Juni beginners...spannend!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anouk07, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zeg ook niet wanneer ik wil klussen hoor al weet hij het wel hij vraagt zelfs wanneer laat je ei los hahahaha ben nu al lang overtijd en elke avond als hij uit zijn werk komt vraagt ie en getest of ongi?

2. Annamarietje

Annamarietje Niet meer actief

Ja, goed idee! Hier al mijn frustraties over jullie heen gooien en hem verleiden op de juiste momenten. ;);)

Mijn man is juist wel een prater (ook over zijn gevoelens) en ik ook, dus dan heb je toch al snel dat je het erover hebt.

Maar ik zal me proberen in te houden!

3. Annamarietje

ikkin; dus al een voorproefje gehad op de vakantie? Nog even 4 daagjes volhouden!

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ooow ik wil ook vakantie!!!!!!!!!!!!!!!alleen moet ik nog werken tot half september bah bah bah

5. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Idd al een klein voorproefje gehad, lekker hoor!

pff gooide net een zak in de kliko (grijs) zit ie vol met maden brrrrrrrrrrrrr.. had mijn vent vanhet weekend wat lege blikjes kattenvoer er in gegooid zonder zak er om te doen brrrrr....
    Naja het is weer zo goed als mogenlijk opgeruim, maar heb nog steeds de kriebels.

Pff moet nog een spandoek tekst bedenken voor hem, hij wordt bijna 30, ben beetje inspriratieloos...

@annamarietje: fijn dat je vent er over wil praten, krijg het bij die van mij niet voor elkaar.

Weet nu ook niet meer hoe ik over alles moet beginnen, want hij doet ophet moment alleen maar een beetje stug, en als ik het ergens over heb betrekt ie alles opzich zelf. Waardoor ik me dan nog vervelender voel... Pfff zo af en toe, kan ik wel met hem gaan behangen.

@ellentje balen dat het nog zo lang duurt eer je vakantie hebt.

6. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @ellentje,

moet jij ook al zo lang wachten tot je vakantie hebt?? Ik ook al pffff duurt voor me gevoel nog zo lang hihihihi.

@ikkin, wat goor al die maden in je kliko!! kan me voorstellen dat je er de rillingen van krijgt.

@the cat,
    jeetje meid nog steeds over tijd? ga je nog een keer testen of dat niet?

Liefs.

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb getest was nega dus maar weer eens afwachten he

8. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    balen meid!!!

nou maar hopen dat je nou eindelijk duidelijkheid krijgt hoor!!!

liefs.

9. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    hey meiden, sorry dat ik er al even niet meer ben geweest. We zijn de tuin aan het opknappen. Dat is dus even hard klussen (ander soort klussen :D helaas)

Ikkin, getver maden. Die hebben wij af en toe ook. Wij zijn lid van zo'n containerreinigingsdienst.. hoeven we het lekker niet zelf te doen.

Cat, jeetje nog steeds niet ongi en ook nog een nega test.. Je lijf maakt het je wel moeilijk. Een kennisje van mij was 11 dagen overtijd en testte toen pas positief

Hier flink last van ongi-krampen. Werd er vannacht gewoon wakker van. Gisteravond ook een speldenprikkie bloed tussen m'n afscheiding gevonden. Maar sindsdien helemaal niks meer. Af en toe een krampje maar geen spoortje bloed. Het is ook nog wat vroeg voor m'n ongi...

10. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @lynneke,

spannend hoor!!! gewoon afwachten dus....

hier nog steeds geen ongi... pff word het wachten een beetje zat maar ja zit niets anders op.

Liefs.

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja meer als afwachten kunnen we niet doen he

12. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @the cat,

helaas he,
    ik ga morgen of overmogen nog maar eens testen en kijken wat die zegt als ik dan nog steeds negatief test ga ik wel even naar de HA. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust enzo (heb vorige jaar 10 maande geen ongi gehad) want was vorige maand super blij dat ik zomaar uit het niets ongi werd ineens. dus ja nu maar even afwachten wat de test zegt. Durf eigenlijk niet zo goed te testen maar ja ik zal toch moeten.

Liefs.

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo!

Hier hetzelfde hoor. Wij gaan de 2e ronde in. De mijne heeft het er nog niet over gehad!!! Ik wel, ik zit steeds te surfen naar informatie en heb ook al het kamertje van boven tot onder ingericht.. nou ja.. in mijn hoofd dan haha! ;) Terwijl wij van te voren ook zoiets hadden van ja.. stoppen met de pil en dan maar zien....
    Maar ja, ik voel me er nu toch wel anders bij dan toen.... ;)

Vorige maand ook, ik zei we moeten het nu doen! Nou, toen wilde hij niet meer klussen! :$ En toen moest hij de dag erna voor een week weg!!!! Hijs Militair, stomme oefeningen ook af en toe! Komt soms helemaal niet uit zie je wel. ;)

14. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Nou dames ik zit hier dan met vriendlief achter de andere latop....
    Gelukkig zijn er meer dames met hetzelfde probleem! Ook ik heb in gedachten al de babykamer ingericht en de hele uitzet gekocht..
    Het is echt heerlijk al die kleine kleertjes :)

Wij zijn ook pas voor de 3e ronde bezig, maar ik ben er wel heel erg veel mee bezig. Ik ben iedere dag wel informatie aan het opzoeken.!
    Gelukkig wel mijn vriend nu net zo graag als ik een kleintje, dus het plannen van klussen is goed te doen. We klussen na de ongi gewoon om de dag, ik hoor hem niet klagen hoor!!!! :D

Hij moet wel af en toe lachen over verhalen op het forum, maar is blij dat ik mijn ei hier kwijt kan. Het is heerlijk om er zo over te kletsen, zodat niemand anders erover te weten komt!

Dus ik ben blij met jullie allemaal

15. Annamarietje

Ja fijn is dat, verder weet niemand ervan. En hier lekker over alle pijntjes, krampjes, bloedstreepjes ongegeneerd kletsen...

Wij gaan ook pas laat op vakantie, in september 2 weken naar Corfu. Heb ik echt heel veel zin in!!!

16. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @maregmo wij zijn ook blij met jou hoor....

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Erg he alles opzoeken pffff zeker nu ik zo ver overtijd ben wil gewoon ongi worden

18. Annamarietje

The cat ik kan me goed voorstellen dat je nu wat duidelijkheid wil. Het is wel lang wachten hè?
    :(
    Nog even volhouden, uiteindelijk zal er òf een positieven test zijn òf wordt je ongesteld.
    Ik hoop het eerste natuurlijk! :)

19. Annamarietje

Vandaag als het goed is mijn eisprong. Kan alleen niet klussen... snif. Gisteren een dag voor de eisprong kon ik ook niet klussen... shit!
    Ik werk nl van 15 - 23:30 uur en mijn man deze dagen van 7:30 - 16 uur . Dus we beleven ons huwelijk dmv lieve briefjes....

Ik merkte vanochtend wel dat hij om 5:30 uur wakker was. Dus ik dacht laat ik een poging wagen... hiihi. Maar nee hoor, "IK SLAAP NOG!!!"
    Ja, maar ik hou van je en vandaag is mijn eisprong??? Heb je echt geen zin????
    "Lieve schat, het gaat echt niet gebeuren vandaag" was zijn antwoord.

Dus nu maar hopen dat de zwemmertjes van dindsdag nog op wacht liggen haha. :)

20. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @ maregmo wij zijn ook blij met jou!

@ The cat, nou maar hopen dat je wachten beloond wordt met een posi test!

@ Annemarietje,
    ja dat kan wel hoor! de zwemmertjes blijven zo ongeveer 2 tot 3 dagen leven, en sommige uitzonderlijke gevallen zelfs 4 of 5 dus alles kan!! dat wordt duimen ;)

Liefs.

Deel Deze Pagina