hoi meiden, ik had ook een topic geopend over wie er in juni nog meer ging stoppen met de pil.. maar ik kom ook gezellig hier mee kletsen ik zal me even voorstellen ik ben Ellen ben 25 jaar en we hebben sinds 9 juni de pil de deur uit gedaan. We hebben al een zoontje van 16 maanden en gaan nu dus voor een brusje
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, (3de zw), 9 juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli Mama van Thijs, Ronde 1, 2de kindje, NOD ??? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD Dames welkom! Leuk dat het wat drukker wordt hier werdt hoog tijd In het vervolg kunnen jullie zelf de lijst kopieren en je gegevens wijzigen!
Wat een leuk topic. Ik wil me ook graag aansluiten Zie dat ik tot nu toe de oudste ben met 30jr. Hier is afgelopen zondag (27-06) de pil de bak in gegaan Willen we nog even een cyclus afwachten maar daarna gaan wij het ook proberen. We hebben nog geen kindjes maar wel.... katten
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, (3de zw), 9 juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 0, 1e kindje, NOD ?? Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli Mama van Thijs, Ronde 1, 2de kindje, NOD ??? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD ?? Ahhh dan zit je hier goed fleurtjes, geloof dat er hier een hoop zijn met katten.
Mensenlief, Wat een weer vandaag ik moest werken (verzorgende-ig) en het was zo warm bij ons in huis (verzorgings/verpleeghuis) moest mezelf gewoon echt op de been houden, en toen ook nog de mensjes die raar gingen doen van de hitte... Pfff blij dat ik een weekend vrij heb, heb ik ff nodig.... Je hebt wel is van die dagen. En nu ook nog dikke voeten van de hitte......... Vriendlief komt zo thuis met shoarma hmmm lekker En dames wat denken jullie dat nederland gaat doen?
nou nederland heeft gewonnen he!? nu afwachten wie onze tegenstander word @ikkin08 ik weet precies wat je bedoeld ben net terug van een avonddienst in een verpleeghuis maar die hitte daar is echt niet te harde!!echt niet normaal maar goed ik heb ook heerlijk weekend geniet er van meiden
hoi allemaal, ik wil er ook nog graag bij. Ik ben Lynn en afgelopen woensdag is mijn mirena-spiraal verwijdert. nog net in juni. Ik ben al mama van een mooie dochter van 4 jaar en een zoontje van nog net geen 3. We gaan nu dus voor onze derde. Ik ben zelf 28 en mijn man ook. We hebben ook 2 katten
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, 9 juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD ?? Ikkin08, 21 jaar, Ronde 0, 2de kindje, NOD 12 juli Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje, NOD ??? Mama van Thijs, Ronde 1, 2de kindje, NOD ??? MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 juni The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD ??
Zo eerst het lijstje maar even gekopiereerd en aangepast! Welkom Lynneke! Leuk dat het drukker wordt Haha nog even dames en katten hebben wordt een vereiste @ellentje: ik ook eindelijk weekend, maar nu is mijn ventje niet thuis, uit met de voetbal.... heb ik weer eindelijk weer is een heel weekend niets te doen is ie er niet..... The cat: Taarten leuk! Lijkt me ook zo leuk om te doen maar ik kan alleen maar appeltaarten maken de rest mislukt haha Zo net weer even wat lucht in mijn zwembad gepomp.... pfff kan zelf ook bijna aan de zuurstof..........
Inderdaad! Welke kleuren hebben die van jullie? Simba: Zwart met wit Kater van zon 6 kilo, echt een monster en snachts een kroelkat Nala: schilpadje poesje, dun, iel en schrikachtig, kan heerlijk bij me komen liggen als ik alleen thuis ben. Xaja: Rood met wit poesje, klein, echt een kroel poes.
Bibi, zwart met witte poes. Echt een kletskous, zodra je tegen haar praat geeft ze altijd antwoord. Azraƫl, cypers rode kat. Echt een kroelkatje. Hij slaapt elke avond aan mijn voeteneind en in de winter onder de deken tegen m'n buik aan
Hihi dat doet simba dus ook al sinds hij klein is... alleen toen woog ie nog geen 6 kilo. Nu gaat dat toch wel doorwegen na een tijdje... Jij ook nog lekker laat online!
heb samen met hubbie een filmpje gekeken. V for Vendetta. Daarna nog even hier spieken en dan m'n nestje in volgens mij is de bloeding nu bijna voorbij. Verlies al bloed sinds ik m'n spiraal heb laten verwijderen. Sinds woensdag dus. pfffff was even vergeten hoe het was om 'ongesteld' te zijn. Vandaag heerlijk met de kids naar Zandvoort geweest. Ze hebben zich super vermaakt en liggen nu uitgeteld in bed. Ik ben zelf alleen een beetje verbrand. Kids gelukkig niet, die smeer ik altijd heel goed in, ik was mezelf alleen vergeten.
Ik heb 6 katten Lulu een zwart witte meid van 6 Puma een zwarte bink van 5 Mowgli een zwart witte van 4 en dan mijn rasjes pers Snuggles een zilveren van 3 pers Abigail een meid goud van 2 en hun zoontje Garfield van 17 weken ik heb vandaag de finale van wimbledon gekeken en zo 4 july film kijken haha indipendence day
Aangezien ik home-alone was, vanmorgen lekker met ons meisje naar het zwembad gegaan, lekker 2 uur wezen zwemmen en toen waren we beide er moe! Dus thuis gekomen nog even gerommeld en haar toen lekker in bed gestopt. Toen kwam vriendlief thuis, en aan gezien de kleine op bed lag de schade van de gemiste nacht ingehaald (*bloos*) hihi. Achja we moeten in training blijven @ lynneke dat lijkt me inderdaad wel een voordeel van een spiraal maar verder vind ik het dood eng... @ the cat, tjeee meid wat een gezellige beesten boel, ik roep hier altijd al per ongeluk de verkeerde kat hihi. Net lekker gedouched en nu lekker bankhangen en NCIS kijken en dan zo lekker naast mijn mannetje duiken.