@maansteen wat leuk een meisje ! Jouw andere kindjes wat voor geslacht hebben die ? Wat kunnen ze het tegenwoordig al vroeg zien he . Had je een speciale geslachtsecho of per toeval ? K ben zo bang ze het vrijdag niet kunnen zien bij mij haha . Hopelijk is het t tegendeel hihi
Gezellig al die baby meisjes. Net bij de prenatal de kinderwagen opgehaald wat een ding zeg!! En nog ff wat spulletjes geshopt 😍😍 ff een foto van de auto🙈
haha geweldig die volle achterbak! Hadden van het weekend zelfde probleem! Zijn jullie al druk bezig met inkopen allemaal? Wij hebben de babykamer al, box en al veel kleine spullen. Wat leuk al die meisjes!! Ik wil het ook weten! Maar zal moeten wachten op 20-weken echo, 23 januari!
Gefeliciteerd kash!! Super leuk een meisje😊 En zo ziet het eruit als alles staat en uitgepakt is:
Wat leuk al die spulletjes al! Ik heb zelf nog nauwelijks wat gekocht omdat ik wsl veel kan overnemen en het verder ook leuk vind als ik het geslacht weet. En momenteel ook nog eens heel druk met ons nieuwe huis opknappen. Gisteren heb ik de echo voor de nekplooimeting gehad. Helaas was de kleine eigenwijs en wilde er niet goed voor gaan liggen. Dus morgen nog een x terug. Hopelijk ligt hij/zij er dan wel goed bij, want nog een nieuwe afspraak gaat niet meer lukken voor de 13 weken. Door wat ik hier en daar gelezen heb had ik overigens verwacht dat ik direct na de nekplooimeting de gecombineerde uitslag met de bloedtest zou krijgen, die had ik namelijk vorige week woensdag al gedaan. Nu blijkt dat ze pas na de nekplooimeting het gehele pakket naar het VU sturen en dat die het totaalpakket onderzoekt. M.a.w. Na de echo (als die morgen goed gaat) nog eens 1 tot 2 weken wachten op de uitslag. Herkennen degenen die de combinatietest hebben gedaan dit? Moet bekennen dat ik best een beetje teleurgesteld was toen ik dit hoorde. Had er zo naar uitgekeken om na de uitslag aan iedereen te vertellen dat ik zwanger ben en mezelf minder zorgen te maken.
Bij mij was t ook die constructie en moet zeggen: ik deed m op dinsdag en had op vrijdag met de post de uitslag... bij mij ging het dus snel😊
Oh dat is wel erg snel! Laten we hopen dat het bij mij met de kerst er tussen door ook niet al te lang duurt 😉
Nee. Ik kreeg na de meting meteen de uitslag. Misschien even op je strepen gaan staan? Wij hebben de nekplooimeting met 13+4 gehad, de echoscopist moest heel hard duwen om een goede meting te kunnen doen, blijkbaar zitten babies van 13 weken, bij 12 weken liggen ze en dan gaat het veel makkelijker. Ik hoop dat beebje morgen meewerkt... Dat duwen deed best zeer 😢 Ik kan niet slapen... Verschrikkelijke pijn op mijn rechtervoet. Er zit een hele knobbel... Ook ben ik nog een beetje 'van slag' dat we een meisje krijgen. Ik wist het eigenlijk al, de skull en nub theorie zeiden beide meisje, maar nu het bevestigd is lijkt het zo onwerkelijk... Ik ben echt een jongens moeder. Ik weet niet eens wat meisjes leuk vinden, waar ze mee spelen 🙈 Ik vind het gewoon een beetje eng ofzo...
Grappig dat had ik met jongens.... bij mij dachten ze met 12 weken 2 jongens toen was ik ook een beetje in paniek. Denk dat je er gewoon even aan moet wennen😊 En er zijn natuurlijk ook stoere meisjes die houden van Lego en buiten spelen en bomen klimmen (zo'n meisje was ik iig). Dus geef t lekker de tijd om aan t idee te wennen.. Slaap lekker allemaal!!
Hoe is het met jullie immuun systeem meiden? Sinds ik zwanger ben, ben ik steeds ziek. Die vreselijke vermoeidheid, toen icm weken van keel en hoofdpijn. AB kuur gehad, vermoeidheid bleef, nu weer zo'n heftige keelpijn. Erg moe en hoofdpijn en slecht kunnen slapen. Ik kom er gewoon niet boven op en voel me zo beroerd steeds.
Wat leuk al die spulletjes Ik ben ook een echte jongensmama vind ik zelf. Maar een meisje leek me ook leuk. Wij hebben de babykamer etc nog van Levi. Dus dat hoeven we allemaal niet te kopen
Ahh wat mooi al die spulletjes ! Ik heb nog zoveel haha voor mij is het alleen nog shoppen kwa kleren e.d had al wel een hoop spullen verkocht zoals draagdoek enzo dat wil ik wel weer halen . Kwa gevoel snap ik het wel . Ik had altijd sterk t idee dat ik een meisjes mama was . Toen we kregen te horen dat we een zoon kregen ging meteen die knop om en bij de tweede net zo . Ik zou t nu ook niet anders meer kunnen zien zonder mij twee heerlijke boeven . Maar bij was het al tijdens de echo meteen dat de knop omging toen we ook lekker gingen shoppen enzo . En nu ... mijn gevoel zegt echt heel sterk dat het een meisje is . Ik ben zo zenuwachtig voor morgen en heb ergens ook echt die hele stille diepe wens . Dan zouden we twee heerlijke boefjes hebben wat ik echt geweldig vind de twee broers zo samen en dan een klein meisje erbij 😍 . Maar zoals gezegd is het een jongentje dan zullen we daar ook blij mee zijn en krijgen we we de drie musketiers haha . Maar dus wel heel stiekum deze keer heel sterk een voorkeur en gevoel dat t een meisje is .
Ik merk dat ik ook sneller vatbaar ben geworden . Ik had voorheen echt nooit wat . En nu nog geen twee weken geleden hersteld van een flinke verkoudheid die 3 weken duurde en nu alweer de volgende pakken . Ook zinds vanmorgen last van de buik en misselijk hoop zo dat ik geen griep te pakken krijgt ! Beterschap iig !
@Kash: Komt vast ook wel goed met een meisje... Eerst wat wennen aan het idee! @Hadassa: Hier ook verschrikkelijk slecht slapen (wat je weerstand nog wat minder maakt) en al bijna 4 weken verkouden nu. Op en af moet hoesten, snuiten, keelpijn, oorpijn etc. Er zijn er hier die al heel veel geshopt hebben Leuk! Ik wacht ook nog even het geslacht af en dan ga ik na de feestdagen (in de solden!) dan kan ik helemaal los gaan! Wij hebben 'het geluk' dat we doorheen de periode dat we 'bezig waren' al heel wat gekocht hebben... De kamer is al geschilderd en de meubels staan klaar, we hebben al wat kleine dingen zoals slabben etc. Ik hoop vandaag ein-de-lijk meer te weten, want het wordt me wat lang duren nu!
Ook ik kreeg meteen de uitslag . Week ervoor bloedgeprikt en alles werd meteen bekend gemaakt . Hier trouwens ondanks we 29 zijn. De rekening opgestuurd en de 162 (ofzo) terug gekregen 😄 Dat was wel even een leuke meevaller . Bij de eerste nooit opgestuurd . Bij de tweede niet gelukt en nu wel . Ik wil ook shoppen ! Zie te veel leuke dingen van Z8 en tumble in de aanbieding . Ik heb al wel twee geboorte pakjes gekocht in de sale wiu biet t risico ik naast de boot zou pissen haha . De factuurbon heb k nog dus kan mooi Retourneren .
01 Juni ♡TSJ 2e kindje (1 jaar) ♡Boebels 2e kindje (3jaar) 02 Juni ♡AmyW 1e kindje ♡Gootje89 2e kindje 03 Juni ♡Imona - 1e kindje 04 Juni ♡Ritoy - 27 jaar - 2e kindje (11 maanden) ♥ -Jongen- 05 Juni ♡Lynnetjee - 2e kindje 06 Juni ♡mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 08 Juni ♡MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) ♥ ♡Happymom3 - 4e kindje ♡Mzwanenberg - 1e kindje ♥ ♡ShampooL 1e kindje ♡ACP0309 31 jaar - 1e kindje 09 Juni ♡Mama van Guido - 2e kindje 10 Juni ♡Juffie3 3e kindje ♡cuddles- 30 jaar, 2e kindje ♥ 12 Juni ♡Kash, 33 jaar, 3de kindje ♡♡♡ (13&15 jaar) - meisje- 13 Juni ♡Btanja, 32 jaar, 2de kindje ♡Lizanne84 - 3e kindje ♡Mam1987 - 29 jaar 1e kindje 14 Juni ♡Beertje28 - 2e kindje ♡Hadassa - 4e kindje - meisje - 15 Juni ♡Cyd - 26 jaar - 1ste kindje ♡Kahlan83 - 33 jaar - 2e kindje (2 jaar) ♥ ♡puk1988 - 28 jaar - 2e kindje (3,5 jaar) ♥♥ -Meisje- 16 Juni ♡Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) ♡Lin01 - 30 jaar, 2e kindje ♥ - meisje- ♡Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) ♡Sophia89 - 27 jaar - 1e en 2e kindje ♥♥ -meisje-meisje- ♡Yfke 30 jaar 2e kindje (2 jaar) ♥ -Jongen- 17 Juni ♡Stemine 30 jaar 1e kindje ♡LW85 - 2e en 3e kindje 18 Juni ♡Melis25 - 25 jaar - 1e kindje 20 Juni ♡MarjoleinART - 2e kindje 21 Juni ♡Dora 26 - 28 jaar - 1e kindje ♥ ♡Anne87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ - geslacht - 22 Juni ♡Kenikela - 28 jaar - 1e kindje ♡Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) ♥ 23 Juni ♡Miessemuis - 24 jaar - 3e kindje (2,5 jaar & 4 jaar) ♡maansteen - 3e kindje (9 en 6) - Meisje- 28 Juni ♡Rashomama - 26 jaar - 2e kindje 30 Juni ♡Kar lijn - 3e kindje (3,5 en 1,5) ♡Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 1 juli ♡Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Meisje Sophia89 Linn01 Puk1988 Kash Maansteen Hadassa Jongen Yfke Ritoy ♥ Afspraken en Echos ♥ December 22|| Sunflower: nekplooimeting 23|| anne87: geslachtsbepaling 23|| MarjoleinART: geslachtsbepaling 27|| kahlan83: controle verloskundige 27|| kyana36: controle verloskundige 28|| anne87: controle verloskundige 30|| Kahlan83: geslachtsbepaling 30|| puk1988: controle gynaecoloog Januari 02|| Yfke: echo verloskundige 04|| Dora26: controle verloskundige 20|| Sophia89: 20 weken echo 23|| Kash: 20 weken echo 27|| puk1988: 20 weken echo Februari 03|| Anne87: 20 weken echo
Dank voor het aanpassen van de lijst, de meisjes zijn goed vertegenwoordigd @Anne ik heb al een 'koningskoppel' mijn dochter is 9 en zoon is 6 (zal 7 zijn wanneer zijn zusje komt). Had niet echt een voorkeur voor het geslacht @Hadassa, zo herkenbaar, ook ik ben al een maand verkouden, het lijkt maar niet op te houden...de nachtelijke hoestbuien zijn wel minder geworden, maar heb t gevoel dat mijn hoofd vol watten zit. Verder inderdaad nog moe en ik word standaard rond 4.00 wakker en kan dan niet meer slapen, pfff, blij dat het bijna vakantie is. Misschien nog wat tips; - Thee met citroen, honing en gemberwortel - Tussiskind tegen het hoesten (de enige die mag tijdens de zw schap volgens de drogist - Kussen iets hoger leggen door bvb een paar handdoeken eronder te stoppen - Zoutoplossing (neusspray) Wie weet werkt het voor je, 't is en blijft hoe dan ook vervelend en afzien helaas..