Ik heb hem ook gezegt dat ik het ga doen weet niet of het anderhalf jaar kan maar kan het wel zo lang mogelijk proberen natuurlijk en nu is hij het met me eens iedereen vertelde van alles aan hem en ja dan ga je nadenken haha
Zo ben ik ook begonnen : Niet geschoten, is altijd mis. Had ook nooit verwacht het zolang te mogen doen. I'm Loving it! En zo oook mijn dochter natuurlijk.
Ja daarom en lijkt me ook wel gezellig samen is toch een mama uk moment haha (die hebben we vast niet genoeg straks) heb wel zitten te denken om te kolven voor de nacht maar ja papa mag later werk doen hoef je dan ook geen kolf te kopen of wel
Ik zou het als ik jou was nog niet doen. Zeker de eerst zes weken niet! Dit omdat de babay in de war kan raken en niet meer uit de borst wil drinken, dat zou zonde zijn. Geloof mij en komen nog genoeg papa-momentjes. Mijn vriend ging haar (die enkele keer) halen als ze wakker werd legde er aan, gaf haar een schone luier en terug in haar bedje. Waren we toch samen bezig. We gingen ook vaak met zijn drieen op bed liggen als nikki lag te drinken. Gelijk even kroel momentje. Zodra ze klaar was met drinken, draaide ze zich richting mijn vriend en dan zon klein handje op zijn borst en viel ze inslaap. Dit vond mijn vriend veel waardevoller dan dat ie een fles je had. Zijn woorden: ze geniet gewoon bij jou aan de borst en komt tot rust. Dat ze met ene flesje niet. Hihi en het is nu echt een papa's kindje hoor. Zodra ze wakker is roept ze hem, en dan wil ze bij mijn drinken en daarna met papa kroelen en boekjes lezen. Gewoon super om te zien!
Anouk07,.....jaar,Ronde 0,2de kindje,Pilstop 16 juni Elionorah, 29 jaar, Ronde 0, 2de kindje, (3de zwangerschap), 9 juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli MoniqueP, 25 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, NOD 14 juli
Anouk07, .....jaar, Ronde 0, 2de kindje, Pilstop 16 juni Elionorah, 29 jaar, Ronde 0, 2de kindje, (3de zw), 9 juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli MoniqueP, 25 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, NOD 14 juli Nou staat ie weer wel goed raar ding :S Hoop dat de andere dames ook nog komen kletsen anders kunnen we ons eigen topic openen Ga zo lekker naar bed toe, truste!
Wat een leuke, vrolijk gekleurde lijst! Veel succes iedereen. Je leert er wel veel van over vanalles en nog wat. Erg leuk! Ga nu slapen, weltrusten!
Je kloft inprincipe als je er bijvoorbeeld niet bent, rond de tijd dat je kindje ongeveer drinkt. Of Omdat je werkt? Of om je productie optekrikken als je een dip hebt. Ik kolfde toen ik weer naar school ging, ging dan smorgens 6 uur uit bed en kolfde een borst af. daarna dronk mijn dochter de andere. Ditr was dan zeg maar haar ochtendfles (12 uur) en dan kolfde ik smiddags op school haar middag fles. Ik had thuis dan in het weekend al ene fles gekolfde want anders kwam ik er een tekort. Duidelijk? of nog meer vragen
Haha duidelijk kan je die melk dan ook bewaren die je hebt gekolft en hoelang dan en warm je die net zo op als poedermelk en wat raadt je aan electrisch of hand kolf
In de koelkast 5 dagen (achterinde koelkast ) En in de vriezeer afhankelijk van op welke temp. die staat. Borstvoeding alleen in een flessenwarmer opwarmen en niet in de magnetron. Want anders gaan de goede enzymen verloren. Electrische kol medela swing vind ik super. Maar pas een kolf aanschaffen als het nodig is en niet eerder. Je kraamverzorgster heeft er vaak ook een (eenvoudigmodel) of je kan hem huren tijdelijk. Zijn dure apperaten namelijk. En dan is het natuutlijk zonde als het niet lukt en je hebt hem in de kast staan.
Hey dames, Ik zou ook graag hier mee willen kletsen met jullie. Zal even wat vertellen over mezelf. Ik ben 26 jaar en mijn vriend 32 jaar oud. We hebben een heerlijk ventje van anderhalf jaar oud ( geboren op 1 dec 2008 en we willen graag gaan voor een tweede! Wel een beetje spannend aangezien ik na de bevalling last hebt gehad van een postnatale depressie.. Maar ik heb nu goede begeleiding en zal bij de volgende preventief behandeld worden gelijk na de bevalling. Ik had afgelopen zondag weer moeten beginnen met mijn pilstrip, maar dat hebben we lekker niet gedaan! Ik voel me tot nu toe wel vrij goed alleen heb afgelopen week ineens weer bruin slijm gehad. Zal wel van het ontpillen komen...? We gaan deze ronde nog niet echt proberen, wil eerst kijken wat mijn cyclus doet. In juli gaan we ervoor! Spannend he allemaal? Bij mijn eerste was ik na 10 jaar pilgebruik binnen drie maanden zwanger. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie.. Heel veel succes allemaal met het zwanger worden!
Anouk07, .....jaar, Ronde 0, 2de kindje, Pilstop 16 juni Elionorah, 29 jaar, Ronde 0, 2de kindje, (3de zw), 9 juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli Mama van Thijs, Ronde 0, 2de kindje, NOD ??? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 0, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje, NOD 14 juli @ Mama van Thijs: Welkom gezellig! Het is nog nu een beetje rustig hier (vermoedelijk door het mooie weer8). Maar leuk dat je mee komt doen, wel spannend voor jullie dan idd. Hoop dat alles deze keer een positievere insteek heeft!
Hallo Dames! Ik zou ook graag mee willen kletsen. Ik ben 24, mijn aanstaande is 23 en we gaan voor ons eerste. 18 juni heb ik mn laaste pil geslikt. Fijne dag iedereen!
Hey, Ik wil mij ook aansluiten bij de groep. Op 23 juni mijn laatste pil en nu gaan we er voor. Ik ben 29 jaar en reeds 3 jaar getrouwd. Wij hebben reeds een zoontje Tibo van 15 maanden. Toen ik zwanger wou worden van mijn eerste kindje was ik zwanger na 3 maanden, maar toen heb ik een miskraam gekregen. 6 maand verder was ik dan zwanger van onze zoon!! Vele groetjes en succes voor iedereen, Belleke