Juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lia89, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig Kybi. Ook wat mij betreft moet je je niet rot voelen om hier je ware gevoelens en gedachten weer te geven. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je er zo veel mogelijk over praat om een goed beeld voor jezelf te vormen. Als je het te veel bij jezelf houdt dan ga je vaak in een richting denken welke helemaal niet de juiste hoeft te zijn. Kan jouw VK geen tips geven over bij wie je terecht kan voor gesprekken? Of voel je je voldoende gehoord en begeleid door de maatschappelijk werker?

2. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Och Kybi, meissie toch. Ik sluit me aan bij wat de rest ak heeft gezegd en weet dat je altijf hier je hart mag luchten. Hopelijk kan de maatschappelijk werker je helpen. Dikke digitale knuffel

3. mieckeymouse

17 jul 2014
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kybi, sterkte! Weet verder niet veel te zeggen.. Ik hoop dat je een besluit kan nemen waar je later geen vreselijke spijt van krijgt.

4. Cuddles

Cuddles Lid

18 sep 2016
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje kybi, wat een heftige, nare situatie. Ik sluit me ook aan bij wat er hierboven gezegd is en hoop dat je goede maatschappelijke hulp krijgt, bij zowel je eigen gevoelens als het maken van een juiste beslissing. Het is ook niet niks om er alleen voor te staan en daarbij ook nog jezelf niet goed te voelen. Ik wens je veel wijsheid en kracht. En dat je gauw uit de negatieve spiraal mag komen. Heb je verder goede vrienden of familie die je kunnen helpen deze periode?

Liefs

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    @Kybi: Wat een moeilijke periode moet dit voor je zijn... Hier moet je voor mij ook alvast geen sorry zeggen hoor; iedereen staat er anders in en ik kan zeker begrijpen dat het voor jou helemaal niet zo rooskleurig is nu; omwille van de omstandigheden. Vind het wel goed dat je met iemand gaat praten en hopelijk kan die persoon samen met jou wat dingen helder krijgen. Ik praat ook 3-wekelijks met iemand sinds een jaar geleden. Goede moed en dikke knuffel! En als je iets kwijt wil, dat mag hier zeker, twijfel daar niet aan hoor!

6. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Vanmorgen echo gehad. Ben nu 12 weken :)
    Levi krijgt een broertje :D

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Hej meiden.
    Ik ben nu 12 weken. Dus wij hebben het op facebook gezet :D ik wil nu dus graag verder onder mijn eigen naam van zp.
    Ik ben MamaL86 ;)
    MamaL Mag op de lijst dus aangepast worden naar Yvke :)

8. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow konden ze dat al zien? Wat leuk! Was alles goed?

Oh even wennen aan je nieuwe/echte naam ;) hoi yvke:D

9. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Haha! Mijn echte naam is Yvonne.
    Alles was goed. Ze zag al duidelijk een piemeltje ja :)
    Mijn gevoel was dus helemaal juist.

10. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat ze dat al kon zien, leuk! En ook altijd fijn om weer een goede echo te hebben.
    Ik mag dinsdag weer, spannend! Het valt me op dat veel van jullie de termijnecho netjes rond 12 weken hebben. Ik heb die van mij dus al bij 10+4. Ga dinsdag toch eens vragen hoe dat zit. Als ik niet nog een echo na 12 weken zou krijgen vanwege de nekplooimeting zou ik het gevoelsmatig echt te vroeg hebben gevonden. 12 weken voelt toch als die magische grens.

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb maandag inderdaad pas de vk voor de termijnecho. Ben dan 12 weken geweest.
    Hadden vandaag een pretecho :)

12. Cuddles

Cuddles Lid

18 sep 2016
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Yfke! Leuk een broertje voor je zoontje 😀
    Nu kan je lekker weer shoppen.

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Kunnen ze dat tegenwoordig al met 12 weken zien? Ik dcaht dat het geslachtsdeel dan nog niet eens volledig ontwikkelt was??! Was het niet de navelstreng?

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Haha. Nee was zeker niet de navelstreng :cool:
    Maargoed als het over een paar weken anders blijkt te zijn. Ook prima ;) maar was echt duidelijk een piemeltje te zien :D

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    @MamaL86/Yvke: (Ook even wennen denk ik...) Zagen ze dat nu al? :) Zo vroeg! Waauw! Gefeliciteerd!

Zouden we trouwens de lijst niet aanvullen voor degenen die het geslacht al weten? Lijkt me leuk!

16. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ik moet echt bij lezen :eek: haha vandaag termijn echo vorige week echo gehad maar Appagaat was slecht

17. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Zo, hele beneden verdieping weer spik en span. Nu even douche en dan zoontje ophalen bij oma. Hij slaapt nu nog.
    Om 17.20u de termijnecho en meteen daarna frietjes eten met zn alle en dan gezellig pakjesavond :)
    Mijn ouders en broertje en schoonzusje komen. En er staan gewoon 2 grote jutezakken vol cadeau's klaar. Echt niet normaal hoeveel. Haha.

Ik wens jullie ook allemaal een fijne pakjesavond

18. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Drukke middag en avond zeg! Veel plezier bij de echo en een fijne pakjesavond!

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Vandaag combi test gehad, nekplooi 1,2! Helemaal netjes

Heftig kybi hopelijk kun je de juiste weg vinden voor jezelf dikke knuffel

20. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Super MaMa.

Wij hebben gisteren de termijnecho gehad.
    Ben nu 12+4, uitgerekende datum 16 Juni (2 dagen vooruit gezet)
    Alles zag er perfect uit :) echt een mooi bewegelijk kindje dat een paar keer ook recht in het scherm keek :D

Deel Deze Pagina