@sophia dat is idd het zelfde termijn geweest kwa meting dan . Nou nu maar hopen dat het zichtbaar is . Ik heb gisteren een grote zwarte gender ballon besteld die we vullen met de juiste Kleur . Vervolgens mogen onze zoontjes die lek prikken voor de rest van de familie . Mijn moeder is vrijdag ook jarig dus we leggen de kindjes daar op bed we hebben pas om 1930 de echo en erna maken we ze wakker en mogen ze de ballon gevuld met helium gaan prikken laat het maar snel vrijdag zijn pfff . Hier zegt en zei vanaf t begin mijn gevoel een meisje . Ook ik ben benieuwd of mijn instinct klopt .
@Ritoy: Gefeliciteerd! Mijn instinct heeft al vanalles gezegd qua geslacht en nu weet ik het helemaal niet meer! Zit vol spanning te wachten op die uitslag van de nipt (normaal woensdag aanstaande ten laatste, dus hopelijk zit hij morgen in de bus haha ). Ik dacht voor de zwangerschap altijd een jongen, maar in het begin van de zwangerschap had ik eerder een meisjes-gevoel... nu durf ik me er niet meer over uitspreken haha Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje, mijn vriend en vader eerder voor een jongen, typisch misschien
Wat leuk! Dat hebben wij gisteren gedaan met twee Balonnen. Super leuk zal even kijken of ik foto's kan vinden
Heel erg leuk allemaal!! Gefeliciteerd :-D En wat gaaf zo'n gender ballon! Mijn man heeft zich versproken aan zijn beste vrienden. Er zijn namelijk 3 vrienden van hem rond dezelfde tijd uitgerekend als ons. En zij krijgen allemaal een meisje dus mijn vriend zei ineens. Wij krijgen ook een MEISJE. Hahaha dusse... bij deze!! verrassing!!
Leuk Sophia! Ik lees wel mee, maar geen tijd gehad om op alles te reageren. Druk weekend waarin we veel mensen mijn zwangerschap hebben verteld
Gefeliciteerd Lin! Ik zie dat je 21-12 pas de geslachtsecho had. Bij een andere echo er achtergekomen?
Hoi Meiden, Hier ook weer even om het hoekje gluren, ben erg druk en ook net gestart met werken. Icm verbouwing en gezin etc.... haha! Maar ik ben iets vooruit gezet met de uitgerekende datum, naar 12 juni. Ook wij krijgen een dochtertje en alles lijkt verder goed. Moet mijn handtekening nog even aanpassen zie ik. Voel de baby ook al zachtjes bewegen sinds een ruime week. Wat een heerlijk gevoel is dat😍
Hier twijfel ik vaak of ik beweging voel... Soms lijk ik een beetje 'geklop' van vanbinnen uit te voelen, alsof ik een hartslag voel duwen tegen mijn buik ofzo, maar geen idee of ik me dat nu inbeeld of niet haha Ik wil de baby te hard voelen denk ik! @Lin: Gefeliciteerd met je meisje! Jammer dat je man zich versproken heeft, maar is moeilijk eens je het weet denk ik Ben bang dat ik zelf mijn mond ook niet zal kunnen houden!
Ik had een weekend geleden een heftige bloeding en moesten we lang de verloskundige voor de check. Ja, ik snap het ook wel! We konden het ook al heel moeilijk voor ons houden toen we nog maar een paar weken zwanger waren Hihi...
Ik voel de baby ook bewegen, mijn vriend heeft zelfs een klein tikje gevoeld aan de buitenkant. We waren vandaag bij de verloskundige voor controle en die vertelde ook dat het rond deze weken zeker mogelijk is ! Vandaag voor het eerst het hartje gehoord, wat een bijzondere ervaring <3
Wat leuk mam. Mijn man zegt ook dat hij de kleine hoort als hij met zn oor op mijn buik ligt. Ik voel de baby ook al af en toe.
Ja, hier ook klopjes Dacht eerst ook telkens dat zullen de darmen wel zijn. Ook geen gekriebel gehad dit keer.