Goedemorgen dames, Hoe gaat het vandaag met jullie? Hier hebben we een hele slechte nacht achter de rug, heb amper geslapen ik kon mijn draai niet vinden in bed. En zoals mamaL86 al aangeeft hier dus ook echt last van mijn borsten. Gisteren vk gebeld en we krijgen 10 nov onze eerste echo dus moet nog even geduld hebben.
MaMa spannend!!! Ik vrijdag.. ik tel de dagen af, en dan hopen dat we een hartje zien kloppen op zo'n vroeg termijn. MamaL ik ben weer flink misselijk, ik heb het zo'n beetje de hel3 dag door als mijn maag leeg raakt.. nou kan je van die kuur ook misselijk worden, dus misschien dat het nu wel een combinatie is. M'n borsten voel ik wel iets, maar pijn is het echt niet. Maar dat had ik bij de vorige 2 ook niet Kybi85 wat vervelend van de slechte nacht.. slaap is nu juist zo fijn haha. Hier was de nacht redelijk. Wel weer een paar keer eruit geweest voor zoontje en uiteindelijk lag hij weer tussen ons in.. Op het moment ben ik misselijk.. zolang ik zit gaat het wel, maar als ik in beweging ben.. bahhh
Hoi dames!! Ik wil me graag melden!! Dit is mijn 4de zwangerschap maar word ons 3de kindje. Vind het deze keer extra spannend omdat het eerder dit jaar niet goed afliep bij 10 weken. Deze keer heb ik er wel een goed gevoel over. 1 november hebben we een echo bij de gyn en 16 nov bij de verloskundige. En de week er na de intake. Mijn kindjes zijn allebij bij 36 weken en 3 dagen geboren. Dus het zal mij benieuwen..
Dankjewel Eva! Vanmorgen de echo gehad en pfff het is nog even spannend. Het goede nieuws is dat ikecht zwanger ben, er zit een vruchtje in het zakje ín de baarmoeder. Het vruchtje is alleen wat kleiner dus waarschijnlijk ben ik nog maar zes weken zwanger. Hij had wat moeite de hartslag te vinden, in de verte leek er een knipperend speldenknopje zichtbaar. Ik moet volgende week terugkomen voor een echo want mogelijk is het iets te vroeg. De gynaecoloog was voorzichtig positief (dat moet hij ook zijn natuurlijk, voorzichtigheid als het zo pril is). Ik ben blij met het goede nieuws maar wat onzeker over het hartje. Ik wil echt positief blijven, want stress en spanning is nu helemaal niet goed. Ik ga ook even niet googlen op dit onderwerp want ik wil even geen drama-verhalen lezen nu. Op naar volgende week!!
@aadeebee, hoelang dacht je zwanger te zijn? Het is wel goed dat ze zo goed opvolgen, dat je volgende week terug mag. Dan ga je heus wel een mooie hartslag zien! Ik heb gisteren op 5 weken mn eerste echo gehad en zag een vruchtje, maar voor een hartslag was het nog te vroeg. ik mag binnen 2 weken teruggaan om te zien als het allemaal in orde is. Ik snap je onzekerheid, maar je hebt een vruchtje gezien en het zat op de juiste plaats, dat is ook al heel belangrijk. Zal ook hier even mijn echo laten zien. Kan je misschien een beetje vergelijken het vruchtje is niet duidelijk te zien op de foto, maar dat was het wel op het scherm!
Ha allemaal, Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik kan me hier ook melden. Vanaf za weet ik dat ik zwanger ben, nu 7.2 weken. Als alles goed blijft gaan ben ik 4 juni ongeveer uitgerekend. Ik heb 2 kinderen (3,5 en ruim 1,5) Voor mijn oudste heb ik een miskraam met 12 weken gehad, nog steeds vind ik de eerste 12 weken dus erg spannend. Groetjes!
1-6 TSJ 2e kindje (1 jaar) Boebels 2e kindje (3jaar) 2-6 AmyW 1e kindje Gootje89 2e kindje 3-6 Imona 4-6 AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 5-6 6-6 7-6 8-6 MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) Happymom3 - 4e kindje Mzwanenberg - 1ste kindje ShampooL 1e kindje 9-6 10-6 Juffie3 3e kindje 11-6 12-6 Kash, 33 jaar, 3de kindje 13-6 Btanja, 32 jaar, 2de kindje 14-6 15-6 Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16-6 Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17-6 Stemine 30 jaar 1e kindje 18-6 Anne87 - 29 jaar - derde kindje mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) 19-6 20-6 21-6 22-6 23-6 24-6 25-6 26-6 27-6 28-6 29-6 30-6
1-6 TSJ 2e kindje (1 jaar) Boebels 2e kindje (3jaar) 2-6 AmyW 1e kindje Gootje89 2e kindje 3-6 Imona 4-6 AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 5-6 6-6 7-6 8-6 MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) Happymom3 - 4e kindje Mzwanenberg - 1ste kindje ShampooL 1e kindje 9-6 10-6 Juffie3 3e kindje 11-6 12-6 Kash, 33 jaar, 3de kindje 13-6 Btanja, 32 jaar, 2de kindje 14-6 15-6 Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16-6 Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17-6 Stemine 30 jaar 1e kindje 18-6 Anne87 - 29 jaar - derde kindje mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) 19-6 20-6 21-6 22-6 23-6 Miessemuis - 24 jaar - 3de kindje (2,5 jaar & 4 jaar) 24-6 25-6 26-6 27-6 28-6 29-6 30-6
Miessemuis welkom en gefeliciteerd!! Snap dat je het spannend vind! Had het nog een reden dat je kindjes iets te vroeg geboren werden? Aadeebee kan dat kloppen met je eigen berekening of heb je ovulatietesten gebruikt ofzo? Of had je sowieso niet echt een idee wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden? Ik duim voor je dat het gewoon goed zit! En heel verstandig dat je niet op internet gaat kijken gewoon goede hoop houden! Stemine wat fijn dat de echo goed was!! Je banner geeft iets verder aan.. dacht je zelf dat je iets verder was? Mieckeymouse gefeliciteerd! Wow dan ben je er vergeleken met de meeste dames hier, best laat achter gekomen Wat erg van je miskraam met 12 weken! Ik snap dat het voor jou dan nog extra spannend is..
Bij de eerste gebeurde het gewoon bij de 2de was het vanaf week 20 ziekenhuis in en uit vanwege weeën bij 34 weken hebben ze het geremd anders was ze er al eerder. Bij de 3de liep het na 10 weken mis. Dus nu heb ik een open mind zie het wel. Maakt het deze keer dus wel extra spannend. Daarom over 2 en 4 weken een echo dat is wel fijn.
Ik heb juist afgelopen ronde eens geen ovulatietesten gedaan omdat we er een beetje klaar mee waren. Ik denk dat de bevruchting 12 of 14 sept is geweest. Ik had 27 aug de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar ik had mn ovulatie vaak pas na dag 16/17 en een korte luteale fase. Pfff het kan best zijn dat ik ietsje korter zwanger ben (evt late innesteling) maar ik hoop gewoon zo dat het niet gestopt is met groeien.. Ok ik ga nog niet aan worst-case-scenario's denken! Ik heb zelf ook een ienieminie hartslagje gezien en de gynaecoloog noemde het ook voorlopig een lichte hartactiviteit waarneembaar (na flink staren). Ik ga voor nu even m'n feestmuts zoeken
@stemine: ik dacht 7 weken zwanger te zijn. Mooie echo voor jou! Bij ons is er wat meer vruchtje te zien op de echo-foto maar dankje voor het delen om even te vergelijken! En welkom (en gefeliciteerd) nieuwe ladies!
Ik snap niets van de telling. Mijn laatste maandstonden kreeg ik op 12 sept. Als ik die datum aanhou, was ik gisteren net 5 weken zwanger. De banner zegt 5 weken en een paar dagen. geen idee dus. Ik hou het gewoon op 5 weken. Dan heb ik de volgende echo ook net op 7 weken
hier ook slechte nacht (oudste dochter was wakker tussen 2-4u) en nu op t werk dus aardig moe! maar over 20tal minuutjes ga ik de meiden ophalen en thuis hopelijk wat rusten En ik krijg op 10/11 ook onze eerste echo. Ben dan wel al 9,5 week volgens mij maar hier in Belgie is een heel vroege echo niet echt de gewoonte.
Welkom nieuwe dames! Wat leuk om al echo's te zien! spannend dames maar gaat vast wel goed komen hoor, ik zal voor jullie duimen! Ik heb best wel wat last van me buik maar denk dat dat komt omdat mijn nieren al beginnen op te spelen, mijn vorige zwangerschap heb ik niercomplicaties gehad die al met 16 weken mijn weeën opwekte... duimen dat dat nu niet weer het geval gaat worden.
1-6 TSJ 2e kindje (1 jaar) Boebels 2e kindje (3jaar) 2-6 AmyW 1e kindje Gootje89 2e kindje 3-6 Imona 4-6 AadeeBee - 34 jaar - 1e kindje mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 5-6 6-6 7-6 8-6 MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) Happymom3 - 4e kindje Mzwanenberg - 1ste kindje ShampooL 1e kindje 9-6 10-6 Juffie3 3e kindje 11-6 12-6 Kash, 33 jaar, 3de kindje 13-6 Btanja, 32 jaar, 2de kindje 14-6 15-6 Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16-6 Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17-6 Stemine 30 jaar 1e kindje 18-6 Anne87 - 29 jaar - derde kindje mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) 19-6 20-6 21-6 22-6 23-6 Miessemuis - 24 jaar - 3de kindje (2,5 jaar & 4 jaar) Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) 24-6 25-6 26-6 27-6 28-6 29-6 30-6
Aadeebee inderdaad!! Ga gewoon uit van een latere eisprong, langere lf en een late innesteling Alles is mogelijk! Positief zijn Stemine ja dat is vreemd mijn laatste menstruatie was 9 sep, dus 3 dagen eerder en mijn banner geeft maar 1 dag verder aan.. maarja echo's zijn toch wat nauwkeuriger haha! Ben benieuwd hoe ver ik ben vrijdag en of alles goed is... Lizanne wow dat duurt nog even.. ik heb zelf gewoon een vroege echo gepland. Toevallig wel in België. Tegen betaling kan het hier in het ziekenhuis ook gewoon.. Balen van je slechte nacht..vermoeiend is dat he. Kybi wat dan?? Dat klinkt best heftig zeg!