Mijn vriend leest me net een stukje uit Kluun voor (Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) over het monster dat HCG heet, zo grappig! Kennen jullie dat boek?
Ik ken het boek niet sunflower. Wel vaak van gehoord. Maar geen idee wat er allemaal instaat. Leuk boek dus?
Als je de schrijfstijl van Kluun kent; het is typisch Kluun die de aanstaande vader informeert en adviseert over bevruchting, vertellen aan omgeving, hormonen etc. Advies 1: doe het niet (je vrouw zwanger maken) Mijn vriend vind het erg leuk ja!
Ik heb het ook gelezen, erg leuk. Ik heb het bewust niet aan mijn vriend laten lezen voordat ik zwanger was, anders wilde hij vast niet meer!
Net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling..... ben zo onwijs nieuwsgierig haha.... 16-12-16 hoe mooi is dat😊😊😊
Ja! Van de week heeft mijn vriendin dat boekje kado gekregen van de buurvrouw! Moet het alleen nog lezen haha
Dag meiden, Ben er een weekendje tussenuit geweest met mijn vriend, maar we zijn weer terug van de partij. Hier nog steeds ongelofelijk veel last van misselijkheid en vermoeidheid, doodop ben ik! Voor de rest ook regelmatig last van buikpijn en dat blijf ik wel 'vies' vinden. @Hadassa: Pffff wat een moeilijke situatie... maar ik begrijp er wel uit dat ze zelf besloten hebben om de zwangerschap stop te zetten?
Wat een mooie echo ! We hebben dezelfde vk praktijk 😜 Hahaha Alle andere gefeliciteerd met jullie goede echo's hier nog even wachten tot de termijn echo
Hee dames Sorry lang niks van me laten horen.. Ik ben alle dagen misselijk en erg moe.. nu heb ik het gevoel dat het wel iets de goede kant op gaat, maar durf het niet hardop te zeggen haha. Ik heb 25 nov de termijnecho.. ik hoop dat alles goed is. Ik heb n eerste echo op 21okt gehad, dus dat is al weer zo lang geleden!! Hoe is het met jullie?