Ik zoek het bedrekje van ikea wat je bij een 1 persoonsbed voor de veiligheid kan zetten.Alleen ik zie het nergens op de site. kijk ik er zo over heen of heet het soms anders???
Die passen wel alleen maar op Ikea-bedjes. Deze kan onder een matras: Bambino bed veiligheidsrek (bedrand, veiligheidsrek, bambino,)
wij willen het Hemnes ikea bed. Dit is echter een volwassen bed. Zocht inderdaad een los bedrekje wat je onder matras kan schuiven end at dat Ikea die ook had. Maar thanks voor de tip.Waar kan je ze nog meer kopen?
Ik heb onze kleine van 2 vorige week in zn nieuwe grote bed gelegd en wilde ook een hekje. Toch maar besloten om het gewoon te proberen zonder en voor de zekerheid met matras op de grond! Het gaat prima dus ik laat het zo! Misschien heb je daar iets aan?
Wij hebben deze: Bedhekje Kleur Wit - Baby Ranch Kost wat meer, maar dan is het ook massief hout. Hij is erg mooi!
Wij hebben die van Ikea ook op het Hemnes bed en dat werkt prima hoor. We hebben bij haar hoofdeinde een nachtkastje staan en daarna dus dat plankje, anders zou ik er misschien 2 achter elkaar hebben gedaan.
wij hebben het bedrekje van ikea die je op de rand van het bed zet. Deze kan gewoon op ieder bed en hoeft niet alleen op bedden van ikea zelf. Werkt prima! Hij is eventueel hoger te maken door de bovenste gaatjes niet te gebruiken.