Lynneke; ja mooi programma hè. (menstruatiekalender.net). Heb je al gezien wat je wel allemaal niet bij kan houden bij sexualiteit? Haha, ik lag helemaal in een deuk toen ik het zag. Je kunt alle standjes invoeren en nog veel meer, haha...
Ik doe er niks tegen het is zo erg dat geen pijntiller werkt aspro verzacht het wel een beetje maar meer niet de dokter zegt ook daar hebben we geen pijnstillers voor zo zwaar. Heb nu ook zetpillen in huis (bij de apotheek) weet alleen niet of die werken heb er nog geen last van heb wel van iemand een tip gehad maar dan moet ik naar Duitsland en dat is echt te ver daar verkopen ze zwaardere asprines (zo heet het ook) als je de echte naam wilt weten zeg het dan maar dan zoek ik doe even op
Ik kan niiks anders dan in bed liggen. Wil geen licht, geen geluid, geen aanraking, geen eten. Ben dan misselijk, bonkende hoofdpijn, voel me doodziek. Ik slaap dan ook heel veel die dag. Normaal gesproken neem ik zomig (tegen migraine), maar nu wil ik dat niet, want stel je voor dat ik zwanger ben. Dus blijf ik bij paracetamol 1000 mg om de 6 uur. En een zetpil tegen de misselijkheid. Als de ongi dan echt doorzet, durf ik wel het migraine medicijn (zomig) te nemen. Maar dan ben ik meestal te laat en werkt het niet echt goed meer. Afgelopen keer was ik 3 dagen ziek in bed. Blijft een beroerd probleem die migraine!
@annamarietje, Ik weet niet of je wat aan de volgende tip hebt hoor! maar mijn tante had ook altijd heel veel last van migraine. Zij heeft zich laten testen op vitamine B12 hier was niet echt iets mee. Maar de HA is begonnen met het bij spuiten van vitamine B12 en sinds dien geen migraine meer. nog wel eens hoofdpijn maar lang zo erg niet. Misschien kun je het overleggen met de HA. En vitamines kunnen nooit kwaad. Baat het niet dan schaad het niet. Liefs.
Ik hoop dat ik 14/15 juni mijn eisprong heb gehad. Ik voelde me die dagen iig wel anders. Maar aangezien ik na mijn pilstop nog geen idee heb van mijn cyclus is het afwachten. Aan de ene kant hoop ik dat ik 'gewoon' op tijd ongesteld word en aan de andere kant juist niet Hahaha ___ ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke86, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 3 Juni, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje ? NOD 29 Juni ? /Pilstop 27-09, Fleurtjes, 30 jaar,Ronde 1, 1ste kindje NOD 10 Juli Overtijd,Maregmo, 24 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 Juli Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 14 juli Overtijd, The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 27 juli, Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje NOD 5 augustus, Annamarietje, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje NOD 8 Augustus, Butterfly23, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje NOD 8 Augustus, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 15 Augustus, Wannabemom, 24 jaar,Ronde 2,1e kindje
@annemarietje, haha ja heb ik gezien. Ik vul het meeste wel braaf in Uiteindelijk is hubbie meegegaan naar het strand en de buurtjes. Die hebben ook 2 kids in ongeveer dezelfde leeftijd. Dus het was een gezellige boel. We zijn net pas terug. Ik heb af en toe steekjes in m'n onderbuik en moet vaker plassen, vooral 's nachts. hoop dat het iets goeds betekent. Ik vind het altijd zo flauw áls je lijf een loopje met je neemt
Het gaat toch om het strand hahahahahahahahha ik moet ervoor naar Den haag en met de file nee bedankt zit wel achter de molen
Nou... ik hoopte de 15e "gewoon" ongesteld te worden, heb 13 juni de laatste pil genomen, de 17e ontrekkingsbloeding gehad, zoals gewoonlijk, en nu zit ik te wachten tot ik ongesteld ga worden. (wil namelijk eerst 1 a 2 x ongesteld worden, om te kijken of mijn cyclus regelmatig is, en gewoon even ontpillen, voel me beter bij het idee, heb nu ook alleen sex met condoom) maar tot nu toe niks te zien, voel ook niks, heb wel wat zwangerschapstestjes via internet besteld, ben nu 5 dagen "overtijd", dus wil even zekerheid ! (mijn mannetje ook) toch ga ik er vanuit dat ik gewoon een onregelmatige (1e) cyclus heb...en dat ik geduldig moet wachten tot ik wel ongesteld ga worden ! zwanger zijn is zo goed als uitgesloten...maar je weet t nooit ! mocht het toch zo zijn...spring ik een gat in de lucht hihi.. tot die tijd... *wachten..wachten...wachten...en nog ns wachten*
@lynneke en cat ik hoop dat er snel duidelijk is voor jullie ben zo benieuwd.... oowja wat wij trouwens mensen op mijn werk geven die migrane hebben is imigran dat schijnt ook heel goed te werken. ik weet alleen niet of dat het schadelijk is voor je eventuele baby :d
Balen he?! je weet gewoon niet waar je aan toe bent... las dat je er binnenkort weer een testje tegenaan gaat gooien? ben benieuwd hoor !! als t goed is krijg ik morgen die testjes met de post binnen, als ik woensdag nog niet ongi ben, doe ik toch ook een testje...
immigran heb ik ook al een tijd gebruikt, helpt bij mij helaas niet. zomig helpt wel goed, maar dat durf ik nu dan niet te gebruiken, want dit zorgt ervoor dat je bloedvaatjes samentrekken. En ik wil niet risceren dat hierdoor eventuele zuurstof/bloed voorziening naar een klein babytje verslechterd. Hopelijk ben ik er snel voor 9 maanden vanaf
Alle meiden die wachten op ongi of een posi test heel veel sterkte... Ik ben nu 4 dagen ongi en het wordt nu alweer minder. Hoop dat het snel voorbij is zodat we weer verder kunnen met de volgende ronde. Vriendlief kan haast niet wachten!!! Dat wordt flink klussen deze hele maand aangezien mijn cyclus onregelmatig is.
Vandaag een heel gesprek met mijn man gehad... Hij vindt het niet leuk dat ik zo aan het plannen ben wbt wanneer we vrijen. Ik snap hem wel, de spontaniteit gaat er wel vanaf zo. Maar ja... we willen wel graag een baby... en ik zit vlak voor mijn eisprong. En woensdag, donderdag en vrijdag zie ik mijn man niet vanwege onze onregelmatige werktijden (we werken allebei in het ziekenhuis). Dus logisch dat ik het vandaag wil doen!!! Anders is er weer een maand voorbij... Hij snapt mij ook wel, maar had dit nu nog niet verwacht dat ik er zo intensief mee bezig zou zijn. Omdat we pas net 'bezig' zijn met zwanger worden. Bij hem leeft het allemaal nog niet zo. En ik? Ik ben in gedachten al de babykamer aan het verven en een wiegje aan het kopen. Eigenlijk had ik ook niet van mezelf verwacht dat ik er zo op gefocust zou zijn. Was echt van plan alles op z'n beloop te laten. Gewoon te vrijen wanneer we zin hebben en we zien wel en ... tada... zwanger! Maar nee hoor, ik zit vanaf dag één al op internet te snuffelen en alle info die ik kan vinden te lezen. (waar je trouwens de bijzonderste dingen lees... google maar eens op randjesfietsen techniek, haha). Uiteindelijk, om terug te komen op het gesprek met mijn man, alles goed uitgesproken en verwachtingen en hoop uitgesproken en het helemaal goed gemaakt! Ik hoop zo.... dat ze hard zwemmen!!!!
Hey Annemarietje, Mss een kleine trootst maar ik weet ongeveer wel hoe je je voelt Mijn "truc" is door het er niet zoveel over te hebben maar hem te verleiden wanneer het kan (dus ook op niet vruchtbare dagen) en op dat moment vooral niet praten over baby's. Ik zeg dus niet 'morgen moeten we het doen' maar doe het gewoon 8) Nou je hoort hem niet klagen En dan klets je met ons lekker over plannen en de verfkleur van de babykamer
Zo dames, ben ook weer terug van weggeweest. Even 2 daagjes naar hoek vna holland geweest heerlijk met dat weer! Vandaag nog vrij en dan weer 4 dagen werken... en dan vakantie!!! Ben er nu al aan toe..... Hier helaas nog geen nieuwe zwangere Hoop voor de dames die op wacht zitten dat ze snel duidelijkheid hebben! @annamarietje, Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Hier gaat het net zo. Allen mijn vriend houdt niet echt vna praten over dingen. DUs loop continu te gissen hoe hij er nou over dnekt. Ik wordt er echt bloeddchagerijnig van en hij dus weer van mij. Het is hier dan ook op het moment erg gezellig in huis.... Zucht.... Mijn vruchtbare dagen komen eraan dus ik baal extra, had vanmorgen ook licht positieve ovu-test. Dus denkd at ik hem vanavond anders maar ga verleiden hihi, heb nieuw lingeriesetje besteld dat komt vnadaag binnen. Daarmee moet het dan toch wel lukken, en dan praten we over 2 weken wel weer verder Mijn dochter is op het kdv, moet eigenlijk opruimen maar totaal geen zin in... moet ook nog naar de kapper, ook geen zin in. Dus dan nog maar ff rustig aandoen...