Hoi Meiden, ik ben al heel lang niet meer geweest, maar ik zie dat ik veel felicitaties kan doen!!! Wauw, wat fijn! Ik klets heel veel mee bij een ander clubje, waardoor ik hier eigenlijk niet meer kom. Dus ik heb mezelf van het lijstje gahaald, dan blijft het voor jullie wat overzichtelijker. Hier ronde 4 begonnen, ben op het moment ongi, dus erg saai... Succes verder met al die wachtbankjes en eizoekers! Liefs! ZWANGER!16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ??? onreg. cyclus, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ??? onreg. cyclus, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ??, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 September, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 13 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 18 September , MsRock, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 28 September, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje
Zou het niet weten, heb het ook welis gehad maar waren toen nog niet bewust bezig. Miss toch is een ovutestje doen?
Hey, mijn ticker is weer anders. Er stond zoiets van "Early Pregnancy Symptom - Increased Cervical Fluid experienced bij 13.7% of pregnant women"
ZWANGER!16 maart 2011 uitgerekend!, Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, Dagdromer, 29 jaar, Ronde 2, 2de kindje ZWANGER! ??? uitgerekend, MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1de kindje ZWANGER!17 april 2011 +/-uitgerekend!Butterfly23,25jaar,Ronde 1, 2de kindje ZWANGER! 26 april 2011 +/- uitgerekend Maregmo, 24 jaar, Ronde 3, 1ste kindje ZWANGER! 30 april +/- uitgerekend, Sunnie, 26 jaar, Ronde 2, 1e kindje NOD ??? onreg. cyclus, Karinikke87, 23 jaar, Ronde 1, 1ste kindje NOD ??? onreg. cyclus, Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje NOD ??, Pauline, 27 jaar, Ronde 0, 1ste kindje NOD 6 September, Ikkin08, 21 jaar, Ronde 2, 2de kindje NOD 7 September, Mom23, ... jaar, Ronde 2, 1ste kindje NOD 12 September, Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 13 September, Wannabemom, 24 jaar, Ronde 3, 1e kindje NOD 18 September , MsRock, 25 jaar, Ronde 3, 1ste kindje NOD 28 September, The cat, 27 jaar, Ronde 2, 1ste kindje
Weeeekkend!!! Zo gaan jullie nog wat leuks doen? Hier momenteel nog geen plannen. Ook wel eens lekker 8) Zie dat er na het weekend 2 meiden mogen testen. Gaan jullie dat volhouden of mss dit weekend toch al een testje er tegenaan gooien?
Nou kon het niet weer staan en heb al vast getest, maar neg dacht 4 dagen voor nod miss lukt het wel. Maar bij mijn dochter had ik met 5 wk en 4 dg ook nog een test waarvan je het streepje bijna niet zag. Dus nu maar volhouden tot na het weekend... Moet de ochtenden nog werken dus geeft wel afleiding natuurlijk... Voel wel weer is vanalles(krampjes, opgeblazen gevoel, misselijk, hongerig) maar dat zal dan miss ook wel tussen mijn oren zitten..... Of het wijst erop dat de duivels eraan komen..... Vanavond steken we lekker de vuurkorf aan en de buurtjes komen borrelen...
Jammer Ikkin maar het kan natuurlijk nog alle kanten op Zal voor je duimen hoor. Werkse komend weekend.