@Ritoy: Ook benieuwd of het zal kloppen Misschien probeer ik het dit weekend ook wel eens als we nog niks weten... Curiositeit alom haha! @Sophia: Ontzettend spannend, niet? Waauw, ik ben ook benieuwd naar wat het zal worden bij jou @Puk: Gefeliciteerd! @Lin: Nu heb ik ook een koffiebruin vermoeden haha @yvke: Sterkte nog en geniet van de kerstborrel!
Leuk dat langzaamaan iedereen de geslachten te weten komt... ik kan niet wachten tot morgen haha. Verder niet nieuwsgierig ofzo😂😂
Hallo Dames, Wat fijn te lezen dat het jullie goed gaat, de energie weer terugkomt en er al wat gegevens over het geslacht bekend zijn Hier is het nog even spannend, maar ik heb wel die zouttest gedaan Er kwam een wolkachtige substantie bovendrijven en de plas werd wat troebel, volgens de theorie dus een jongen? Na de Kerst heb ik weer een echo, maar even zien of de gyn dan iets kan zeggen over het geslacht..
Haha lijkt me hilarisch als die gekke test het goed heeft.... de meisjes zijn goed vertegenwoordigd in ieder geval dus nu zijn de jongens aan de beurt
Wat grappig die test haha . Bij mij gebeurde er niks het bleef t zelfde . Op internet zag ik hem ook met bakingsoda dan gaat die borrelen net zoals cola als het een jongentje is . Bij een meisje gebeurt er niks. Fijn zeg dat sommige t al weten lekker shoppen hihi ! Wij moeten nog een weekje wachten . Die heel lang gaat duren hahah . Ook hier weer energie die terug komt wat is dat fijn zeg ! K ben maar meteen begonnen met de verbouwing van de kamers . We hebben besloten de jongens onze kamer te geven . Ik krijg de babykamer niet leeg met al t speelgoed 😂 Nu kunnen we alles tenminste kwijt en hebben ze een heerlijke slaap/speelkamer . Ik heb liever alles betijds af zeker nu ik weer genoeg energie heb en nog niet een grote buik haha
Mijn buik zet ineens uit😄 1 dag verschil, maar ben afgelopen dinsdag naar de bekkenfysio geweest en denk dat de boel zich ineens ontspant😄 heb de urine test met soda gedaan, gebeurde niks, dus zou t een meisje zijn... dat gevoel heb ik zelf ook dus ben benieuwd!
Hier ook test gedaan... en volgens de test een meisje! Ik doe geen geslachtsbepaling maar als ik al jullie berichten lees wordt ik ook wel heel nieuwsgierig. Pas in januari bij de 20 weken echo gaan we erachter komen...duurt nu wel heel lang voor mijn gevoel hihi! Hoeveel meisjes nu al bekend? Volgens mij tot nu toe maar 1 jongen?
@ mama ook ik de 23ste haha . K ga vanmiddag even kijken of k t lijstje kan vinden . Misschien kunnen we hem elke volgende 10e pagina plaatsen bv pagina 100 pagina 110 . Dat we hem dan steeds even uploaden . Hoeven we niet zo ver te zoeken als iemand hem wilt aanpassen haha
01 Juni ♡TSJ 2e kindje (1 jaar) ♡Boebels 2e kindje (3jaar) 02 Juni ♡AmyW 1e kindje ♡Gootje89 2e kindje 03 Juni ♡Imona - 1e kindje 04 Juni ♡Ritoy - 27 jaar - 2e kindje (11 maanden) ♥ 05 Juni ♡Lynnetjee - 2e kindje 06 Juni ♡mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 08 Juni ♡MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) ♥ ♡Happymom3 - 4e kindje ♡Mzwanenberg - 1e kindje ♥ ♡ShampooL 1e kindje ♡ACP0309 31 jaar - 1e kindje 09 Juni ♡Mama van Guido - 2e kindje 10 Juni ♡Juffie3 3e kindje 12 Juni ♡Kash, 33 jaar, 3de kindje ♥ 13 Juni ♡Btanja, 32 jaar, 2de kindje ♡Lizanne84 - 3e kindje 14 Juni ♡Goey, 28 jaar, 1e kindje ♡Beertje28 - 2e kindje ♡Hadassa - 4e kindje 15 Juni ♡Cyd - 26 jaar - 1ste kindje ♡Puk1988 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 16 Juni ♡Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) ♡Lin01 - 30 jaar, 2e kindje ♥ ♡Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) ♡Sophia89 - 27 jaar - 1e en 2e kindje ♥♥ 17 Juni ♡Stemine 30 jaar 1e kindje ♡LW85 - 2e en 3e kindje 18 Juni ♡mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) ♥ ♡Melis25 - 25 jaar - 1e kindje 21 Juni ♡Dora 26 - 28 jaar - 1e kindje ♥ ♡MarjoleinART - 2e kindje ♡Anne87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ - geslacht - 22 Juni ♡Kenikela - 28 jaar - 1e kindje ♡Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) ♥ 23 Juni ♡Miessemuis - 24 jaar - 3e kindje (2,5 jaar & 4 jaar) 28 Juni ♡Rashomama - 26 jaar - 2e kindje 29 Juni ♡Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ 30 Juni ♡Kar lijn - 3e kindje (3,5 en 1,5) ♡maansteen - 3e kindje (9 en 6) ♡Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥ Afspraken en Echos ♥ December 16|| Sophia89: geslachtsbepaling 17|| Ritoy: geslachtsbepaling 21|| Kash: echo 21|| Lin01: geslachtsbepaling 23|| anne87: geslachtsbepaling 28|| anne87: controle verloskundige Januari 20|| Sophia89: 20 weken echo Februari 03|| Anne87: 20 weken echo