Juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lia89, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoop dat jij het goed hebt😏😏😏

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoe weet ik welke foto ik moet posten? Heb er een stuk of 15 mee gekregen haha

3. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Een echo tussen de 12 en 14 weken waar ze helemaal op te zien zijn

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik zie nergens iets tussen de beentjes op de foto's....

5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Plaats die onderste van 2 eens in de nub categorie. Vraag je gewoon er een nub te zien is? :D

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ook daar zei iemand meisje haha ik zag op een andere foto van volgens mij dezelfde baby een piemeltje.... ben echt TE ongeduldig 😂😂😂

7. Kyana36

Kyana36 Lid

15 aug 2016
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de termijnecho gehad. Jeetje wat is het bijzonder om zo'n klein mensje druk te zien koprollen en bewegen in je buik. Wat ontzettend mooi!
    Wat leuk om te zien dat veel van jullie ook midden in de echo's zitten. Geweldig om jullie ervaringen te lezen.

8. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie geen echo, of ben ik gewoon blind @sophia?

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha nee sorry moest m'n bestanden opschonen op zp dus HD m per ongeluk gewist. Zal ze er nog een keer opzetten😊😊

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia: Bedankt! Wij vieren ook sinterklaas, maar die cadeautjes staan dan klaar als je je schoentje hebt gezet, dus niet echt pakjes afgeven :) Ben ik toch weer mee!
    Voor zover ik er iets van ken is de onderste een meisje en bovenste niet zeker, maar denk jongen :)

@Kybi: Knappe beslissing meid! Ik veronderstel dat je omgeving ook wel klaar zal staan om bij te springen indien nodig! Ik hoop mee op het allerbeste voor je!

Hier verder ook al aan de zwangerschapsbroeken! Vind het nog wel een beetje raar (zeker aangezien de mensen het niet weten en die rekker soms toch laag en dus ook zichtbaar hangt...). Kon mijn broeken ook al snel niet meer uitstaan op mijn buik!

11. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Hallo allemaal,
    Kom weer eens kijken hier, afgelopen weken zo druk en moe van alles. Nu flink verkouden, bah...

Gister de termijnecho gehad, zo mooi om te zien...Het kindje was lekker aan 't bewegen met die kleine armpjes en beentjes. Heb een paar dagen erbij gekregen en nu uitgerekend op 23 juni! 27 dec weer de volgende echo en begin februari de 20 wkn/GUO.

Hier een foto..was de minst onduidelijke uit de serie:) Valt zeker niets over het geslacht te zeggen he? Maar wees vrij om je theorie erop los te gooien ;) Mijn gevoel zegt een meisje...

Bijgevoegde bestanden:

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Super! Ik denk ook een meisje

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vanmiddag echo gehad, ukje was goed gegroeid, nu 5.2cm! Had goed gegeten zei de gyn, want maagje was mooi gevuld, kon je duidelijk zien op de echo :) Heeft ook eventjes gezwaaid met die kleine handjes! Super om te zien, hebben alle lichaamsdelen uitgebreid kunnen bekijken, handjes, voetjes etc. Enkel de nub konden we niet in beeld brengen, daar lag ie niet goed voor haha! Nipt is afgenomen, over een 2-tal weken hebben we de uitslag en als we het geslacht willen weten, moeten we toch naar het ziekenhuis bellen, dus nog even spannend. Vandaag konden ze nog niks zien van het geslacht, maar kunnen jullie er iets van maken? Wel heel benieuwd nu!

Bijgevoegde bestanden:

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Leuk he, die zwaaiende armpjes :D
    Ik denk een meisje

15. Lin01

Lin01 Actief lid

19 sep 2014
    116
    0
    16
    Ik denk beide een meisje. :)

Ik heb helaas een beginnende longontsteking. Baal echt ontzettend. Hoop ook dat alles goed is met het kindje. Hebben kulliecweleens een longontsteking gehad tijdens de zwangerschap? En hoe zijn jullie daar toen mee omgegaan? Je mag volgens mij geen medicijnen of wel?

16. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ow wat vervelend Lin. Veel beterschap
    Ik heb het gelukkig nooit gehad

17. Lin01

Lin01 Actief lid

19 sep 2014
    116
    0
    16
    Ja, ik begin nu al behoorlijk benauwd te worden en dat komt vooral doordat ik last heb van de longen. Ook hoesten is heel vervelend met de bandenpijn. Misschien mag ik blij zijn dat ik nog in zo'n vroeg stadium nog zit met de zwangerschap en dat de baby nog niet heel hoog zit. Anders was ik en benauwd geweest doordat de baby tegen de longen aandrukt. En omdat ik longontsteking heb.

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lin: Jeetje meid! Longontsteking... Heb ik nog nooit gehad, dus helemaal geen idee wat je ertegen kan doen tijdens een zwangerschap. Ga jij bij de huisarts ofzo? Anders zo snel mogelijk langs daar hoor!

Hier blijf ik nog altijd last hebben van een loopneus afwisselend met verstopte neus (dacht dat het voorbij was, maar is enkel beter), voor de rest ook nog altijd keelpijn en soms hoestbuien, prikkelend gevoel in mijn keel. Denk dat ik nog maar eens een afspraak maak bij de huisarts, niet dat hij veel kan doen, maar is toch niet normaal dat het zo blijft aanslepen... Daarnaast ook gewoon dood- en doodmoe! Moet vandaag en morgen werken en heb er totaal geen zin in. 2 weken nadien heeft mijn collega vakantie, dus sta ik er alleen voor, gelukkig aftellen naar het kerstverlof!

19. Lin01

Lin01 Actief lid

19 sep 2014
    116
    0
    16
    Heb net de assistente gesproken. Ik heb vanmiddag om half 3 een afspraak bij de huisarts. Ben heel benieuwd wat er uitkomt. Ik hoop om eerlijk te zijn dat het geen longontsteking is maar een goede griep. We wachten even af.

20. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Dank dames, voor jullie 'voorspellingen', leuk om zo te mijmeren over het geslacht :)
    @Lin, wat vervelend zeg! Denk dat je arts het best kan beoordelen welke medicatie je het beste kan nemen icm de zwangerschap, veel sterkte!

Hier moet ik in januari twee vullingen laten boren/verwijderen en laten vervangen...Nu twijfel ik om het te laten doen, ik laat nooit verdoven, maar wil geen onnodig risico nemen, wat zouden jullie doen? Laten behandelen of uitstellen? Ik ondervind verder geen last van de losse vullingen.

Deel Deze Pagina