Juni beginners...spannend!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Anouk07, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk07

Anouk07 Lid

Jul 30, 2007
    40
    0
    0
    Hallo,

het lijkt me leuk een forum te openen voor ons die deze maand gaan stoppen met de pil...(hoe origineel ;) )
    Ik neem as woensdag mijn laatste pil en heb me voorgenomen me er niet teveel mee bezig te gaan houden en het op zijn beloop te laten gaan (maar toch stiekenm hier een forum openen). Dit lukte bij de eerste zwangerschap proberen niet zo, maar nu met een tweede misschien wat beter.

Het is wel spannend hoor de eerste keer heeft het wel even geduurt...aangezien de eerste twee/drie maanden al een eeuwigheid lijken heb ik na een half jaar een ctg onderzoek gehad en werden mijn eileiders dus met een vloeistof doorgespoten voor een foto, omdat ik het "al lang" vondt duren (iedereen in mijn omgeving was binnen drie maanden zwanger..hoe frustrerend dan).
    Die maand (december) was ik gelijk zwanger. Er zat dus waarschijnlijk een verkleving welke is opgelost bij het doorspuiten. Ik voelde toen ook behoorlijk wat pijn, de echo was goed zeiden ze niets aan de hand, maar ik heb het wel degelijk gevoeld.

Mijn eerste zwangerschap was wel een onbezorge dus vandaar dat het nu extra spannend is.
    Ons eerste kindje heeft een ernstige hartafwijking wat we bij de 20 weken echo ontdekten, ik had vanaf het begin al een gevoel dat er iets niet helemaal goed was dus kon niet 100% genieten tot toen en toen dit nieuws.
    Was echt een klap, maar mijn gevoel werd toch heel sterk positief, er kwam iets over me heen dat het goed zou komen. Het is operabel zeiden ze toen ook al maar je weet nooit hoe en wat.

We zijn ervoor gegaan en ik ben van mijn werk thuisgebleven tot de bevalling en heb me zover het kon voorbereid op wat komen ging deze periode (kz,operatie kleine binnene enkele dagen enz).

Gelukkig maakt hij het nu goed, heeft 2 operaties gehad en pas een poltselinge opname van 6 wkn ziekenhuism ivm ontsteking aan zijn hart. Was een heftige periode en sommige mensen vinden dan ook dat we beter niet aan een tweede kunnen beginnen maar dat vindt ik niet eerlijk. Het geeft best twijfel soms dat is toch logsch?! Maar we willen graag een tweede en een broertje/zusje voor onze kleine man.
    We hopen dat dit kindje uiteraard gezond wordt en we van de zwangerschpa önbezorgd" kunnen genieten, dat wil ik ook eens meemaken al zullen de eerste 20 weken dat toch niet helemaal zijn.

Ben ook heeeel erg ziek geweest van week 6 t/m 14. Had achteraf opgenomen moeten worden maar kon toen mijn bed niet uit dus niemand zag hoe erg op mannetje na en ouders maar die dachten zoals de gyn en husarts zeiden dat het erbij hoorde. Ik hoop erg dit niet nog een keer mee te maken want kon echt niets en wil de zorg voor mijn ukje niet uit handen geven, gaat nu al nooit logeren moet je nagaan...;)

Nou ik ben erg benieuwd met wie deze periode te kunnen delen en hoe het de juni-stoppers vergaat!!!

Hoor graag van jullie!!!

Groetjes

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben sinds vandaag gestopt met de pil

3. Anouk07

Anouk07 Lid

Jul 30, 2007
    40
    0
    0
    Oke leuk! Dan gaan we een beetje gelijk op!
    Is het je eerste?

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja heb nog gen kleintje nee jij?

5. Anouk07

Anouk07 Lid

Jul 30, 2007
    40
    0
    0
    Ja zoals in mn verhaal staat wel, een zoontje van 22 maanden nu...

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Oh ja sorry niet helemaal goed gelezen zit ook gtst te kijken nu

7. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Hallo,
    Wij gaan ook voor een tweede, maar slaan nog een maandje over en beginnen in juli. We hebben al een dochtertje, en sinds ik zwanger was van haar heb ik geen pil geslikt. Ik heb mijn cyclus bij gehouden en weet inmiddels bijna precies waneer "het" moet gaan gebeuren ;) Bijkomstigheid is alleen dat ik nog borstvoeding geef dit kan invloed hebben maar hoeft niet.
    Ook is er vorig jaar enometriose in begin stadium ondekt, iets wat ook invloed zou kunnen hebben. Maar of het dat daad werkelijk heeft komen we maar op een manier achter ;)
    Hoop dat ik mee mag kletsen :)

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Van mij mag je mee kletsen tuurlijk mag ik nog wel aangezien het mijn eerste kindje is/word

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Lieve dames
    Ik wil julie heel veel plezier en succes wensen!

Liefs:D

10. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Thanx jij ook!

11. Anouk07

Anouk07 Lid

Jul 30, 2007
    40
    0
    0
    Iedereen succes.
    En Ikkin08 wat is enometriose dan precies?

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    ik heb op 11 juni mijn laatste pil geslikt en nu dus ongie.......

succes allemaal!!!

13. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Hi ,

Pff ehh wordt zon lang verhaal zal ff linkje plakken : Endometriose Stichting - Samen maken we het verschil - Index

@ naatie: ik ben 21 (hihi ben er vroeg bij)
    Pff we zouden nog maandje wachten maar heb nu al zin om te beginnen.

Ga dalijk om zieke bezoek... Het neefje (bijna 2) van mij dochter is gisteren van boven aan de trap naar beneden gevallen :( En nu heeft ie zijn been gebroken, gelukkig wel een mooie breuk. Dus nu eerst maar ff ene cadeautje halen en dan op bezoek.

@ welkom voor de nieuwe dames :D zou zeggen zullen we ons zelf ff voorstellen. dat kletst wat gezelliger :d

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ach beterschap voor je neefje

15. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Ben vanmorgen bij hem geweest, hoop niet dat het mijn dochter een keer overkomt. Gossie hij was echt heel zielig...

Maar goed ff voorstellen dan maar:

ikkin08
    Ik ben ik januari 21 geworden.
    Samen met mijn vriend (29) woon ik samen inmiddels zo 3,5 jaar samen en we hebben een dochtertje van bijna anderhalf. Van haar waren we onverwacht in verwachting maar ze was natuurlijk super gewenst. Nu nu gaan we dus voor de tweede... spannend.... ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren. Maar het lijkt me ook heel leuk dalijk weer opnieuw zwanger zijn, en zon klein poppeke dalijk.

En jullie ?;)

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Leuk al een meisje hebben

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Oh vergeet ik mijzelf voor te stellen ik ben 27 jaar mijn vriend 26 wonen 4 jaar samen hebben 5,5 jaar een relatie.
    Hebben nog geen kleintje heb katten persen daar fok ik ook mee ik werk of leer niet ik geef workshops taarten decoreren en verkoop taarten.

18. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Ik heb ook katten 3 wel te verstaan van het huis-tuin en keuken ras. hihi zoals ik ze noem. Ik volg een bbl opleiding tot verzorgende-ig

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Heyhey!

Wat leuk om allemaal contct te houden zo. Voor iedereen ee spannend begin, of je nu met de eerste begint of voor de tweede gaat of derde enz. Het blijft spannend:D

Op 3 juni mijn laatste pil genomen... :D

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb ook 3 huis tuin en keuken rassen hoor haha en 3 persen waar ik dan mee fok ben begonnen met normale katten en doe ze niet zomaar weg omdat ik nu fok nee hoor ze zijn allemaal net zolief

Share This Page