pauline, nu zal een ovutest niet zo veel zin hebben denk ik. En dat wordt ook wel een dure grap omdat je niet weet hoe lang je cyclus is. Als je ze wel wilt gaan gebruiken kan je ze betaalbaar en discreet bestellen op matcare.nl Tempen heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik kon wel heel duidelijk aan mijn afscheiding merken wanneer ik mijn eisprong had. Op een gegeven moment wordt je afscheiding doorzichtig en elastisch. Klinkt even goor maar als je dan een beetje tussen duim en wijsvinger neemt kan je er draden van trekken. Als het dan zo is weet je dat je eisprong er in een van de komende dagen aan zit te komen. Succes!
Wij gebruiken ook ovu testen maar ik weet dan ook wanneer mijn eisprong ongeveer valt. @ fleurtjes ik heb begrepen dat je ei maar 24 uur leeft en dus lijkt het me niet logisch om zo lang na je ei te klussen. En die zwemmertjes even 48 uur. Dus eigenlijk moet je het zien te kruisen. Haha leuke techniek! Ik gebruik menstruatiekalender.net erg handig. @wannabemom, tja dat is ook zo maar was toch ff benieuwd wat de rest doet. Ik had vanmorgen behoorlijke krampen en misselijk, dus ff een ovu testje gedaan en knalpositief. Dus wij gaan lekker klussen @ Pauline zo nu ook geen ovutest gebruiken maar pas nadat je ongi bent geweest in combi met afscheiding en tempen. Wel dubbel op maar wel zekerheid dan.
@all: tnx voor de tips meiden ! ik ga morgen dan toch maar een nieuwe thermometer aanschaffen ! kan geen kwaad en is goedkoop ! vandaag gestart met afscheiding checken 8) Net terug van het kraamfeest, was echt leuk ! had het nog nooit meegemaakt ! het was 3 uur lang in een gezellig zaaltje (soort hippe kantine met lounge bankjes + veel kussens) de kersverse moeder was helemaal overladen met cadeaus,(de vader hing met zn maten bij de bar) en wij zaten heerlijk een theetje enz. te drinken. (later kon je zelf fris etc. aan de bar halen) op de tafels stonden schaaltjes met vele chocolaatjes (speentjes/baby's/flesjes enz.) later kwam er ook een bittergarnituur voorbij, er was een hele hoek in gericht voor de kids, die daar lekker konden spelen met elkaar. ik denk dat ik ook voor een kraamfeest zou kiezen, je hebt de hele bubs in 1x gehad (ook de ooms/tantes enz die je bijv. niet vaak ziet/of niet veel mee hebt).en je hebt geen troep in huis + je hoeft zelf niet heen en weer te rennen voor koffie enz. en de mensen waar je vaker contact mee hebt, komen toch wel thuis langs. ja...echt een aanrader
Tja, ik zit in mijn vruchtbare periode dus... Hahaha flauw he? Nee heb vakantie en het is rot weer. Hang hier wel een beetje rond maar heb weinig te melden. Maar ben ook wel benieuwd naar de rest
Haha ja ik nog niet al zijn we wel bezig Maar moet helaas toch werken overdag. Lekker dat je vakantie hebt! Ja er is echt niemand meer hier erg jammer!
Hey meiden, is wel erg stil hier. Mag inderdaad maar 1 goede reden hebben... klussen!! Ik zal de lijst nog eens bijwerken. Verwachte uitgerekende datum is ongeveer 30 april. Zoiets weet je pas zeker als je de eerste 12 weken echo hebt gehad denk ik. ZWANGER! 16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ???, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ???, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 17 aug Overtijd, MsRock, 25 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 september, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 28 september, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje Zitten er ook nog meiden op het wachtbankje?
Leuke datum Sunnie Tja idd rustig hier, ik heb mijn klusdagen van het weekend gehad. Ben er nog moe van hihi.... Dus nu idd afwachten maar.... Vriendlief is er van overtuigd dat het raak is. Haha knap het het is nog niet eens ingenesteld. @ Pauline: ik heb nu twee kraamfeesten mee gemaakt en ondanks dat het wel makkelijk is is het niet helemaal mijn ding. Heb toch liever gewoon kraambezoek. Ben vande week voor het eerst weer naar school geweest en nu dus een hoop werk, spiek zo nu en dan wel ff op het forum maar zal niet altijd reageren....
Het wachtbankje is tussen de eisprong en je NOD. Dan zit het werk erop als het waar en mag je op het banken wachten op je NOD De spannende fase is het wachtbankje. Ikkin zit nu op het wachtbankje
Oh zo! Ik heb een hekel aan het wachten bankje. 2wkn duurt me veel te lang. Ben een ongeduldig typje 8)
Mij dus ook Maarja tis niet anders he.... Dus we hebben weer plaats genomen, ben benieuwd wie zich weer bij me voegen!
hoi allemaal ik ben al 78 dagen aan het wachten tot ik ongi word duurt me ook veel te lang. ben dinsdag naar de dokter geweest en die zij dat ik nog maar ff moest wachten en als ik november nog niet ongi was mocht ik weer terug komen hoop toch niet echt dat ik zo lang moet wachten dat is nog ruim 2 maanden!!! zo lang kan ik echt niet meer wachten
@ Ikkin inderdaad echt niet leuk het wachtbankje ik mag er na het weekend weer op het bankje dan he @ karnikke wat vreselijk klote zeg en tot November wachten is ook niet leuk om te horen Misschien toch al aan temperaturen gedacht om erachter te komen wat je lichaam doet? De rest succes met klussen of wachten en heel snel 2 roze streepjes te zien!
@ MsRock ff goed kijken of je het laatst geplaatste lijstje neemt (hoeft niet door jou geplaats te zijn) en dan ff knippen en plakken. Heb hem nu ff aangepast voor je. Lijstje is op volgorde van zwanger, Wachten op ongi, Nod's. ZWANGER!16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ??? onreg. cyclus, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ??? onreg. cyclus, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 September, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 September Overtijd, MsRock, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 28 September, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje
Maar ik denk dat ze nu niet meer overtijd is dan meid Zeker ronde 3 nieuwe kansen me too dit weekend flink aan de klus! ZWANGER!16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ??? onreg. cyclus, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ??? onreg. cyclus, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 September, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 September , MsRock, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 28 September, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje[/QUOTE]
Sorry Pauline was even verwarrend, hopelijk klopt deze wel ZWANGER!16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ??? onreg. cyclus, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ??? onreg. cyclus, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ??, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 1 September, Annamarietje, 31 jaar, Ronde 3,1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 September, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 18 September , MsRock, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 28 September, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje[/QUOTE][/QUOTE]