Soesje, fijn dat de ergste schok geweest is. Is de optie clomid besproken of is dat geen optie? Ken meiden die ondanks de bijwerkingen van clomid toch vrij snel zwanger waren.
zo hier nu oook eindelijk vakantie! En nu vandaag nog even grote schoonmaak gehouden, en dan echt relaxen..... @ nieuwe dames welkom hier! Gezellig hoor! @ soesje, fijn dat je de grootste schrik te boven bent. Bij ons kan het ook moeilijk zijn om zwanger te worden, dus weet een beetje hoe die klap aan komt.... Kom later nog wel ff terug ga nu ff stofzuigen...
@dagdromer, dat kan wel maar dat wil ik nu nog niet, Eerst dit maar even helemaal te boven komen, en de natuur zijn gang laten gaan, en afwachten wat het aankomende jaar brengt. En mocht het ons dan te langzaam gaan dan gaan we dat proberen. Verder willen wij niet gaan, ook omdat ik er tegen op zie om allerlei behandelingen te ondergaan. De wens is wel heel groot maar ik heb er niet alles voor over, ik ben bang dat ik dat emotioneel gewoon niet aan kan. @ikkin, wat vervelend dat het bij jullie ook moeilijker kan zijn. Ondanks dat het een nare situatie is vind ik het prettig te weten dat ik niet de enige ben. Liefs.
Soesje, die beslissing vind ik heel begrijpelijk! Wel fijn dat je het wat positiever in ziet en misschien ook steun zoeken bij meiden zoals ikkin die hetzelfde meemaken. Kan ook opluchten. Gewoon lekker doen wat voor jullie goed voelt. Ikkin, ook voor jou heel veel succes!
ja denk dat ik hier op het forum even ga zoeken naar een topic waar ik me in kan vinden, denk dat dat wel fijn is. En ja ik zie het zonnig in hoor! nu wel weer. Zolang niemand tegen ons zegt "het gaat helemaal niet lukken" geef ik de hoop pas op! En de beslissing vond ik wel moeilijk maar was wel logisch voor mij. DUs ja het komt allemaal wel goed. Liefs.
Bedankt zal even de rest van mijn gegevens aanvullen ! ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke86, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 3 Juni, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ?, Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 14 juli, Overtijd, The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 4 augustus, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 5 augustus, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 8 Augustus, Butterfly23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 8 Augustus, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje ? NOD 13 augustus ? /Pilstop 27-06, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Augustus, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 21 Augustus, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje
Soesje, fijn weer van je te horen. Goed dat je het zo een plekje hebt kunnen geven en inderdaad, zolang er geen nee wordt gezegd, dan is niets definitief
@sunnie, ja precies en ja we hebben gewoon goede hoop dus het komt allemaal wel goed!!! ja het plekje geven gaat steeds beter moet ik zeggen hoor!! elke dag wel. Liefs.
@Soesje Ik las net een stukje over Alecia. Misschien wel leuk voor je om mee te lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/221544-jullie-advies-2.html Ik moest gelijk aan je denken.
@sunnie, wat lief dat je aan me dacht. geeft me zeker ook weer hoop!!!! Echt mijn dag kan vandaag geloof ik niet meer stuk... Maar goed we moeten het eerst nog zien hihihi. ik denk dat ik net als haar ook zo zou twijfelen als ik zo'n test zou hebben hoor hihihi. dan zou ik het geloof ik ook niet geloven. Liefs.
haha, nee we waren niet aan het klussen.... haha we waren met vrienden naar de wok, ook lekker!! hoe is het daar bij iedereen? ik ben vadaag een dagje vrij, ga vanmiddag met een vriendin de stad in....
haha nee hier ook geen geklus. Maar een drukke dag achter de rug. Vanavond verjaardag. Na deze ochtend nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker vakantie!
bij ons werd ook niet geklust wij hebben een zeer goed gesprek gehad gisteren en moet zeggen dat was echt heel prettig... verder gaat het hier wel goed hoor!!! Had gisteren ongi pijntjes, dus hopen dat het of eisprong is of eindelijk mijn ongi die alsnog door gaat zetten. liefs.
Heerlijk bijna vakantie dagdromer. Ik moet zeggen dat pas vakantie nemen in september nu wel behoorlijk vervelend is. Heb zin in vakantie en zie iedereen om me heen weg gaan. Ik had ook moeten voorzien dat alle vakantie vierende collega's alles bij mij droppen of gaan droppen. Het leukste van alles is, dat als ik revanche kan nemen ze allemaal weer terug zijn en in volle bezetting mijn werk makkelijk erbij kunnen nemen. Hahaha zo is er wel altijd wat. Ik heb het nog tegoed, dat is het grote voordeel van in september op vakantie gaan. @Soesje1986 Heerlijk dat je zo goed met je vriend kunt praten.
@sunnie, dat heb ik ook hoor ik ga ook pas in september, is iedereen al geweest en dan mag ik nog eventjes heerlijk gewoon. ja het is zeker fijn dat we zo goed kunnen praten. voelde me daarna ook heel erg opgelucht terwijl er eigenlijk niets aan de hand was... hihihi. Liefs.
Wij lekker een vakantie dagje gehad zijn vandaag in ondertrouw gegaan En gaan deze dagen flink klussen Iedereen hele fijne avond zal deze dagen weinig langskomen want hebben vakantie en gaan vrijdag weg. Iedereen dus fijne vakantie of werkse nog even! Liefs
@wannebemom, Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! succes met klussen en maak er een fijne vakantie van. Liefs.
Dank je wel meis! Ben blij dat het wat beter met je gaat en dat je goed met je mannetje hebt gepraat! Liefs
@wannebemom, graag gedaan hoor hihihi. kja het gaat steeds beter... en zie het steeds zonniger in. vooral omdat ik al een paar dagen ongi krampen heb. dus even afwachten hoe en wat natuurlijk maar als het doorzet zal ik zeker heel blij zijn, dan heeft de HA het misschien toch fout. Liefs.