Hallo iedereen!! Hoe is het hier met jullie? Ik zit nu 5 dagen voor mn NOD en sinds afgelopen zaterdag/zondag ( na eventuele innesteling hope so) ben ik beetje flauwtjes, net of dat ik al dagen een kater heb, duizelig,rommelende maag, snel hongerig, hoofdpijn, pijn in mn onderrug (al is die gelukkig wel over nu) en een soort van spierpijn in mn bovenbenen. Dus ben benieuwd deze maand of mn lichaam houdt me vreselijk voor de gek. Al iets van Butterfly gehoord? bij jou ook nog niks bekend the cat? Fleurtjes en Msrock hopelijk zijn jullie kwaaltjes iets goeds Duim voor jullie! Liefs Liefs
Hoi Dames... Hier nog steeds geen testje gedaan ik doe hem morgen met ochtend urine.. Ik heb nu al de zenuwen, ben nog wel niet ongie, maar misschien vergis ik me met mijn Cyclus qua dagen.. Ik heb wel gevoelige bosten en af en toe vlagen van misselijkheid, maar net zoals wannabemom zegt misschien houd mijn lichaam mij ook wel voor de gek.. Bij mijn vorige zwangerschap testen ik ook pas ruim een week na me NOD positief, en toen was die pas heel licht verkleurd... Vandaar nu dat ik vol spanning een paar dagen na mijn NOD begin met testen.. Maar zolang me ongie weg blijf heb ik hoop... Ik hou jullie op de hoogte... @ wannebemom, Fleurtjes & Msrock hoop dat jullie ook positief testen spannend hoor!!! Liefs
Veel succes morgen meis en hopelijk op een goede knaltest!! Ik zal voor je duimen! En waarschijnlijk iedereen met mij! Liefs
Goedemiddag dames... Hier GOED nieuws vanmorgen om 05:00 een etos testje gedaan die kleurde heel licht je moest echt heeeeeel goed kijken.. Zat me toch niet lekker en ik had nog een CB digital liggen, ik denk doe er gewoon nog 1 een rond 11:00 later... En die was gewoon ZWANGER ben echt helemaal blij en echt een beetje in shock had het niet verwacht zo in 1 keer... bij me dochtertje moeten we bloed prikken of ik uberhaupt een eisprong had.. Het is nog heel pril,hopen dat hij/zij lekker warm blijft zitten. Ben wel blij dat ik dit met jullie kan delen want vrienden/familie vertellen we verlopig nog niets Jullie duimen heeft gewerkt, ik ga verder met heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor jullie!!! Liefs
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER! 17 april 2010 +/-uitgerekend! Butterfly23, 25jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?,Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 15 Augustus, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 21 Augustus, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 22 augustus, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Ik heb hem even bijgewerkt Liefs
@pauline: Me man reageerde heel enthousiast, hij was ook stom verbaast zoals ik dat het zo snel ging dit keer... hebben nog meer dames al getest? Liefs..
Butterfly wat super zeg! Van harte gefeliciteerd!! En zo snel al geweldig! Hopen op nog vele goede berichten van de pilstoppers van Juni! Liefs
jeetje meiden ik kijk even niet en zie dat er 3 meiden gezellig met mij zwanger zijn!!!!wat super voor jullie zeg...nu de rest nog maar gefeliciteerd zwangere ben ik niet meer zo eenzaam
Ja wat leuk he... nou er volgen er volgends mij binnenkort nog veel meer!!! Daar duim ik voor... @ wannebemom : wanneer ga je testen? en heeft sabina1986 al getest of jullie weten? Spannend zeg!! liefs
Thanks meis! Van sabina1986 nog niets gehoord, heb stiekem vanmorgen al een testje gedaan maar was nega. Waarschijnlijk moet ik toch gewoon tot zondag wachten. Dat zal het beste zijn denk ik ook hoop echt dat mn lichaam me niet voor de gek houdt! Liefs