Ik ben op 7 maart uitgerekend van ons kindje. Nu wil ik een Koeka voetenzak aanschaffen, maar twijfel ik welke variant. De mogelijkheden zijn: - Voetenzak wafel/teddy Oslo - Voetenzak wafel/flanel Antwerp De Antwerp is warmer dan de Oslo, maar qua prijs is de Oslo weer duurder. Ik snap niet zo goed waarom Enfin, welke zouden jullie adviseren? Is de Antwerp in de zomer te warm? Er is overigens een redelijke kans dat ik met 37 weken wordt ingeleid (een verhoogde kans op zwangerschapscholestase)
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/596423-koeka-voetenzak-flanel-teddy.html Toevallig net een topic over geweest. Misschien heb je iets aan de antwoorden. Voor onze zoon was het snel te warm. Helaas ben ik nooit zo snugger geweest om de voetenzak ook in de kinderwagenbak te gebruiken.
Ik heb voor ons januari kindje de Oslo gekocht. Warm zat, en anders een extra dekentje erover als het echt koud js. zou dus in maart zeker niet die antwerp kopen, denk dat dat snel te warm is.
He ik ook 7 maart uitgerekend Mijn dochter is geboren op half november en we hadden voor haar de teddy zak veel gebruikt in de mc. Erg prettig. Ook nu ga ik die weer gebruiken, alleen denk ik dat je het niet zo lang gebruikt, want mijn dochter had het altijd erg warm daarin. Ik gebruik dus de teddy weer, maar denk dat voor maart die flanellen ook prima is, want je gaat zo de zomer in en gebruik je het bijna niet meer. Ik gebruikte hem ook in de wandelwagen..ideaal!
Geen ervaring met die van Koeka, maar in de zomer gebruik je (normaal gezien) geen voetenzak, veel te warm!
De zomer begint toch niet in maart..? Dan kan het echt nog wel koud zijn, zeker als de beeb van ts eerder gehaald wordt..
Hier kindje van eind februari maar was al heel erg snel te warm de voetenzak met flanel ik zou voor de oslo gaan dan
Mijn jongste is in de zomer geboren (eind juni) en heeft nog gewoon in een voetenzak gelegen hoor. Geen giga warme natuurlijk, maar ik gebruik liever een dekentje of voetenzak dan jasjes. Toen ze 4 weken oud was waren we op Ameland en daar lag ze toch wel erg fijn in een voetenzak als het wat waaide, afkoelde of gewoon minder warm was. Ook in de wandelwagen trouwens. Maar zo'n hele warme teddy gevoerde voetenzak lijkt me teveel van het goede. Weet alleen niet zo goed of de Oslo of de Antwerp dan fijner is. Vandaar mijn vraag Dus ik zoek een lekkere voetenzak die niet té warm is.