op 28 juni. Heb hiervoor een missed abortion gehad dus vind het even erg spannend tot de eerste echo over 2 weken.. Heb wat kleurtjes toegevoegd en een beetje de afspraken erbij gezet zodat we elkaar kunnen volgen!
@Rashomama: Mooi! Dat fleurt de boel een beetje op! Hopelijk volgende keer een mooie echo! @Sunflouwer: Hier idd volgende week woensdag eerste echo...
Welkom en gefeliciteerd. Hopelijk dit keer een mooie 1e echo. Ook ik zit nog in spanning ivm een eerdere miskraam. En wat fijn dat je alle afspraken op een rijtje hebt gezet. Mooi overzichterlijk zo
De kinderen zijn sinds vandaag ook op de hoogte, ze zijn hartstikke blij 😄 De oudste gaf een kus op mijn buik voordat hij naar bed ging en zei welterusten mama, welterusten kleine baby... Zo lief ♡
Aadeebee veel succes bij je echo!! MamaL fijn dat het gewoon een virus was.. anders word je er echt niet vrolijk van weet ik uit ervaring Maansteen ah fijn dat je nu nog niet misselijk bent! Gek he dat dat per zwangerschap zo anders kan zijn. Succes bij de gynaecoloog Rashomama mooi lijstje! Spannende tijd dus ook voor jou. Lijkt me wel heftig hoor een miskraam met 8 weken! Had je daarvoor toen al een kloppend hartje gezien? Hoop dat het deze keer goed blijft gaan! Zal voor je duimen! Kash wat leuk!! En leuk verteld Afspraak op het lijstje klopt niet van mij.. ik heb die echo dus vorige week al gehad. Volgende echo is pas op 25 nov (termijnecho)
Goedemorgen Wat een mooie, vrolijke lijst Rashomama! Ben net terug van het ziekenhuis, de termijn klopt precies zoals wij het zelf ook hebben uitgerekend. Er was nog geen kloppend hartje te zien, maar de zw ziet er precies zo uit als je kijkt naar de termijn. Maandag 07/11 krijg ik een termijn echo, we gaan dus weer aftellen en in spanning wachten
Goed nieuws! Voor een hartje is het soms idd nog wat vroeg hé! Hopelijk volgende keer mooi zichtbaar!
Dank je wel Dora26, de arts stelde me wel aardig gerust; het schijnt eerder uitzondering dan regel te zijn om op deze korte termijn al het hartje te zien kloppen. Spannend blijft het wel, maar dat voelen we hier allemaal wel denk ik
Dora, zo blij jou nu eindelijk zwanger te zien! Vorig jaar ergens op het NOD forum nog met jou erop gezeten, ben je altijd beetje blijven volgen. Gefeliciteerd, hopelijk mag alles goed blijven gaan! Eva, verhuizen naar Miami, voorgoed? Wij zijn net terug verhuisd naar NL vanuit Oregon. Spannend daar ook bevallen, hoop dat je een goede ziektekostenverzekering hebt voor daar haha! Spannend, succes met alles! Hier gaat het denk ik wel goed. Nog steeds weet ik niet wanneer ik mijn eerste echo hebt. Verwijzing door huisarts zou doorgestuurd worden voor de gynaecoloog, vergeet ze te doen, kom ik anderhalve week later achter. Deze week is dit alsnog gedaan, maar naar verkeerd ziekenhuis die een uur rijden ruim bij mij vandaan ligt. Nu hopelijk alsnog gedaan, wacht nog steeds op de oproep. Ben erg moe, misselijk met vlagen en erg emotioneel. Hoort erbij, maar is niet erg handig.
Maansteen, wat fijn dat het goed was!! Ik heb pas bij 8weken mn eerste echo dus heb nog even geduld nodig. Hadassa, oh dat schiet niet op met de afspraken. Hopelijk weet je snel wanneer je de eerste echo hebt! Hier vandaag precies 5 weken. Voel me goed, alleen savonds soms wat rugpijn en vanmiddag eerste brandende maagzuur 🙊
Ik denk dat je mij bedoeld qua verhuizen haha. We gaan in principe voor een jaar met een optie voor langer. We zijn nog gewoon via Nederland verzekerd heb t allemaal uitgezocht toen ik wist dat ik zwanger was. Dus moet goed komen als t goed is😊. Hoe heb jij bevallen daar ervaren? Heeft je kindje ook een Amerikaans paspoort?
@Maansteen: Idd, hier wilden ze zelfs met 6 weken geen echo doen omdat ze dan dikwijls panikerende vrouwen hebben omdat er nog niet altijd een hartje zien. Komt zeker goed! Eventjes spannend afwachten! @Hadassa: Idd, wat fijn je hier te zien! Eindelijk zover