Juni beginners...spannend!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anouk07, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    Hey daar was ik weer, was het topic kwijt en nogal druk geweest.
    @ ikkin08 bedankt voor het toevoegen aan het lijstje. Eigenlijk zaten we nog in ronde 0, omdat we nog niet echt er echt voor gingen zeg maar. Maar sinds ik met de pil ben gestopt is mijn libido nogal omhoog gegaan :) dus het zou theoretisch gezien deze maand al raak kunnen zijn! Dus dan houden we het inderdaad op ronde 1 deze maand. Ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden, laatste keer was 18 juni in stopweek.

Ben blij dat katten hebben trouwens geen voorwaarde is om mee te mogen kletsen, anders lag ik er nu uit ;) Vind het wel mooie dieren hoor, maar mijn vriend is echt antikat :( Maar ja verder is hij wel leuk:p
    Vroeg me trouwens af of jullie last hebben van ontpillen? Ik voel me eigenlijk erg goed sinds ik gestopt ben, veel vrolijker en meer energie dus dat is fijn. Nu hopen dat mijn cyclus ook goed gaat komen.

Trouwens die zwangerschapsdementie is bij mij ook nog steeds niet over na anderhalf jaar:$ Voel me soms net een kip zonder kop, maar wellicht was ik dat al wel haha en heb ik nu een excuus!Zo genoeg over mij zal nu wat vaker meelezen en kletsen natuurlijk!

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik voel me minder sinds een week ongeveer veel hoofdpijn vette vieze huid (zelfs puistjes) buikpijn rugpijn veel moe in de avnd knelt mijn BH pfff als dat door het ontpillen komt haha ik weet het niet

3. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    @mamavanthijs: Mijn zwangerschapsdementie is ook niet over.. en dat is toch bijna 3 jaar geleden:D volgens mij komt dat nooit meer goed.

@ikkin: een spiraal heeft veel voordelen maar ik denk dat ik hierna niet nog een keer een spiraal neem. Het idee is me toch gaan tegen staan, dat je eitje in principe wel bevrucht kan worden maar nooit kan innestelen.... Maar hubbie wil ook graag een nummer vier.. ik twijfel nog. Dus lang aan de anticonceptie zit ik waarschijnlijk toch niet hierna.

Wat doen jullie eigenlijk allemaal in het dagelijks leven. Ik werk 27-36 uur (verschilt per week) op een kinderdagverblijf op een babygroep. Echt een heerlijke baan.

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik werk helemaal niet ik geef workshops in taarten en cupcakes bekleden met marsepein en verkoop taarten op bestelling kan niet wachten mijn eigen te maken wanneer ik zwanger ben zo wil ik het iedereen vertellen

5. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    @ the Cat Oh dat is minder, klinkt niet aangenaam. Kan best door het ontpillen komen. Klinkt een beetje als de dingen waar ik last van heb in de week voor mijn ongi, maar dat is nog een beetje vroeg voor jou he? Maar ja met hormonen weet je het nooit ben in inmiddels achter;) Hopen dat je je snel wat lekkerder voelt :)

@ Lynneke
    Oh jeetje na drie jaar nog, nou dan geef ik de hoop maar op :)
    Wat leuk dat je man een groot gezin wil, lijkt mij wel vrij pittig 4 kids, maar ook erg gezellig! Een collegaatje zei laatst ook dat het idee van een spiraal haar tegenstond vanwege wat jij ook zegt.
    Trouwens ik werk als juf in het basisonderwijs, sta drie dagen voor groep 4. Erg leuk om te doen, maar soms ook wel erg veel zaken die geregeld moeten worden. Ik ben gelukkig van 4 dagen werken naar drie dagen gegaan. Leuk dat je met baby's werkt joh! :)

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb nog nooit ergens last van gehad oor mijn ongi ook vroeger niet maar we wachten af haha.

Zo je hebt of nu of bijna lekker vakantie mmmmm

7. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    jeetje leuk lijkt me dat om workshops daarover te geven! Lijkt me een leuke manier om het zo te vertellen aan iedereen!
    Ok dan weet ik ook niet waar je klachten vandaan komen, kan toch te maken hebben met dat je nu die hormonen ineens niet meer hebt van de pil. Of je zou al zwanger moeten zijn, zou je wel erg snel symptomen hebben. Maar ja ik heb al de gekste dingen gelezen dus zeg nooit nooit!
    Ja bijna vakantie, pas 23 juli maar dan mogen we ook later beginnen! Lekker 6 weken vrij dat is wel een groot voordeel van mijn werk! Nou ik ga even lekker bankhangen, tot snel maar weer!

8. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Nou, nou dames,

Zo maar ene pagina vol geschreven! haha had het gewoon ineens druk met lezen.

@ mama van thijs, je kan het lijstje kopieren, en dan kinippen en plakken en even alles aanpassen.

@lynneke ik heb bij deze de hoop op een goed stel hersenen maar opgegeven dus :p en tjee ene nummer 4... vind 1 al druk soms :p maar wel heel leuk en gezellig lijkt me het. Ik heb de afgelopen anderhalf jaar geen anticonceptie gebruikt, in het begin wel condooms maar later zijn we daar mee gekapt vond het zo'n mood-killer (en nmr 2 is altijd welkom), dus dan maar voor het zingen de kerk uit hihi.

@ the cat: lijkt me ook echt super leuk het zo te vertellen!
    ik wil als ik zwanger ben mijn dochter een shirtje aan trekken met een leuke tekst erop! En je lichaam kan je echt zwaar voor de gek houden hoor heb ik ook al vaak gehad. En dan ging ik toch maar testen en dan een paar uur later was ik ongi.

Nu lekker banghangen!

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ga pas testen als ik 4 dagen overtijd ben geef het eerst de kans door te komen wat ik ook wel fijn vind een keer ongi worden nog ik wil een ooievaar erop maken en dan de ondergrond blauw en roze

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Hier is het stil

11. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    @the cat, leuk om het op zo'n manier te vertellen. Ik zat er ook aan te denken het zo te doen. Ik maak zelf ook taarten. Heb een tijdje op bestelling gemaakt maar wegens tijdgebrek ben ik daar mee opgehouden.

denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer:D

Het bloeden is eindelijk opgehouden dus we kunnen aan de klus;)

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ohhhh leuk klussen haha (alleen niet bepaald leuk met dit weer haha).
    Ik geef voornamelijk workshops en maak prive taarten voor vrienden en familie zoals straks 2 babytaarten en verjaardags taarten voor mijn neefje. en dan om te vertellen dat ik zwanger ben (heb je die taart weleens gezien?)

13. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    Hey dames,

Wat een weer he! Nou Lynneke veel klusplezier haha. Heb niet zoveel zin met dit weer, maar ja soms moet je ook zin maken.
    Zie dat jij rond je eisprong zit dus. Kun jij die voelen? En had je dan zo'n lange bloeding? Aangezien je zegt dat je bloeding net gestopt is.
    @ Cat ik kijk even naar je banner (zo noem je dat toch) en ik zie dat jij 1op 13 juni je laatste pil nam. Ik heb dat op 12 juni gedaan, maar ik dacht dat ik dan nu al op dag 26 zat. Maar ik werd pas op dag 6 ongi dus moet ik dan tellen vanaf die dag? Want dan zit ik pas op dag 21. Snappen jullie me nog? haha. Ben benieuwd wanneer ik dan ongi ga worden. We hebben een romantisch weekendje gepland 17 juli dus hoop niet dat ik dan ongi ga worden. Maar daar lijkt het dan wel op, tenzij het nu negen maanden weg gaat blijven haha. Dat zou mooi zijn!
    Cat lijkt me leuk zo'n taart trouwens! En wat leuk dat je poesje is uitgerekend in augustus. (klinkt een beetje raar haha) Lijkt me bijzonder om dat mee te maken.
    @ ikkin de lijst ga ik nu niet aanpassen, want in principe was het wel ronde 1 aangezien we toch vrij vaak seks hebben gehad door mijn verhoogde libido haha.
    Nou fijne avond!

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik was ongi 3 dagen laten had 13 juni de laatste pil en was 16 juni ongi dus dat verklaard het misschien of niet?
    Ja je moet tellen vanaf de eerste dag van je ongi nou dat is bij mij dus al eerder.
    Ja heb zo'n zin om die taart te maken heb al allerlei ideeen op gedaan

15. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    Bedankt Ok heb in mijn agenda zitten tellen als ik dan dus de 18de begin met tellen dan zit ik vandaag op dag 21. Jij zit dan vandaag op dag 23 als je begint met tellen de 16de. Dat scheelt weer een dag voordat je eventueel kunt testen hihi.
    Nou als mijn cyclus zich snel herstelt dan ben ik dus mooi ongi als we romantisch weekendje weg zijn haha. Nou dat is dus niet mooi getimed haha.

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nee dat heb je niet zo slim gedaan ik ga pas testen als ik 2 of 3 dagen overtijd ben

17. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, jullie houden dat ook goed bij :$

Ik ben 27 juni gestopt met de pil. Laatste menstuatie net een paar dagen achter de rug.

Voor de zekerheid klussen we maar (bijna) elke dag :D

18. mamavan Thijs

mamavan Thijs Actief lid

31 aug 2009
    120
    0
    0
    @ fleurtjes
    Tja daar is ook niks mis mee toch? Kan heel leuk zijn haha. Maar ik hou het nu de eerste maand goed bij, omdat ik benieuwd ben hoe mijn cyclus er nu uit gaat zien na het stoppen met de pil.
    @ the cat ja dat is ook zeker verstandiger, ik weet van mezelf dat ik erg ongeduldig ben dus dat gaat nog wat worden...

19. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    @the cat, nee, ik heb die taart nog niet gezien.
    ik zit nu te denken om het straks te vertellen met cakejes.. anders moet ik meerdere taarten gaan maken en dat zie ik niet zo zitten.

@mamavanthijs, jammer van de timing van je romantische uitje. Maar ach met ongi kun je het vast ook leuk hebben:)
    Sinds het verwijderen van mijn spiraal heb ik gebloed. Dat was 30 juni. Het valt dus wel mee. Maar ik was nauwelijks een dag ongesteld toen ik nog een spiraal had dus voor mijn gevoel duurde het nu eindeloos;)
    meestal kan ik mijn eisprong wel voelen, maar ik voel nu nog helemaal niks... We blijven dus maar klussen om de dag.

Heb vandaag te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Echt leuk!!
    Wie weet zijn we nog een tijdje samen zwanger.

hubbie heeft toch maar afgezien van het willen van een vierde kindje. ALs het ons gegeven is houden we het er dus bij 3.

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik maak gewoon een taart en dan nodig ik iedereen uit en dan laat ik die taart komen en zet hem op tafel zal van de week even een voorbeeld zoeken die zal ik dan hier zetten.
    Ik ben hopelijk ook een tijdje zwanger met mijn schoonzusje zij is 25 december uitgerekent

Deel Deze Pagina