dat als je niet ongi bent hij wel wilt mijne zegt het ook elke keer ben je al ongi ik nee hij jeeeh klussen ik zo ja betekend ook overtijd zijn he hij oh ja haha jeeeh
haha die van mij zegt dan verder niets maar weet precies wat hij moet doen om het mij naar de zin te maken zeg maar (ik probeer mijn taal netjes te houden ) dus ja hij verteld meer met zijn lichaam zullen we maar zeggen wahahaha. En ik? tja vind dat natuurlijk helemaal niet erg wahahaha. kan echt merken dat ik van de pil afben heb echt veel meer zin dan toen ik nog wel aan de pil was Liefs.
Leuk om al jullie verhalen weer te lezen, gezellig hoor! Wat is het voordeel van tempen? Voor mij dat ik inzicht krijg in mijn cyclus. 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld word gaat mijn temp ongeveer 0,4 graden omlaag. dan blijft de temp daarop hangen tot 2 dagen na mijn eisprong, dan gaat hij dus weer 0,4 graden omhoog. Dus achteraf kan ik zeggen wanneer mijn eisprong was. Dat is dus weer het nadeel; je weet het pas achteraf.... Maar nu heb ik een redelijk regelmatig cyclus, dus kan er wel de klok op gelijk zetten zegmaar.... Ik vind het prettig om het zo een beetje bij te houden. Ik hou het bij op menstruatiekalender.net is een hele mooie site om je cyclus en het klussen en alles wat daarbij komt kijken een beetje bij te houden in een kalender.
Ik moest gaan testen van de HA om het volgende omdat mijn HA tempte bij de laatste keer controle (sta voor mijn vermoeidheid onder controlen bij de HA) en die vond het gek dat het ineens wat hoger was dan normaal. normaal lag dit rond de 36.8 en toen ineens 37.3 dus een halve graad hoger. dit moest ik in de gaten houden en tot nu toe blijf ik rond de 37.2/37.3 hangen. wat ik wel vreemd vind. dus of ik heb een lange cyclus of mijn lichaam zit me voor de gek te houden of ik maak (nog) niet genoeg HCG gaan. dus is weer lekker vaag wahahaha. @the cat, mijn ventje is er heel blij mee . Liefs.
volgens mij is het zo dat normaal je temp dus zakt als je ongesteld gaat worden, maar als je zwanger bent de temp dus hoog blijft. Dusss... spannende tijd voor jou soesje
ja inderdaad dus het blijft vaag wahahahahahahaha. maar ja ik probeer zo rustig mogelijk te blijven enzo. maar meiden ik wens jullie een fijne nachtrust want ben echt kapot, dus ga zo lekker naar bedje. Liefs.
Wel te rusten allemaal, ik ga over een half uurtje naar mijn werk... Nog een nachtje werken dan kan ik weer in mijn normale ritme terug komen....
@cat, jeetje nog steeds geen duiveltjes, je houdt het wel spannend. @Ellentje, ik hoop ook dat je snel niet meer de enige bent.. ik hou het nu ook bij op menstruatiekalender. Vind het echt een topprogramma! Hier een kort nachtje gehad omdat zoonlief het nodig vond om van 4 tot half 6 wakker te zijn. Ben dus megamoe!! Vandaag lekker naar het strandje met de kids denk ik. Even kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan, is veel gezelliger
En is iemand meegegaan naar het strand?????? Hier nog steeds niks te bekennen ook niet de gebruikelijke migraine voor mijn ongi, vriendlief zei net nog en nu je bent niet ongi en niet posi test ik uhhhh ja afwachten kan zijn dat ik tevroeg heb getest of dat mijn lichaam raar doet na de pil (wat ik eerder niet had toen ik gestopt was) en wanneer ik weer ging testen toen zei ik zaterdag pas dan heeft het weer wat meer tijd gehad
Gaap... vannacht echt een drukke nachtdienst gehad. (Net als Lynneke Van 23:15 uur tot 7:30 uur aan één stuk door gewerkt, geen tijd om even te zitten of iets dergelijks. Pffft, lekker hoor. Gaat je werknacht wel snel voorbij... Nu even geslapen van 8:15 tot 12 uur. Zit nu met kleine oogjes achter de computer. Maar moet weer omschakelen naar een dagritme. Ben blij dat ik morgen nog vrij ben.... The cat; ik heb ook altijd migraine voor mijn ongi. Hoe heftig is het bij jou en wat doe je eraan/ertegen? Nog goede tips?