Zo dames, ff tussne neus en lippen door hier kijken! Wij hebben al lekker vakantie, en zijn lekker druk met vnaalles en nog wat, gistern lekker wezen zwemmen met onze buurtjes en hun dochtertje (zelfde leeftijd als ons, en zo ook hun dochter en de onze) Daar 's avonds lekker gegourmet buiten. En vandaag naar een soort binnen speel singen voor kinderen geweest, met speeltoestellen, luchtkussens enzo. Ookk heel leuk... Dus nu ff lekker uitrusten! Vande week nog weer even naar hoek van holland met zijn 3en. Ook lekker hopen op een beetje goed weer!
Ik heb vakantie Deze week nog lekker rustig aan. Woensdag naar de dierentuin en dan rustig alles bij elkaar gaan zoeken voor ons vertrek naar Frankrijk. Heb er zin in!
Oh leuk hoek van holland, daar zijn wij pas geleden ook heen geweest.. Geniet er lekker van! wij zijn vrijdag terug gekomen van texel, was erg gezellig!... nu morgen weer aan de arbeid en dan in september pas weer vakantie...
Zit er al iemand aan zijn nod? ik heb hem vandaag of gister maar nog geen bloed. Hoop dat het wel snel begint want we gaan zondag op vakantie en anders zit ik er de hele vakantie nog mee
ik hoop dan voor je dat je niet in je vakantie er last van hebt. dan maar een beetje ochtend misselijkheid ofzo? haha! Ik heb morgen mijn NOD, voel me vandaag heel de dag al erg beroerd. erge hoofdpijn- lijkt meer op migraine, misselijk, moe, diarree. Wil alleen maar liggen in het donker en niks aan mijn hoofd hebben (geluid ofzo). Het begint nu een beetje weg te trekken, dus ik heb het ergste weer gehad. Maar al die signalen wijzen erop dat ik morgen wel wat bloed zal spotten.... jammer! Toch blijf ik dan stiekem hopen dat ik me zo beroerd voel door een zwangerschap.... terwijl ik dit heel duidelijk herken als pms. zucht. Morgen zal ik het wel weten
Hallo Dames... Zo lang al niet geweest, druk.... en veel weg geweest.! Vakantie heb ik in Juni al gehad, dus moet nu werken tot december.. pfff een lange tijd!!! Dus voor degene die nog een vakantie tegemoet hebben, geniet ervan . Hier wordt momenteel heel veel geklust, zo ongeveer iedere dag. Ik denk dat ik rond mijn ei zit of die al gehad heb... Hopelijk is het flink raak en kleur ik deze maand mooi roze. Hoe gaat het verder bij jullie??? Iemand al het idee zwanger te zijn, kwaaltjes?
Ik ga naar Sharm el Sheikh en een nijlcruisje doen. En jij Ellentje? Spannend dagdromer!! Of dat het gewoon niet begint en je zwanger bent. Ga je niet nog even voor je vakantie een testje doen? Je bent al over NOD. Annamarietje ook spannend zeg. Wachten is het moeilijkst. Wanneer doe je eventueel een test? Hier wordt momenteel ook druk geklutst al ben ik nog aan het ontpillen. Kan dus nog wel weken aan het klussen blijven. Goed bezig Maregmo. Met een klus iedere dag moet het toch een mooi kleurtje geven. Succes!
hier nog geen ongi gekomen. voel me weer erg beroerd.... pfft. zou het? anders gooi ik er morgen een testje tegenaan! maar echt meiden, dit gevoel herken ik teveel van een dag voor ongesteld worden... dus ik verwacht in de loop vd dag ongi te worden
Hi dames, lang geleden! Zit ook bijna aan Nod 8 aug. al paar dagen misselijk, en erg veel honger.... gistern alvast testje gedaan kon niet wachten haha. maar was natuurlijk negatief.... zal waarschijnlijk dus wel tussen mijn oren zitten... veel suc6 dames komende dagen!!!!
hier weer een beroerde dag achter de rug. wat wel gek is; rond 19 uur voel ik me weer kip lekker. terwijl ik echt heel de dag zwak ziek en misselijk ben! Zou het dan toch?! Ik ga nu even wat eten. heb echt heel de dag nog niks binnen kunnen krijgen (heb ik wel vaker voor mijn NOD). Maar nog geen ongi te bekennen, dus het blijft spannend!