Goeiemorgen meiden, *gaap* ik lag zooo heerlijk te dromen gaat die rot wekker. Ben moeeee. Ben blij als het weer weekend is hihi! Fijne dag
@Cuddles: Wij willen het geslacht ook nog geheim houden (hopelijk ga ik het kunnen volhouden!). Lijkt me gewoon fijner om bij de bevalling een eens zo grote verrassing te krijgen, het geslacht, maar ook de naam etc. @Anne: Mooie echo en gelukkig is de bloeding minder! Iedereen ziet bij Anne trouwens een meisje; is dat op basis van de skull dan? Bij mij mag op 7/12 de nipt er nog bij!
Sterkte vandaag MamaL 😉 Bij mij zijn de kwaaltjes sinds enkele dagen ontzettend afgenomen, maakt me weer helemaal onzeker. Konden we maar elke week een echo krijgen! Nog een week wachten op de termijnecho.
@dora, leuk! 😊 Willen jullie het zelf ook niet weten of alleen geheim houden? Kan ik er niet goed uit opmaken 😇 😉 daarbij is het raden van mensen ook erg leuk en indd moeilijk om je niet te verspreken of alsnog overstag te gaan Zou iemand mij alsnog op de lijst kunnen zetten. Ik heb namelijk geen idee hoe dat moet 🙈 Uitgerekende datum is 10 juni en ik ben 30 jaar.
@kyana36, dat maakt ook onzeker, maar er is vast niets aan de hand. Gewoon proberen te genieten van de minderende kwaaltjes 😉
Wat een super dag heb ik vandaag joh! Zoontje zijn eerste tandje is eindelijk in aantocht en mijn man belde net dat ons huis is verkocht! Ik kan wel een gat in de lucht springen! En dan vanavond ook nog even spieken bij mijn kleine bubbel in mijn buik. Deze dag is echt perfect!!
Pfff ik dacht dat ik gisterochtend moe was. Nu ben ik gesloopt. Zoontje wilde gisteravond niet slapen. Zelf om 22.00u dus maar naar bed gegaan en hem bij ons in bed gepakt. Spuugt hij alles onder!! Zuur!! Ook zijn slaapknuffie, maar die MOEST dus in de was. Dra-ma!! Om half 12 wasmachine eindelijk klaar. Dus in zijn eigen bed gelegd met knuffie. 1.00u weer huilen, wilde bij mama slapen. Dus bij ons in bed gepakt. Dan slaap ik zelf dus bijna niet. Om 6.00u ging onze wekker. Zoontje natuurlijk ook wakker en wilde mee opstaan. Pfff. Dus daar zitten we dan. Gelukkig maar tot half 1 werken. Kruip vanmiddag denk ik zelf ook maar ff het bed in.
Wat een nacht @mamaL succes vandaag. Ik ben ook heel moe deze dagen. Was op de bank in slaap gevallen gister om 19.00. dat heb ik normaal nooit.
Ik denk dat hij ziek is. Net voordat we moesten gaan ook de hele luier vol. Flink diarree denk een buikgriepje. Erm manneke
Jeetje wat een nacht MamaL, heel veel sterkte vanochtend met wakker blijven! En ik maar klagen omdat ik midden in de nacht wakker wordt en naar het plafond lig te staren. Als ik straks een kleintje heb zal ik wsl denken dat dat soort nachten heerlijk waren haha
@cuddles: Zelf willen we het wel weten hoor, maakt het iets makkelijker om aankopen te doen etc. En maakt het voor mij ook weer iets echter dat we écht zwanger zijn!! We hebben nog heel wat denkwerk voor de boeg ivm de naam denk ik Ik ben een eeuwige twijfelaar en heb maar een aantal favorieten! @Ritoy: Topdag lijkt me! @MamaL: Pfff veel beterschap voor de kleine man! Hopelijk geraak je zelf ook de dag door!
Dankje Kyana! Heel fijn. Net de 12 weken echo gehad. Kan iemand het geslacht zien aan de hand van de echo? 21 december geslachtsbepaling. 28 december 16 weken echo. En 2 februari 20 weken echo. Kon helaas niet eerder in verband met mijn mans werk.
Lin, de echo is niet heel duidelijk. Maar ik gok op een jongen. Wat zegt je gevoel? Hier zoontje om half 1 opgehaald bij de opvang. Alles was gelukkig goed gegaan. Hij was wel echt kapot moe, dus meteen het bedje in. Sliep binnen 1 minuut. Hopelijk slaapt ie lekker lang. Hij hoest wek echt heeel erg veel.
Pff dit keer ben ik degene met een slechte nacht. Erg veel en vroeg wakker en heel misselijk helaas een drukke werkdag voor de boeg. Fijne dag iedereen