Juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lia89, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ow zon opmerking maakt het extra moeilijk ja :(

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @MaMa: Dat is idd geen fijn gevoel... Hoop dat je het mis hebt! Ik weet dat ik ook dikwijls op mijn buikgevoel vertrouw en meestal is dat juist (al had ik de laatste tp niet gedacht dat het gelukt zou zijn), maar hoop echt dat je het mis hebt en dat alles in orde is!

3. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamal86 & MaMa, ik hoop dat jullie angstige gevoel ongelijk krijgt!

Hier sinds gister ook meer onzeker. Twee keer een beetje bruinverlies gehad. Nu niet meer, ook geen buikpijn ofzo maar de schrik zit er wel in nu..

4. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze eerste weken maar vreselijk vind. Ik ben ook zo onzeker, heb er niet echt een reden voor. Maar als je de statistieken bekijkt kan ik gewoon niet geloven dat het zo snel goed zal gaan bij mij. Stom gevoel, slaat eigenlijk nergens op, maar het feit dat je er totaal geen controle over hebt en maar moet afwachten vind ik zo lastig. Het is wel een geruststellend gevoel dat veel vrouwen het lastig vinden en ik hier niet de enige in ben.

5. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Wij zijn vanmorgen met ons zoontje naar mijn ouders gegaan. Hem het shirt aangetrokken "ik ben stoer, want ik word een grote broer" ze waren zo blij :)
    Daarna naar oma, daar waren ook wat ooms en tantes. 1 tante las het gelijk :D ook hele leuke reacties.
    Vroegen ze aan mn zoontje, wat heeft mama in de buik? Zijn reactie "een zusje" :) hahaha! Daarna liet ik de echo foto zien. Vroegen ze aan L, wat is dat? Zijn reactie "een varken" hihihi.
    Daarna naar mijn broertje en schoonzusje opbezoek. L wees naar zijn shirt en zij meteen tegen mijn broertje (zijn peetoom) "broer" dus toen las hij het ook.
    Allemaal heel erg blij :) zooo leuk en nu hoef ik niet meer mijn mond te houden ;)

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Fijn is dat! dan kan je het delen hoef je niet meer geheim te doen veel prettiger

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Net mijn verhaal met de borstvoeding, zo ging het tot 3 keer toe na mijn bevallingen, blijkt bij maar 2% van de vrouwen zo te wezen. Elke keer ging ik er weer voor, zo ook deze keer weer. Toch ben ik nuchterder nu, ik snap niet waarom het niet lukt, maar ik leg me er bij neer wetende dat ik er alles aan hebt gedaan. Mijn kindjes zijn allemaal met een keizersnede gehaald bij 36 en 37 weken, deze keer hopen we door te kunnen lopen tot 39 weken iig. Misschien maakt dat het verschil, hoewel wel een keizersnede weer.

Mijn borsten zijn gevoelig, maar groeien niet, zijn er meer die dat hebben?

8. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk MamaL! Geweldig die fijne reacties en niets meer te hoeven verbergen.

9. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker dat het bekend is MamaL!
    En dat de reacties zo leuk waren!:D

Hebben jullie al lang namen op de plank liggen trouwens?
    Wij voor eenmeisje wel, voor een jongen niet helemaal. Maar er zijn nog een paar belangrijke mensen in de omgeving die eerst bevallen, dus weet niet of onze naam nog gepikt gaat worden ;)

10. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Wij hebben voor een meisje de naam ook al. Voor een jongen nog niet.
    Maar we hebben beide heel sterk het gevoel dat het weer een jongen is. Al lijkt een meisje me wel helemaal super. Maar 2 jongens lijkt me ook leuk ;) ons zoontje is ervan overtuigd dat hij een zusje krijgt :D

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kyana: Erg herkenbaar allemaal hé. Ik zit hier ook nog altijd met ongeloof dat het bij onze 2de tp al raak was in icsi 1. Wetende dat 1 op 5 bij ivf/icsi een miskraam krijgt, ben ik ook nog altijd niet gerust, al heb ik het hartje zien kloppen afgelopen week...

En wanneer ik dit allemaal schrijf is het zover, ook hier wat 'roze' afgeveegd bij het naar het toilet gaan, wordt er zenuwachtig van. Moest wel wat 'druk' zetten omdat ik serieus geobstipeerd ben, maar toch beangstigend... Zeker omdat ik de laatste dagen ook wel eens buikpijn had :(

@MamaL: Leuk die reacties zeg! En leuk dat je het niet meer voor jezelf hoeft te houden, lekker delen dat geluk!

@Hadassa: Hier ondertussen al een hele cup groter, had ik wel al snel hoor, maar zal vast bij iedereen anders zijn!

@Sunflower: Hier staat er ook al lang een top 3 voor jongens en meisjes op papier. Al zijn er het laatste jaar nog een aantal mooie namen bij gekomen, dus toch zeker een top 5 die we mooi vinden ;)

12. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al heel lang zowel een meisjes als jongensnaam. De jongensnaam zelf al een jaar of 15. Toen ik de naam zag wist ik gewoon dat als ik ooit een kindje zou krijgen dat hij zo moet gaan heten. Nu alleen mijn vriend nog overtuigen haha. Ik vind die namen al zo lang heel mooi dat ik wel even moet slikken als hij het er niet mee eens is. Maar eerst even de echo's afwachten en dan ga ik het gesprek maar eens aan 😉

13. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Dora, hopelijk blijft het hierbij dan kan je het misschien weer loslaten. Ik had zelf een paar dagen geleden een dag een klein beetje bruinverlies, maar daarna niet meer. Omdat het maar een klein beetje was en maar 1 dag heb ik dat wel weer snel los kunnen laten.

14. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    @dora26 ohoh.. hopelikk is het niks.. maar zenuwslopend he?

Leuk dat iedereen al wat namen heeft. Ik heb wel een andere smaak dan mn vriend, vooral wat jongensnamen betreft🙊

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Inderdaad, best wel even schrikken als je dat ziet. Hoop ook dat het bij die paar veegjes blijft, aangezien ik een grote boodschap moest doen, zou daar misschien wel mee te maken kunnen hebben. Als ik het blijf hebben of het wordt erger, ga ik morgen toch eens informeren. Moest sowieso nog bellen voor een afspraak vast te leggen met 10 weken.

16. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Dat is even schrikken dan Dora, maar zal vast met druk zetten te maken hebben gehad?

Kyana wat leuk dat je de namen al zolang hebt.
    Ik vind meerdere namen wel leuk. Maar manlief is wat moeilijker daarin ;)

17. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Vind het ook zo spannend pffff.
    Konden we allemaal maar naar 12 weken gezet worden😂

18. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad! 😉

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dat jullie al namen hebben ik moet nog aan de bak
    Vroeger had ik ook een naam die ik graag wilde tot ik zwanger was kon me niet voor me zien dat dat kindje zo zou heetten.. en daarbij moet de vader ook achter de naam staan ;)
    Mijn zoontje wil graag een jongensbaby :D

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier ondertussen gelukkig geen bloedverlies meer gehad, zal idd wel van de druk geweest zijn. Ik durf al niet meer te gaan denk ik :) En idd, konden we maar meteen door naar 12 weken zeg!

Deel Deze Pagina