Juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lia89, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Sterkte vandaag sunflower.

Hier vannacht heerlijk geslapen :)
    Zoontje in bad gedaan, zetpil gezet en lekker naar bed. Hij sliep gelukkig meteen.
    Dus wijzelf ook al on 20.30u naar bed gegaan ;)
    Volgens mij sliep ik binnen 1 minuut. Zoontje slaapt nu nog. Die ga ik om half 8 wakker maken, want nog 1 ochtendje werken en dan weekend :D

2. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Hoi dames..

Voor alle zieken beterschap..
    Ik ben zelf ook al bijna 3 weken ziek en afgelopen week al 2x bij de huisarts geweest vandaag word nummer 3..

Gisteren de termijn echo gehad en alles was super goed!!!..

We zijn opgelucht en kunnen nu eindelijk gaan genieten. Eerder lukte dat vanwege de miskraam begin dit jaar.

De kleine ging even flink bewegen tijdens de echo!!.

De datum is verzet naar 20 juni!! Dus hoeven minder lang te wachten 😂😂.. ik gok zelf op 23 mei....

Ik lees dat heel veel van jullie het geslacht willen weten.
    Wij niet. We hebben het bij beide geweten en hebben een zoon en een dochter. Dus willen we het dit keer een verassing houden!!!

Bijgevoegde bestanden:

3. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Sunflower!

Wat fijn Miessemuis dat je een mooie echo hebt gehad. En nu hopen dat je snel beter wordt.

Met mij gaat het best goed. Ik ben savonds nog wel moeier dan normaal, maar ook weer niet overdreven. Wel veel last van een pijnlijke en opgezette buik door mijn darmen. En ook wel last van benauwdheid, maar soms denk ik ook dat dat meer naar hyperventilatie neigt. Ik heb een verleden met angstklachten en ik merk dat de zwangerschapshormonen dat weer een klein beetje omhoog halen.

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    pfff stress hier voor de 12w echo over uurtje...
    Hopelijk is alles ok met de kleine uk!

5. mieckeymouse

17 jul 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes Lizanne! Ik hoop dat je een goede echo hebt straks!

Fijn miessemuis een goede echo! Moeilijk he die eerste maanden zwangerschap na een miskraam! Hopen dat je snel weer fit bent en er van kan gaan genieten!

Wij willen het geslacht ook niet weten. Bij zoon en dochter wist ik het niet zeker maar bij zoon had ik toch wel redelijk duidelijk een piemeltje gezien op de 20 weken echo. En bij dochter bij de 30 weken echo zag ik dat het een meisje was. Ik had namelijk wel gekeken van te voren op internet hoe je jongens/meisjes kunt herkennen.
    Dus eigenlijk wist ik het stiekem wel, maar niet bevestigd en dat vind ik wel fijn. Ik wil namelijk niet dat andere mensen het weten, (de verassing met het bellen is zo leuk!), maar zal nooit mn mond kunnen houden..

6. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Succes met de echo, Lizanne!

7. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk een goede echo lizanne!

8. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Fijn al die goede echo's :)
    Hopelijk bij jou ook Lizanne

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hoi iedereen,

dankjewel voor het meeleven!

alles was ok :)

ik ben echt superblij en opgelucht!!!

10. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL

Yeah! Fijn hoor!

11. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Skull = schedel. Een meisjes en jongens schedel verschillen van elkaar, tot ongeveer 20 weken. Dan zie je het minder goed.

Ik denk ook een meisje 💕

12. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Kybi, hoe gaat het trouwens met jou? En met je ex?
    Nog gepraat samen?

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier gelukkig ook een goede 12 weken echo gehad, wat een opluchting :)

Durft iemand een schatting te doen qua geslacht of is dit geen goede foto?

Bijgevoegde bestanden:

14. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Fijn dat alles goed was :)
    Meisje

15. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echt leuk om iedereens echos te zien. Wij hebben vrijdag de termijnecho 😃

Vandaag ben ik vrij, kan ik even rustig aan doen! En vandaag vertellen we het weer wat belangrijke mensen, zo spannend!

16. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Wij hebben morgen een pretecho. Ben benieuwd wat ze aan de hand van de nub voorspelt :)
    Maandag termijnecho. Ben benieuwd op welke datum ik wordt gezet.
    Ben van plan om dinsdag even te gaan bloed prikken

17. Kybi85

Kybi85 Lid

12 okt 2016
    43
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben even niet hier geweest wegens internetproblemen en aantal andere dingetjes....

kwa zwangerschap gaat het goed, erg moe en zit helemaal niet goed in mijn vel. Naarmate ik langer zwanger ben hoe meer ik in een negatief spiraal terecht kom en enorm aan het twijfelen ben, ik wil hier niet teveel neerzetten omdat jullie juist echt blij zijn met jullie zwangerschap en vele ook lang bezig zijn geweest om zwanger te raken.

Ik ben echt zeer onverwachts zwanger geworden en was er totaal niet mee bezig en had me zelfs helemaal ingesteld dat ik geen kids meer zou nemen en ja dan toch zwanger van ex partner... Erg lastige situatie. Sinds overlijden van mijn hond ben ik emotioneel volledig geblokkeerd durf mijn gevoel amper nog toe te laten dus ik zit helemaal vast momenteel in het rationele denken. Wat is verstandig wat niet, wat moet ik doen wat is juist... dat soort vragen en dit word alleen maar erger. Huisarts kan me niet helpen behalve verwijzing voor abortus geven, dit heeft hij ook gedaan. Straks een gesprek met maatschappelijk werker in de hoop mijn gedachtegang wat positiever te krijgen en hopelijk krijg ik inzicht dat zwanger zijn en kindje krijgen ook leuk is ( gezien vorige zwangerschap heb ik geen positieve ervaringen op dit gebied alles is toen volledig misgegaan wat ook maar mis kon gaan ) Dus ik vind het echt heel moeilijk om niet in als als situatie te denken.

Sorry dames ik ben zo negatief dat ik niet graag hier kom omdat ik rekening wil houden met jullie, maar misschien doordat ik het hier nu wel neerzet en dit deel dat er nog iets veranderd.

xxx

18. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kybi85 wat naar dat je je zo voelt. Je hebt ook een heftige tijd nu, logisch dat het voor jou geen blije tijd is momenteel. Daar hoef je wat mij betreft geen sorry voor te zeggen!
    Goed dat je een afspraak met maatschappelijk werk hebt, hopelijk helpt het je op een rij te krijgen wat voelt, vind en wilt.
    Heel veel sterkte!

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje wat heftig allemaal. Lijkt me heel naar om je zo te voelen. Goed dat je er met iemand over gaat praten wie weet brengt het andere inzichten met zich mee. Ondanks dat mijn situatie heel anders is dan die van jou en wij juist super lang bezig zijn geweest kan ik me voorstellen dat het een shock is als je ineens zwanger bent en dat je er misschien niet blij mee bent. Ik heb zelf ook een paar weken erg slecht gezeten na het nieuws van een tweeling omdat het niet in het plaatje in m'n hoofd paste. Ook lastig als iedereen dan zegt hoe leuk ze het allemaal vinden en jii voelt dat niet zo. Ik heb een vaste therapeut waar ik al jaren elke 4 weken heen ga en erover praten met haar hielp echt. Hopelijk helpt het bij jou ook welke beslissing je daardoor ook neemt.

Sterkte de komende tijd en je bent hier altijd welkom😊

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Beste Kybi, wat een ongelooflijk heftige tijd voor je op deze manier. Voel je niet schuldig om hier lekker je hart te luchten hoor, daarom komen we hier allemaal, positief of negatief.
    Ikzelf ben zwanger geworden in de mmm en heb er dus best moeite voor moeten doen om het zo te zeggen, maar dit betekent niet dat ik het niet begrijp als iemand er anders in staat, zelfs een abortus zou ik echt kunnen begrijpen. Het is ontzettend heftig om een kind te krijgen en op te voeden en jij weet als geen ander wat dat met je doet gezien je eerdere ervaring. Het is dus helemaal ok om twijfels te hebben. Ik heb zelf ook af en toe mijn twijfels of ik dit allemaal nog wel kan (terwijl ik er dus echt heel erg bewust mee bezig was). Een gedeelte is misschien hormonen, maar het kan ook gewoon echt te veel voor je zijn. Ik wil je op het hart drukken dat ook het negatieve er mag zijn, laat je niet te veel dwingen in het keurslijf van happy zwangere vrouw, zo is het gewoon niet altijd. Sterkte de komende tijd.

Deel Deze Pagina