hoi meiden!!! Las dat jullie al benieuwd waren of er iemand nog iets van mij gehoord had! heb mijn naam aangepast. was Sabina1986 Ik Kijk zo nu en dan even op ZP en dan ook wel op dit forum, maar de laatste tijd ben ik erg druk. Ik zit op dit moment in ronde 2. mijn NOD is 7 sept, spannend dus. Hier al veel roze zeg! SUPER. meiden die zwanger zijn:GEFELICITEERD... en dat er nog maar veel mogen volgen!
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! uitgerekend? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2010 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER, .... Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ?, Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ?, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje Pilstop 9 Juni, Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje Pilstop 16 Juni, Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 Juli, Overtijd, Soesje1986, 24 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD 15 Juli, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 7 seeptember, Sabina1986, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 Augustus, Lynneke, 28 jaar, Ronde 2, 3e kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje weer even aangepast
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER, ??? uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ???, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ???, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug Overtijd, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 september, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Dames de lijst is opgeschoond en aangepast, Mochten er dames terug keren, jezelf gewoon ff terug in de lijst plaatsen dan! Het zelfde geld voor nieuwe dames! De laatst geplaatste lijst kopieren en aanpassen. @Maregmo & Sunnie GEFELICITEERD!!!!!!! Dat was is net vergeten te tikken! @ Sabine, je naam in de lijst is ook veranderd! @ MissRock: Al getest? of duivels? Wij zitten deze dagen in de klusdagen! Leuk hoor Even een groepsvraag (nieuwsgierig): In de vruchtbareperiode, wanneer klussen jullie dan? Gewoon doorgaan in het normale ritme (niets bijzonders doen) Om de dag klussen. Of iedere dag Wij eigenlijk wel iedere dag, dat doen we normaal ook. Dus we veranderen eigenlijk niet echt iets om zwanger te worden. Maar ik hoorde dat om de dag klussen beter zou zijn. Vandaar mijn vraag....
heej... je hebt mij er ook uitgehaald ! NOD 15 Juli, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje ik ben gewoon actief op dit forum hoor.... ben alleen nog steeds aan t wachten tot ik eindelijk ongesteld ga worden ! zit nu op dag 66 ! mijn NOD was idd 15 juli ! mijn naam is nog hetzelfde, ben ook nog steeds 27 jaar, en zodra ik ongi ben, ga ik officieel rode 1 in, voor ons 1e kindje kan niet wachten...maar er zit niks anders op haha
ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER, ??? uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ???, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ???, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD wacht op cyclus, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 17 aug Overtijd, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 september, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Zat nog te twijfelen toen ik het weg haalde haha maar heb er nu ff tussen gezet dat je wacht op cyclus dat is makkelijker!
hihi, geeft niet hoor ! bedankt in ieder geval hoop dat ik m snel aan kan passen...met een nieuwe NOD ! en eindelijk ronde 1 ! ik had niet verwacht dat mijn 1e cyclus zoooo lang zou gaan duren ... ik voel nog steeds niks... maar we zullen zie hoe het loopt.... komt goed !
Hoop ik ook voor je want zo afwachten dat is wel zwaar balen! Ook nog geen eisprong gevoeld? of voel je die normaal ook niet?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat je je ei kon voelen ! pas na het lezen van berichten op dit forum kwam ik daar achter naar aanleiding daarvan, dacht ik mijn ei te hebben op 22 juli, maar blijkbaar heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden, heb ook al 2x echt gedacht dat ik ongesteld zou worden, maar tot op heden niks gezien ! ik schrijf voor mezelf wat "klachten" enz. op in mijn agenda, hopelijk kan ik dan later bepaalde dingen herkennen...
Dat is idd wel handig, dat hou ik ook altijd bij. Maar omdat ik endometriose heb (zijn verklevingen) en daar ook vaak buikpin van heb werd het bij mij lastig om een ei te voelen. En nu controleer ik (vies praatje) ook mijn afscheiding zeg maar, die veranderd namelijk ook in de loop van je cyclus.
das ook lastig dan ja ! en daar wil ik me binnenkort ook eens in verdiepen, hoe je afscheiding eruit ziet/voelt bijv. rond je ei en als je ongi moet worden enz. ik heb wel gezien dat dit gedurende mijn cyclus erg veranderd... dan kan ik mss er ook achter komen OF ik wel een eisprong heb, maar omdat ik eigenlijk nog maar net (13 juni) gestopt ben met de pil, zal het bij mij (hoop ik) gewoon ontpillen zijn, daar ga ik nu even van uit. heb jij mss nog een tip voor me qua nod berekening? ik had tijdens te pil (uiteraard) een cyclus van 28 dagen, stel ik word morgen ongesteld, en heb dan een cyclus van 66 dagen, moet ik dan voor mijn volgende nod te berekenen uitgaan van 66 dagen ? of een gemiddelde van 28 en 66 = 47 ? of voor de zekerheid de nod van 28 en van 66 aanhouden? lastig !
hmm daar heb ik dan weinig verstand van. Maar zou als ik jou was gewoon op je afscheiding gaan letten. en ddat ook gewoon ff bij houden. Misschien heb je inderdaad wel een eisprong.... Achja en anders een goed ecxuus op een helehoop te moeten klussen!
Pff ik raak een beetje verward van alle rekenmethode's op inet. De ene zegt bijv. dat de ik mijn eisprong op 29-08 kan vewachten en de andere pas op 01-09. De ene schrijft dat je tot 1 dag na je eisprong vruchtbaar bent en andete tot wel 5 dagen!! na je eisprong. Ik weet niet zeker of ik mijn eisprong voel dus mss toch maar aan de ovu-testen? Of van 23-08 t/m 05-09 elke dag klussen? Dat lijkt me wat veel
ja het is idd lang ! had ik ook echt nooit verwacht, onregelmatig oké, maar dit is wel erg lang...maar het kan veeel langer heb ik hier al gelezen... het lukt me (af en toe8)) om er niet zo veel mee bezig te zijn als in het begin van mn cyclus, laat staan rond mn NOD. maja... op het moment kan ik niet meer doen dan gewoon...wachten..wachten..wachten.. de dag dat ik ongesteld ben, zal ik er echt voor de 1e (en laatste) keer blij mee zijn ! ook nooit kunnen bedenken haha
@ Ikkin thanks voor het opschonen van de lijst! Wij klussen in de vruchtbare periode om de dag. Hoorde ook dat het zaad dan beter is, maar aan de andere kant dat verschilt per man, het ene zaad is beter als het andere. En ik moet er ook niet aan denken elke dag @ PAulien leuk dat je er weer bent, helaas moet je nog steeds op je ongi wachten wat klote zeg dat je niet weet waar je aan toe bent. Misschien binnenkort eens gaan temperaturen om er toch achter te komen of je je ei krijgt? Hopelijk komt hij snel! @ Fleurtjes welke sites bekijk je? Ik reken het gewoon op deze site en van menstruatiekalender.net zeggen allebei hetzelfde gelukkig. @sabina1986/mom23 welkom terug! Fijne dag iedereen en voor degene in de vruchtbare periode klusse! Liefs
@wannabemom: had gister toevallig bij de Hema een thermometer in mn handen, maar twijffelde of deze wel goed zou zijn, omdat ik ergens had gelezen dat je er een moet hebben met 2 cijfers achter de komma.die heeft dat niet, dus heb m niet meegenomen ik dacht ook al aan ovu testen, gewoon om (naast afscheiding en tempen) eens te kijken OF ik wel een eisprong heb. maar dat heeft op dit moment (dag 66 van mn cyclus) niet echt veel zin denk ik,of vinden jullie van wel? hoop toch binnenkort ongi te worden ! "moet" vanmiddag naar n kraamfeest lijkt me erg leuk, nog nooit meegemaakt ! altijd gewoon op kraamvisite. al die baby's om me heen hahaha...
Ik hoop het ook voor je meid, maar ik zou wel een temperatuurtje aanschaffen denk ik. Dan weet je iig een beetje meer of je een eisprong hebt of niet toch? Proberen kan altijd. Veel plezier op het kraamfeest! Ben er zelf ook nog nooit op 1 geweest. Liefs
Als je gaat tempen zou ik Fertility Friend gebruiken. Ik had de eerste cyclus zo'n buikkrampen rond de 21e en 22e dag. Ik kon amper rechtop staan. Omdat ik zeker wilde weten dat het mijn eisprong was, heb ik deze ronde getempt. Gewoon met een kruidvat digitale thermometer (1 cijfer achter de komma). Daarnaast rond de dagen van de kramp wat ovutestjes en ja hoor, eisprong was duidelijk te meten. Ik was niet van plan ze de volgende ronde weer te gaan gebruiken. Gewoon 1 keer ter info. Maar het heeft effect anders zou ik niet zo roze kleuren