Mag ik vragen waarom je de nipt laat doen? Was je combinatietest niet goed of is het gewoon voor de zekerheid? Nub en skull theorie:
Nee meisje hebben een duidelijk voorhoofd en dan "ineens" de bovenkant. Jongens een langere schedel en loopt vloeiender over
Ik zie wat je bedoelt. Met een duidelijk voorhoofd bedoel ik dat het meteen in een ronding gaat, en platter bij een meisje wat jij zegt, opeens die bovenkant Er is een Engelse website met 100 pagina's aan skull foto's en iemand die raadt, ik heb tot pagina 50 gekeken voordat ik erachter kwam dat we eigenlijk hetzelfde bedoelen haha 😂 En natuurlijk ook stiekem om mijn beebje zijn of haar geslacht te kunnen voorspellen. Ik denk een meid. Wat denk jij mamaL86? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/104751-albums17467-picture107514.html
Zit een lange tijd tussen de 10 weken en 20 weken echo zeg Blij dat ik nog een pretecho heb gepland anders trek ik het niet zo lang
Is nog veel te vroeg Puk. Zie er helaad niets in. Als je de 12 weken echo hebt gehad. Die even plaatsen
Haha. We bedoelen dus hetzelfde. Lastig uit te leggen ook Als ik op je link klik dan zie ik niks Kash
Oh bummer... Dan voeg ik hem even toe als bijlage 😄 Onze kleine Homer (of Marge) Simpson 😂
@MamaL86: Geen idee hoe jij dat kan zien zeg.. haha, vind het wel knap dat je dat kan! Ik zou er niks van kunnen maken denk ik! @Kash: Wij laten de combinatietest niet doen, als die een te groot risico heeft moet je alsnog de nipt laten doen als je zekerheid wil en wachten op die uitslag duurt dan gemiddeld 2 weken. Wij hebben idd liever meteen zekerheid... Ik neem ook nog een lichte dosis medicatie die voor allerlei aangeboren afwijkingen kan zorgen, dus ik ben liever gewoon meteen gerust (of niet), dan dat je met zo'n score zit, want dat zegt eigenlijk helemaal niks vind ik. Als jij net die ene bent, dan reken je er misschien niet op en kan het wel zijn dat je kindje een afwijking heeft bij de geboorte.
*doet een dansje* Ben ook benieuwd of het klopt! 21 december de officiële geslachtsbepalingsecho, maar misschien kunnen we de nub 5 december ookal zien 😄