Leuk al die echo's en kleine beebjes😍😍😍 ik heb vanmiddag de nekplooimeting. Spannend maar ook leuk dat we de baby's weer zien. Hoop wel echt dat alles goed is. Zometeen eerst naar de gyn omdat ik heel veel hoofdpijn heb en slapeloosheid daardoor. Weet soms echt niet meer waar ik t zoeken moet. Hopelijk kunnen ze mij helpen.
@MaMa: Super nieuws! @Ivke: Fijn dat alles weer prima in orde was! @Kyana: Veel plezier straks! @Sophia: Ook spannend en veel plezier gewenst! Neem je regelmatig iets tegen de hoofdpijn of niet? Want meer dan paracetamol kan je volgens mij niet meteen doen... Misschien even een 'domme' vraag (ben van België ) Maar wat is pakjesavond? Dat kennen we hier niet
Nee daarom ga ik nu ook naar de gyn. Paracetamol helpt niet dus wil overleggen wat er eventueel mogelijk is. Wij vieren in Nederland Sinterklaas en noemen dat pakjes avond omdat je dan veel cadeautjes krijgt. Meer een kinderfeest hoor dus over anderhalf jaar vieren wij het ook haha
Hoi, Ik ben er weer even met nieuws. Ik heb besloten de baby te houden en hiervoor ook mijn verantwoording te nemen. Ik duim voor een goed verloop van mijn zwangerschap, bevalling en periode daarna. Wie weet ervaar ik nu ook het positieve van het hele gebeuren. Ik heb dus ook weer 2 afspraken gepland... 28 december echo voor geslachtsbepaling en 6 januari afspraak voor controle vanaf nu bij de gyn. Ik kan helaas niet blijven bij de verloskundige op basis van mijn vorige zwangerschap dus uit voorzorg ben ik doorverwezen mijn gehele zwangerschap voort te zetten bij de gyn. Voordeeltje is natuurlijk de vele extra echo's en extra controles xxx
Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt, ook een hele dappere als ik het mag zeggen. You go girl! Iedereen die de komende week een termijnecho heeft, veel plezier! @sophia89 Verzoek om je te volgen op Instagram is verstuurd! @koekiesenzo. Veel succes vanmiddag bij de meting. Hoe laat heb je de afspraak? Wij hebben gisteren de nekplooimeting gehad, eigenlijk veel te laat. De baby lag niet meer maar zat. Dus hij heeft met al zijn kracht dat ding in mijn buik gedrukt om toch een goede meting te kunnen doen. Nekplooi was 1,5mm, kans op een kindje met down 1:480, 0,2 %, kans op een kindje met trisomie 13&18 1:1000. Alles was verder goed. We hebben de nub op foto en denken nu toch echt dat het een meisje is ♡
Jeuhjj vanmorgen een echo gehad die gelukkig meteen goed was. voordat we t hartje gezien hadden was er al volop beweging te zien.. dus t hartje doet t wel, haha. 2 dagen vooruit gezet. Mijn uitgerekende datum is nu 28 juni♡
Oh wow, heerlijk om weer van die mooie echo's te zien! Doet me toch haast twijfelen of ik tussendoor niet nog een pretecho wil laten doen ! Alhoewel, als ik volgende week maandag weer het hartje hoor, is dat ook al weer fijn... Rustig afwachten maar. Merk echt dat m'n buik een beetje begint uit te zetten, m'n broeken zitten behoorlijk strak. Misschien over een weekje of twee toch maar in de zwangerschapsbroek!
Super al die goede berichten Langzaamaan ook allemaal de 12 weken grens voorbij Hier zitten de broeken ook niet meer zo fijn. Ga de zwangerschapskleren straks van de zolder halen
Ik ben net terug van het bloedprikken. Hebben we dat ook weer gehad. Deze week ook ff bellen voor de 20 weken echo en kraamzorg regelen. Had huiswerk meegekregen van de verloskundige
@kybi, wat een goeie keuze! Hopelijk kun je alsnog gaan genieten van je zwangerschap Andere dames wat een mooie echo's. Ik zit niet zo lekker in m'n vel. Grieperig en moe vooral. En maak mezelf gek . Gelukkig volgende week woensdag een pretecho gepland staan want 5 weken is echt te lang tussen de controles.
@puk1988 ik herken dat wel. Ik ben heel moe en misselijk en wil eigenlijk de hele tijd lekker in bed blijven liggen. Fijn dat je snel een echo hebt! Ik vrijdag de termijnecho en ga dan iedereen vertellen waarom ik zo moe en ongemotiveerd overkom Leuk om van iedereen de echo's te zien dames!
Nekplooimeting was goed. Allebei 1.7mm. Volgende week de definitieve uitslag. Yvke jij kon goed skull theorie toepassen toch??? Je mag een gokje wagen en de rest natuurlijk ook....
Mijn gevoel zegt jongen en meisje. Echscopist meende 2 uitsteeksels te zien.... maar m'n eigen gevoel zegt niet 2 jongetjes.... 10 dagen duurt superlang😂😂 twijfel jij erg bij deze foto's?
Is en blijft een gok. Zal ook zeker niet altijd kloppen. Maar bovenste vind ik duidelijk een meisje. Onderste is een grote gok. Is wat onduidelijker