Ik had net boven jouw reactie gevraagd wat iedereen voor werk doet Ik werk in de kinderopvang. 4 ochtenden peutergroep en 1 middag bso
Oh haha overheen gelezen 🙊 We posten tegelijk zie ik nu Leuk, je werk! Wel lichamelijk pittig werk!! Ik werk in de jeugdzorg, als pleegzorgbegeleider.
Ja minder zwaar als wat ik eerst deed. Ik zit nu 7 jaar in de kinderopvang, ook ivm de vaste werktijden en geen weekenden etc. Want ik werkte hiervoor in de gehandicaptenzorg en dan in de crisisopvang, dus veel agressie
@puk welkom hier! @Anne gefeliciteerd met je goede echo @Dames die gereageerd hebben... Ik was er al klaar mee maar dacht misschien heb ik toch last van mijn hormonen dat ik lekker heftig reageer want mijn reactie was dus ook.. pieperdepiep lekker wegwezen jij...Hij wil verder niet praten ook niet over de baby als het eenmaal geboren is, hij zegt gewoon kort door de bocht mijn naam en anders bekijk je het maar.. en goh idd wat een heerlijk gevoel dat ik het kan bekijken! Het is echt een opluchting en heel veel stress minder omdat ik nu weet waar ik en mijn kindjes staan in zijn leven en zo 1 missen we als kiespijn. Rot voor het kindje dat papa er niks mee te maken wil hebben maar het komt in een heel liefdevol nestje terecht en zal niks te kort komen en wie weet wat de toekomst brengt wat "nieuwe liefde" betreft??? neem aan dat ze niet allemaal zo kortzichtig en rot zijn
Zo meiden ik moest ff wat pagina's terug lezen leuk al die fijne berichten over echo's😊 Ik draag al sinds 2/3 weken zwangerschaps broeken maar eigenlijk vooral leggings en jurkjes en losse oversized dingen. M'n eigen broeken zitten gewoon niet lekker meer bij m'n buik. Met 2 kindjes gaat t natuurlijk ook wel sneller. We hadden maandag een echo en de beebs doen t goed. Zijn al echte mensjes en ze bewogen ook al een beetje. Helaas was ik zelf t hele weekend en eigenlijk tot gisteren geveld door de griep dus lag er niet echt lekker bij op die echo maar wilde zo graag weten of alles goed was. Helemaal blij dus kijk meerdere keren per dag naar de foto's haha. 17 november naar de gyn voor eind gesprek en hoe nu verder. Over het zwanger worden: helaas horen wij bij de 1/6 waarbij t niet vanzelf ging. We zijn al met al bijna 4,5 jaar bezig geweest. Wel af en toe voor wat rust een pauze genomen dus niet aan een stuk door bezig geweest. Het was echt wel zwaar ondanks dat wij er altijd positief en open in hebben gestaan. Werd wel moe van alle cliché opmerkingen van iedereen over loslaten en je bent nog zo jong blablablabla. Uiteindelijk was t de laatste IUI raak en eerlijk gezegd waren we al in ons hoofd bezig met de eerste ivf. Weet niet of ik t allemaal nog een keer zou doen (ik zou er hierna opzich nog wel 1 kindje bij willen) maar misschien denk ik daar na de twins wel anders over.... Zo ik duik lekker m'n bed in had vanavond ineens last van extreme misselijkheid en hoofdpijn. Misselijkheid is wel gezakt hoofdpijn helaas nog heftig en mag er niks tegen nemen. Hopelijk helpt nachtje slapen. Truste allemaal!!
Ik ben t eens met de rest. Als hij t lef heeft om jou te chanteren kan ie toch lekker opzouten. Volgens mij ben jij een super single mommy en verdien jij gewoon een leuke fijne vent!!!
Dit dus! Jij komt er wel Kybi. En als er niet te praten valt dan houdt het op. Want praten en samen het erover eens zijn is wel heel belangrijk
@Sunflower: Lijkt me ook interessant zeg! @Kybi: Goed gedaan meid! Hier vrees ik ook dat ik een griepje of verkoudheid te pakken heb... Heb al een aantal dagen spierpijn en nu begint er nog een hoestje bij te komen... Hopelijk niet teveel last van of blijft het hier bij. Dit weekend gaan mijn vriend en ik een weekendje weg, dus zou serieus tegen vallen als ik zoveel last heb van zowel vermoeidheid en misselijkheid als ook nog eens een verkoudheid ofzo erbovenop! En je mag niets nemen hé... Voel me deze morgen ook weer ontzettend misselijk, bah!
Vervelend dat je je niet lekker voelt Dora! Maar je mag wel paracetamol volgens mij hoor? Als het echt niet gaat.. Beterschap! Wat betreft mijn werk; heel interessant, heel uitdagend, soms bevredigend maar ook frustrerend haha
Ik schrik hiervan, zou er nooit in meegaan. Het gaat duidelijk om liefde voor zijn naam en niet om liefde voor zijn kindje. Wees sterk, hij zal wellicht ook al zou je het kind zijn naam geven, toch afhaken vroeg of laat. Doe dit je kind niet aan! Enorm egoïstisch eerlijk gezegd! Sterkte jij, je gaat het beter doen zonder hem, hij mag blij zijn dat je hem erbij wilt betrekken ipv jou te chanteren. *edit* Las net hoe je zelf gereageerd had, toppie, klasse! Respect voor jou, komt helemaal goed👍😉
Hier al de hele week ziek, keelontsteking gehad en me echt ellendig gevoeld. Nu nog weinig energie, enorm moe enzo. Hoop dat het snel over is iig.
Jeetje Kybi, wat heftig om te lezen waar je mee moet dealen... Kan me voorstellen dat je je onder druk voelt staan. Heel veel sterkte in het maken van keuzes hierin! Dora, hopen dat je snel nog een beetje opknapt voor het weekend! Lief zijn voor jezelf en vooral veel proberen te rusten, wie weet gaat het dan vanzelf over! Wat betreft werk: ik ben advocaat en heb een zelfstandige praktijk (gelukkig wel binnen een maatschap). Ga het nieuws waarschijnlijk volgende week op kantoor delen, dus dan kunnen er afspraken gemaakt worden over achtervang tijdens mijn verlof... Voor tijdens de zwangerschap is het gelukkig niet heel zwaar werk (gewoon een kantoorbaan natuurlijk, behalve dan dat er af en toe wat stresspieken zijn).
Bedankt voor de lieve woorden dames Over 3 uurtjes mijn echo... ben super zenuwachtig haha Hadassa en Dora ik wens jullie beterschap, er heerst een hele vervelende griep verkoudheid en overgeven met hoge koorts pieken mijn zoontje heeft hem helaas te pakken sinds maandag en knapt er nu eindelijk van op maar het hoesten blijft wel aanhouden. Duimen dat het bij jullie passeert. xxx
Beterschap Dora en Hadassa, ziek zijn is nooit fijn maar zwanger duurt het zo lang voor je weer helemaal fit bent is mijn ervaring. Kybi wat vervelend dat het zo naar loopt met je ex! Over zwangerschapskleding, ik heb nog wel veel van mn vorige 2 zwangerschappen. Maar dat zijn winterkids dus vooral winterkleding. Dus voor straks in de zomer nog kopen of zelf maken, ik naai namelijk zelf ook kleding. Goedkope positiekleding en zwangerschapskleding online | Positie-Outlet vind ik wel een handige site!
vandaag een goed gegroeid babytje gezien datum had ik zelf al goed uitgerekend blijft 8-6 de verjaardag van de oudste