Ik heb 2wkn vakantie. Yeeehh!! Balen dat mijn nod precies in de vakantie valt. Vroegah nam ik gewoon nog een pilletje extra en niks aan de hand Nu maar extra duimen dat ik niet ongesteld ga worden *duim duim*
Lekker hoor voor de dames die nog vakantie hebben. Ik ben woensdag weer begonnen, en gelijk goed. 3 hele dagen en 2 halve. Dus zit weer aardig in mijn ritme. Gisteren wel leuk nieuws gehoord, onze buurtjes (zelfde leeftijd, de kindjes) Gaan ook voor de tweede en onze cyclussen schelen 1 dag. Dus wie weet zijn we dalijk samen zwanger, zou wel leuk zijn. Vriendlief is er nu ook helemaal mee bezig, wel lief hoor. Moet in januari mee doen aan een soort zwemwedstrijd en toe vroeg ie heel bezorgd of ik dat wel zou kunnen al zou ik zwanger zijn. hihi zo schattig deed ie normaal nooit. Heb vanmorgen gewerkt en daarna ben ik met mijn meisje 20 km wezen fietsen en halverwege bij de kinderboerderij geweest, hier hebben we ook pannekoeken op. Echt even een uitstapje dus. Nu ff relaxen en dalijk weer eten. @Wannabemom: Voel je al iets?
Hoi Ikkin, Dat is zeker superlief van je vriend zeg! En wat leuk dat jullie buren ook bezig zijn. Hoorde gisteren van mn nichtje dat ze ook in de 2e ronde voor een 1e zitten en die was 2 a 3 dagen overtijd maar helaas vanmorgen al wat bloed verloren dus wij kunnen elkaar ook op de hoogte houden Voel van alles nog steeds en heb steeds het gevoel dat ik ongi moet worden maar nog niks denk dat ik vanavond of morgen nog maar een testje ga proberen, had het gistermorgen nog gedaan maar toen nega. Wij moeten morgen weer beginnen na 3 weken heerlijk vakantie maar heb er ook wel weer zin in om aan de slag te gaan. Fijne dag iedereen! ps wel rustig hier hoor moest echt zoeken waar we staan Liefs
Zo dames..... hier top spanning..... bijna TESTEN! Mijn banner staat op nog 3 dagen, dus het schiet al aardig op. Ik ga denk over 4 dagen testen en hoop natuurlijk op een posi test.! Heb wel het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, maar dat is nooit zeker totdat de test het uitwijst he! Hopen mag altijd. Momenteel heb ik wel heel erg veel last van mood swings, niet echt leuk voor vriendlief. Hij is van ellende net de deur uit gegaan naar een vriend toe, omdat ik zo onwijs gezellig was (NOT). Dus hoop snel duidelijkheid te hebben. Zijn er nog andere dames in spanning om te testen????
Hoi Maregmo, Dat is minder van de mood swings heb er ook beetje last van en heb heel de week al kwaaltjes gehad. Knap dat je tot zolang kan wachten meid ik heb gister voor het laatst getest maar was helaas nog negatief. Nu denk ik vanavond of anders morgenvroeg nog 1 proberen. Succes!! En hopelijk op veel rode streepjes deze maand voor iedereen! Liefs
Ik ben net helaas ongesteld geworden. Helaas heeft mijn lichaam me echt voor de gek gehouden deze maand. Liefs
Hoi ! Ik meld me hier even aan.. allemaal gestopt in juni, ik 28 juni.. was 4 dagen overtijd en nu net ongesteld geworden helaas... Op naar de volgende ronde ! Succes iedereen met zwanger worden !
En zo te lezen zijn er toch ook al wat die direct zwanger zijn !! wat super zeg ! Gefeliciteerd allemaal !!
Pff nog min. 5dgn wachten als ik tenminste uitga van een cyclus van 28dgn. Wat duurt wachten toch lang :x
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER! 17 april 2010 +/-uitgerekend! Butterfly23, 25jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?,Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 15 Augustus, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 21 Augustus, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 22 augustus, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Aan de dames die ongi zijn geworden of nieuw hier passen jullie de lijst ook evne aan!
Wij zijn weer terug van vakantie. Zal vanavond wel eens kijken of ik tijd heb om alles terug te lezen. Ik ga nu eerst naar mijn paarden want die heb ik ook een week moeten missen.
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER! 17 april 2010 +/-uitgerekend! Butterfly23, 25jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?,Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 21 Augustus, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 22 augustus, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje
Dag 24 vandaag. Mijn vorige (en tot nu toe 1ste) cyclus duurde 24 dgn maar ik ga maar er vanuit dat deze 28dgn duurt. Pffff spannend. Morgen komen de sensitesten binnen die ik heb besteld. Daarmee kan je tot 4 dgn voor je NOD testen. Voel nog niet veel anders. Heb wel wat pijn mijn buik maar anders dan anders.
Hallo! Fleurtje, zet je zinnen niet teveel op de sensitest. Ik teste daar op de dag van NOD nog niet positief mee. Ik had pas 4 dagen na NOD een positieve test in handen en die was van clearblue. Maar mijn vorige zwangerschap teste ik daar wel 4 dagen voor NOD positief mee dus is maar net hoeveel hormoon je aanmaakt. Was de vorige keer ook erg ziek maar voel nu nog helemaal niets. Daarom net nog weer eens getest en de streep knalt er van af. 31 augustus mag ik voor de eerste keer naar de vk. Misschien wordt ik dan geruster als alles goed is.
Ik verwacht er niet veel van. Voel me niet anders dan anders iig. Maar omdat ik niet p'sies weet hoe lang mijn cyclus is leek me deze test wel handig Nouja, we zien wel.
De teller staat al op 4. Spannend!!! Ik moet nog een paar dagen wachten en dan mag ik testen. Mochten die rode duivels er niet zijn op zondag, dan mag ik een poging wagen. Ben best benieuwd. Ik heb niet al teveel last. Al geeft mijn baarmoeder (tenminste rond die plek) al wel een aantal dagen krampen. Dat kan mijn ongi zijn die moet komen... of toch?? Fleurtjes wat spannend. We lopen ongeveer gelijk. Wanneer zou je willen gaan testen? Na NOD? Ik heb wel goede verhalen gehoord over de K2V5. Die zouden een paar dagen voor NOD wel het hormoon kunnen oppikken. Maar ik denk dat het voor iedereen hetzelfde is. Wie heeft nog meer NOD in zicht?
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER! 17 april 2010 +/-uitgerekend! Butterfly23, 25jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD ?,Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 10 Augustus, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 21 Augustus, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Helaas vanochtend wakker geworden met de rode duivels in aantocht. Balen. Maar goed, ik weet nu wel dat mijn cyclus rond de 24/25dgn ligt en dat is wel handig om te weten. Op naar de volgende ronde ...