Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 Juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Butterfly23, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 9 Juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje, ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend! Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1e kindje, Pilstop 27 Juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Karinikke86, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Nod onbekend? Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje, NOD 27 juli? spiraalstop 30 Juni Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 13 Juni MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 Juni MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 16 Juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 Juni Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 12 Juli Overtijd The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Overtijd Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Juli @ Alle nieuwe lady's welkom! In het vervolg mogen jullie zelf je gegevens knippen en plakken in de lijst, wel de meest recente lijst opzoeken! (Maar dat spreekt voorzich).
Zo heb een aantal dagen niet gekeken is het ineens lekker druk hier! Gezellig! Ellentje gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is zeker snel gegaan zeg! Hopen dat er snel meer dames volgen! @ the cat hoe gaat ie? Zijn er al duiveltjes te bekennen? Knap dat je niet gelijk gaat testen... Ik heb morgen mijn NOD als mijn cyclus zich gelijk weer heeft herstelt. Had wel gisteren klein streepje donkerbruin op toiletpapier en vandaag ook weer twee keer echt donkerbruin niet echt slijm ofzo (sorry voor de details) En ook af en toe krampjes dus denk dat het er wel aan zit te komen. Ik vind dat op zich nu nog niet zo erg, omdat we eigenlijk pas aankomende maand voor het echie zouden gaan. Maar ja die hormonen he kun je nie altijd onder controle houden
Hey dames, wat doen jullie me aaan ff 2 dagen niet geweest en bijna 4 pagina's terug lezen @soesje1986 Welkom! En spannend voor jullie, al aan het idee gewend? Tjee dat is wat met die clearbluetest! @karinikke86 Ook Welkom! Hihi je vriend is vast blij dat je voor hem gekozen hebt! Maar met de zelfe reden ben ik ooit ook op forum gekomen en dat was mrt 2008 hang er nog steeds rond @thecat Echt super kanp als je kan wachten, haha gaat mij niet lukken denk ik dan, veels te nieuwsgierig. En mannen snappen dat soort dingen inderdaad niet! haha en we duimen met je mee @ellentje23 Zou ik ook hebben hoor bij de eerst wist familie het met 7 weken en vrienden met 10 weken. Vond het toen ook echt heel moeilijk. Maar denk dat ik nu langer zou wachten, en eerst controles en echo willen hebben. En dan rustig ons meisje vertellen. @butterfly Wij lopen denk ik gelijk op, rode duivels hebben hier vandaag het pand verlaten! hihi Dus bijna gaan klussen nu vast druk in training . Maar onze NOD is 8 augustus spannend! Partners in cr(t)ime. @ Sabina even je Nod aanpassen! En ken het gevoel van die druk. Ik krijg steeds stille hints. En als we onverwachts een bakkei komen doen hebben ze gelijk paniek Best wel leuk om te pesten hoor! @Wannebemom ik was voor ik (onverwacht) zwanger was van mijn dochter ook even tijdelijk gestopt met roken en drinken omdat ik wou lijnen. Maar toen was ik een maand later zwanger, haha kwam van lijnen niet veel terecht @lynneke handig he die ovu testen ik had vorige maand gebruikt om te kijken of ik mijn cyclus wel goed in kaart had. Maar met al dat klussen van jullie moet het toch goed komen. Hebben je vorige zwangerschappen lang op zich laten wachten? @ Ellentje we gaan ons best doen voor je! haha Zo en nu kramp in mijn handen!!!! Terug lezen is het ergste nog niet maar dan reageren... pffff Ik was trouwens een nachtje aan de kust met mijn dochter en zusje! Heerlijk even een dag/nachtje naar de caravan van mijn moeder. Morgen en overmorgen nog werken en dan volgende week nog 4 dagen en dan 2,5 week vakantie! Nog ff iemand toevoegen aan de lijst! zag ik net ineens staan!
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 Juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Butterfly23, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 9 Juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje,ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend! Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1e kindje, Pilstop 27 Juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Karinikke86, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Nod onbekend? Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje, NOD 27 juli Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 15 Juli Maregmo, 24 jaar, Ronde 2, 1ste kindje, NOD 10 Juli overtijd MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 Juni MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 16 Juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 Juni Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 12 Juli Overtijd The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Overtijd Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Juli Voor de meeste weer dingen aangepast, controleren jullie mij nog even!
was geen CB test, waren beide testen van KV eerste een van 2 voor 5 euro zeg maar en daarna de + test. wahaha maar geeft niets hoor. wel lief van je reactie. ik ben trouwens wel aan het idee gewend dat er misschien een klein kruimeltje aan het groeien is. maar vriendlief vind het allemaal nog maar vreemd en eng (mannen) Liefs.
@Ikkin08: om de een of andere reden kan ik mijn gegevens niet aanpassen. Mijn NOD was 13-7 (exact die dag ongi geworden) volgende NOD is dus 10 augustus
@the cat, spannend meid! en pas testen als jij je er goed bij voelt hoor! Super trouwens dat je zo lang kan wachten. Liefs.
@cat, jeetje wat kan jij het goed volhouden. Spannend! @ikkin, van mijn dochter was ik in 1x zwanger, ze was een 'ongelukje' Van mijn zoontje was ik in de 6e ronde zwanger. ik moet morgen nog een dagje werken en dan lekker 2 weken vrij!! Maar we gaan de tuin opknappen dus echt helemaal vrij ben ik niet helaas. Ach ik kan tenminste een beetje uitslapen.
@lynneke, dat is beide keren snel gegaan dan zeg! wel top natuurlijk hihi. lekker hoor vakantie zou ik ook wel willen haha maar ik mag in oktober nog dus dat is ook super lekker. Liefs.
Hallo allemaal, Mag ik ook nog bij de club? Ik ben Annamarietje, ben 31 jaar en mijn man is 34 jaar. We zijn net 2 jaar getrouwd en willen heel graag een kindje! Sinds januari zijn we gestopt met de pil, maar zijn wel condooms gaan gebruiken. En nu afgelopen juni ook de condooms achterin de kast gegooid! Hiep hoi! Wat was ik trouwens blij dat ik van de pil afwas!! Ik sta weer een stuk vrolijker in het leven. Zit lekker in mijn vel en stukken positiever! Toen ik de pil nog gebruikte was ik vaak een beetje depri en veel, heel veel hoofdpijn. Maar dat is een ander verhaal. Ik heb net weer mijn ongesteldheid weer achter de rug, dus dit is de tweede ronde. Tot schrijfs!
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 Juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Butterfly23, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 9 Juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje,ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend! Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1e kindje, Pilstop 27 Juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Karinikke86, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Nod onbekend? Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje, NOD 27 juli Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 15 Juli Maregmo, 24 jaar, Ronde 2, 1ste kindje, NOD 10 Juli overtijd MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 Juni MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 16 Juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 Juni Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 12 Juli Overtijd The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Overtijd Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Juli Annamarietje, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD 5 augustus