Welkom Niicci Ik heb onze uk vandaag echt heel veel gevoeld Vanmorgen in bed heel duidelijk. Vanmiddag en nu net weer overduidelijk. Zo mooi weer
Dankje Yvke86. Ik zal mij eerst nog even voorstellen. Ik ben een mama van nu 26 jaar (zelf ook geboren in Juni), en samen met ML hebben we al 2 zoontjes, een van 08-2009 en een van 04-2014. Nu zijn we in verwachting van ons 3e kindje, zoals het leek ook weer een mannetje! Verder ben ik werkzaam bij een Isolatiebedrijf, doe vooral telefonisch werk. Zwangerschap was deze keer een grote verrassing, dwars door de pil heen, kwamen we er achter met 13+6w, ik ging naar de doktersdienst ivm vermoeden blaasontsteking maar kwam thuis met het bericht dat we zoontje nr.3 verwachten haha. Verder heel erg gewenst en ben mega happy, want een 3e was sowieso de planning als de jongste 3 was, dus nu alleen even eerder. Sinds gister wel wat onzeker. Alles loopt goed eigenlijk, op vermoeidheid en soms wat duizeligheid na (lage bloeddruk 100/51, en iets verhoogd ijzergehalte), en voelde ik hem al kort nadat ik van de zwangerschap af wist. Ook standaard als ik wakker wordt 's ochtends en 's avonds als ik in bed ga + enkele keren tussendoor. Maar sinds gistermiddag niets gevoeld, dat maak me wat nerveus.. Alleen bellen op deze termijn (morgen 18w) vind ik wel wat vroeg ivm geen beweging, of niet?
Nee we weten nog niet wat het is 24 januari hebben we 20 weken echo. Waarschijnlijk gaan we dan wel spieken. Ergens wil ik het niet weten en het een verassing houden, maar praktisch is het erg handig als we het weten. Omdat we een hele verhuizing binnen ons huis doen qua kamers. Als het een meisje is (denk overigens een jongen) dan hoeven we de babykamer niet te doen, die is in juli net roze geschilderd.
Hoi Nicci, Welkom ook hier! Zijn beide op 18 juni uitgerekend! Leuk! (zie alleen nu dat ik mijn ticker niet goed heb ingevuld) Wij zijn ook onverwachts zwanger van onze 3e. Vanwege schildklierproblemen bij mij een behandeling daarvoor was het eigenlijk niet verstandig om nu zwanger te worden. Echter tijdens een weekendje weg, condooms vergeten, en een vroege eisprong (vergeleken met normaal 4 dagen eerder) waren we zwanger........ Heel erg gewenst, want een 3e was wel een wens. Het zou maar zo kunnen zijn dat je kleine gedraaid is en wellicht nu met de rug naar jouw buikkant ligt en daarom tegen je rug aan het schoppen is. Dan voel je het niet/minder. Denk niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken. Waarschijnlijk voel je hm vandaag of vanavond wel weer.
Welkom Daffie en Nicci. Bijzonder, allebei onverwacht zwanger! Erg leuk Dat van de baby draaien richting de rug zou goed kunnen. Hier namelijk sinds een paar dagen ook stuk minder duidelijke bewegingen, maar voel wel klopjes richting de rug.
Je hoeft je nu echt geen zorgen te maken Als je verder in de zwangerschap bent. Dan moet je de kleine op een gegeven moment iedere dag voelen Hier vandaag een drukke dag gehad. Nu even met de voetjes omhoog op de bank
Hier waren laatst wat vragen of vaccineren, wel of niet. Degene die interesse hebben kunnen dit eens rustig doorlezen https://m.facebook.com/jeugdgezondheidszorg/photos/a.323635061139847.1073741828.323625341140819/727582907411725/?type=3 Fijne avond allemaal
Goedemorgen iedereen! Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad! Wij hebben vanavond de geslachtsbepaling. Zo benieuwd!
Hier vandaag de 20 weken echo. Hopelijk is alles goed. Pff die stress iedere keer bij die medische echos blech..
Leuk sunflower wat zegt je gevoel? Spannend Ritoy. Komt vast helemaal goed. Hier volgende week de 20 weken echo
Spannend Ritoy! Hoop dat alles er goed uit zag! Ook nog een keer de bevestiging gekregen dat het een jongen is? Sunflower, heb je zelf een idee wat het is? Of helemaal geen gevoel?
Welkom nieuwe dames! Spannend Ritoy! Ben je al geweest? En leuk Sunflower! Hier ook 20 weken echo volgende week, nu al spanning ervan...Zijn jullie er allemaal rustig onder? Hoe groeien jullie buikjes trouwens? Lijkt soms een eeuwigheid voordat het echt een zwanger buikje wordt hier!
Mam, is mijn 2e en ik heb echt al een zwangerbuikje Bij de 1e zwangerschap zag jr bij mij tot 22 weken niks. Daarna werd het pas langzaam een buikje
Hier 17,5 week ver en sinds gisterenavond veel last van harde buiken. Ga nu op controle voor blaasontsteking. Ik heb er an sich totaal geen last van, maar het baart me wel zorgen omdat het niet normaal is. Gyn vond 't zeker geen reden om versneld naar België te komen (woon in buitenland waar gezondheidszorg minder ontwikkeld is - maar n blaasontsteking vaststellen gaat hopelijk wel lukken ) dus dat is wel een opluchting. Hoop in de eerste plaats dat alles uiteraard goed verloopt met het kindje, maar met mijn gependel tussen landen zou 't echt wel tof zijn als de zwangerschap ook voor mij verder voorspoedig verloopt. Die harde buiken kan ik nog net aan, maar veel enger moet 't toch niet worden. Anders zou ik naar België moeten terugkeren...ik zou mijn man amper zien en bij (schoon)ouders moeten gaan inwonen & daar heb ik niet veel zin in. Al ben ik dankbaar dat de optie er altijd is natuurlijk!
Super leuk!!! Welkom Daphne en Niicci! Lijst staat op pagina 127, inderdaad een heel stuk terug 😉 Hoe ging het? Alles goedgekeurd? Buikje? Mijn buik ziet eruit alsof ik al 6,7 maanden zwanger ben. Hij zit zelfs al een beetje in de weg. Maak me er lichtelijk zorgen over, aangezien ik nog een poosje moet... 😟
Alles was goed hoor. Hij vond de echo niet zo fijn want hij liep helemaal tegen te stribbelen maar er zijn gelukkig geen afwijkingen gevonden. En het is nogsteeds (heel duidelijk) een jongen!
01 Juni ♡TSJ 2e kindje (1 jaar) ♡Boebels 2e kindje (3jaar) 02 Juni ♡AmyW 1e kindje ♡Gootje89 2e kindje 03 Juni ♡Imona - 1e kindje 04 Juni ♡Ritoy - 27 jaar - 2e kindje (11 maanden) ♥ 05 Juni ♡Lynnetjee - 2e kindje 06 Juni ♡mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 08 Juni ♡MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) ♥ ♡Happymom3 - 4e kindje ♡Mzwanenberg - 1e kindje ♥ ♡ShampooL 1e kindje 09 Juni ♡Mama van Guido - 2e kindje ♡Woelmuisje - 2e kindje ♡ACP0309 31 jaar - 1e kindje ♥ 10 Juni ♡Juffie3 3e kindje ♡cuddles- 30 jaar, 2e kindje ♥ :x 12 Juni ♡Kash, 33 jaar, 3de kindje ♡♡♡ (13&15 jaar) ♡Hadassa - 4e kindje (15, 6 & 4 jaar) 13 Juni ♡Btanja, 32 jaar, 2de kindje ♡Lizanne84 - 3e kindje ♡Mam1987 - 29 jaar 1e kindje 14 Juni ♡Beertje28 - 2e kindje 15 Juni ♡Cyd - 26 jaar - 1ste kindje ♡Kahlan83 - 33 jaar - 2e kindje (2 jaar) ♥ ♡puk1988 - 28 jaar - 2e kindje (3,5 jaar) ♥♥ 16 Juni ♡Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) ♡Lin01 - 30 jaar, 2e kindje ♥ ♡Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) ♡Sophia89 - 27 jaar - 1e en 2e kindje ♥♥ ♡Yvke86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) ♥ 17 Juni ♡Stemine 30 jaar 1e kindje ♡LW85 - 2e en 3e kindje ♡Daffie1984 - 32 jaar- 3e kindje 18 Juni ♡Melis25 - 25 jaar - 1e kindje 20 Juni ♡MarjoleinART - 2e kindje 21 Juni ♡Dora 26 - 28 jaar - 1e kindje ♥ ♡Anne87 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 22 Juni ♡Kenikela - 28 jaar - 1e kindje ♡Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) ♥ 23 Juni ♡Miessemuis - 24 jaar - 3e kindje (2,5 jaar & 4 jaar) ♡maansteen - 3e kindje (9 en 6) 06 Juni ♡Michelle88 - ..jaar - 2e kindje (2,5) 28 Juni ♡Rashomama - 26 jaar - 2e kindje 30 Juni ♡Kar lijn - 3e kindje (3,5 en 1,5) ♡Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje ♥ 1 juli ♡Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje ♥ Meisje Sophia89 Linn01 Puk1988 Kash Maansteen Woelmuisje Marjoleinart Mama Eva3006 Cuddles Hadassa Dora26 Kahlan83 Jongen Anne87 Yvke86 Ritoy ACP0309 Kar Lijn ♥ Afspraken en Echos ♥ Januari 09|| ACP0309: controle verloskundige 17|| Kash: controle verloskundige 20|| Sophia89: 20 weken echo 20|| ACP0309: 20 weken echo 23|| Kash: 20 weken echo 23|| Kahlan83: 20 weken echo 24|| Yfke86: 20 weken echo 24|| Daffie1984: 20 weken echo 26|| Kybi85: 20 weken echo 27|| puk1988: 20 weken echo 30|| Dora26: 20 weken echo Februari 02|| Linn01: 20 weken echo 03|| Anne87: 20 weken echo 14|| Kybi85: controle verloskundige
Mam Wij hebben ook volgende week de 20 weken echo. En ja, spanning begint hier ook wel toe te nemen......... Voel de kleine ook nog niet echt bewegen (vanwege placenta op de voorwand). Toch een belangrijk moment zo'n controle...... Je buik gaat echt wel groeien, ik heb al een flinke buik, maar is ook mijn 3e waardoor ik echt ontzettend snel al een buikje had. Bij de eerste zag je bij mij ook nog heel weinig rond deze tijd. Komt allemaal goed!
Happinez laat je even weten hoe je controle verliep? En doe rustig aan he! Kleintje is nu enige wat telt. Waar woon je nu als ik vragen mag?