Mzwanenberg ahh spannend! Dat is al bijna Ik smeer niet anders in dan anders.. Heeft m'n andere zwangerschappen ook niks geholpen. Tegen striae valt niet te smeren.. MamaL welkom! Mooie test
Leuk zo met zn allen! Hier nog steeds niet echt klachtjes. Hoe gaat het met jullie? Gister mn verjaardag gevierd en was toch echt raar om geen wijntje te drinken tegenover mn vriendinnen, denk dat sommige het wel door hebben. Het gekke is dat het voelt alsof het geheim in koeieletters op mn voorhoofd staat en me dan bijna schuldig voel dat ik niks vertel.. Maar goed, eerst de echo maar eens afwachten. 18 oktober eerste echo! Zo benieuwd wat te zien.. Wanneer jullie?
Hoi iedereen, allemaal gefeliciteerd Ik ben Mamarilou, 32 jaar (bijna 33 ) en zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend voor 16/6. Zwanger geraakt van eerste cryo tp, dus ontzettend blij! Lijkt me leuk om hier samen te kletsen, heb ik toen met mijn zoontje van 2012 ook gedaan en is nog steeds een hele hechte groep! Ik heb vrij weinig klachtjes, behalve de vermoeidheid die toch echt op lijkt te komen! En borsten zijn vrij gevoelig.. jullie?
Hier nog geen klachten. Nog geen gevoelige borsten, niet misselijk. Alleen beetje moe inderdaad. Maar bij de 1e ook helemaal geen kwaaltjes gehad. De hele zwangerschap me top gevoeld dus daar hoop ik nu ook op
Voor degene die een 2e of 3e krijgen. Hoe oud is jullie kindje nu en hoeveel zit er straks tussen? Mijn zoontje is nu bijna 2 (over 1,5 week jarig) En er zit dan dus 2 jaar en 8 maanden tussen. Ik wilde graag minimaal 2,5 er tussen. Dus perfect Hij is ook al zindelijk. Dus dat is al erg fijn
Ow en hier nog geen idee wanneer ik de 1e echo heb Want ben van plan om over 2 weken ofzo de vk pas te bellen
Aadeebee hahaha moeilijk he om het geheim te houden! Spannend eerste echo! Dat is al bijna Ik heb 29 oktober de eerste echo.. Mamarilou welkom! En gefeliciteerd Hier vooral vermoeidheid en pijn in m'n onderrug.. die vermoeidheid is wel opvallend. Ik begin rond 10u al weer te gapen als een gek haha MamaL hopen dat je deze zwangerschap weer nergens last van hebt Wat vroeg zeg.. je zoontje al zindelijk! Als de baby wordt geboren (als alles goed mag blijven gaan natuurlijk) is onze dochter 1.5maand later 4. En zoontje zal ruim 2 jaar en 7 maanden zijn. Vannacht wakker geworden met zo'n ontzettende hoofdpijn!! Deze ochtend ook voor t eerst misselijk geweest, maar hoop dat dat meer door de hoofdpijn kwam. Vanmorgen de verloskundige gebeld.. 21 nov termijnecho en intake. Vroege echo doe ik via een pretechobureau. Wat doen jullie verder in het dagelijks leven? Werken jullie of zijn jullie thuisblijfmoeder? ik ben thuisblijfmoeder sinds de jongste geboren is Voorheen werkte ik in de zorg en dat wil ik straks als ze op school zitten weer gaan doen
hallo allemaal! ik kom ook gezellig meebabbelen! Ik heb deze morgen mijn laatste test gedaan, hier een foto ik had zaterdag mijn nod en vanaf donderdagmorgen testte ik al heel licht positief, was dus nog even afwachten als de testjes mooi opliepen, maar dat was wel het geval gelukkig. Nu is het bang afwachten op de eerste controle op 17 oktober. ben dan nog maar 5 weken, dus gaat waarschijnlijk nog niet veel te zien zijn. Maar het is wel leuk om mee te kunnen lezen wat jullie ervaringen zijn. Voor het lijstje, ik ben 30 jaar (bijna 31) en dit wordt ons eerste kindje, zo spannend allemaal! @mamarilou enkel mijn borsten zijn gevoelig, voor de rest nog niet veel kwaaltjes. @eva3006 jou ben ik in een ander topic ook al tegengekomen. Leuk dat we rond dezelfde periode zijn uitgeteld!
Ik verveelde me dus even de mensen die hebben aangegeven wanneer ze uitgerekend zijn aan het lijstje toegevoegd Voor de nieuwe mensen --> bedoeling is het zelf even toe te voegen
Uitgerekend juni 2017 club!!! 1-6 TSJ 2e kindje (1 jaar) Boebels 2e kindje (3jaar) 2-6 AmyW 1e kindje Gootje89 2e kindje 3-6 Imona 4-6 AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje 5-6 6-6 7-6 8-6 MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) Happymom3 - 4e kindje Mzwanenberg - 1ste kindje ShampooL 1e kindje 9-6 10-6 Juffie3 3e kindje 11-6 12-6 13-6 Btanja, 32 jaar, 2de kindje 14-6 15-6 Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16-6 Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17-6 Stemine 30 jaar 1e kindje 18-6 Anne87 - 29 jaar - derde kindje mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) 19-6 20-6 21-6 22-6 23-6 24-6 25-6 26-6 27-6 28-6 29-6 30-6 Als je het lijstje wilt aanvullen kopieer en plak dan het gehele bericht, en zet jezelf bij de juiste datum ertussen
Hoi! Wij zijn, tot nu toe de enige, op 12 juni uitgerekend Onze baby heeft twee grote broers, van (nu) 13 en 14 jaar oud. De wens voor een derde is er altijd geweest, maar aangezien je vroeger als vrouw vrouw stel niet zo snel en makkelijk zwanger kon worden is deze wens op een zijspoor komen te staan. We hebben vier inseminatie pogingen gedaan. Drie met een eerdere donor, die bleek geen zuivere koffie te zijn en de eerste poging met de nieuwe donor was meteen raak 1-6 TSJ 2e kindje (1 jaar) Boebels 2e kindje (3jaar) 2-6 AmyW 1e kindje Gootje89 2e kindje 3-6 Imona 4-6 AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje 5-6 6-6 7-6 8-6 MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) Happymom3 - 4e kindje Mzwanenberg - 1ste kindje ShampooL 1e kindje 9-6 10-6 Juffie3 3e kindje 11-6 12-6 Kash, 33 jaar, 3de kindje 13-6 Btanja, 32 jaar, 2de kindje 14-6 15-6 Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16-6 Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17-6 Stemine 30 jaar 1e kindje 18-6 Anne87 - 29 jaar - derde kindje mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) 19-6 20-6 21-6 22-6 23-6 24-6 25-6 26-6 27-6 28-6 29-6 30-6
MaMa fijn! Netjes gedaan Stemine ja dit topic is op het moment wat actiever vind ik Ook doordat er meer mensen in de groep zitten natuurlijk
Kash wat mooi dat jullie wens alsnog uitkomt! Gefeliciteerd en welkom in de groep. Wat vinden de grote broers er van? Of weten ze het nog niet?
Dankjewel 😄 Ze weten vanaf het begin dat we ermee bezig zijn, maar dat het gelukt is weten ze nog niet. We wilden het eigenlijk rond de 11de of 12de week vertellen, maar ik ga ook meedoen met moeders voor moeders.. Ik kan de kratjes urine geen 4 weken verstoppen denk ik.. Dus wordt het na de echo Met een leuke Hema taart waarop staat; Jullie worden grote broer!