Welkom Soesje1986 & Karinikke87 Ook hier hebben we afgesproken het voor ons te houden dat we aan het klussen zijn maar jeeetje wat is dat moeilijk! Daarom ben ik erg blij dat we er hier over kunnen kletsen. Iemand vroeg trouwens of we nog wat leuks hadden gedaan? Wij waren in A'dam Helemaal gezellig.
Ik vind het ook moeilijk heb me al zovaak bijna versproken pffff maar ja haha ook wij mogen het hopelijk snel vertellen
@ butterfly23-- Gaat goed hoor! Vandaag wel een vreemd gevoel gehad in mn buik misschien mentruatiekrampjes, had ik nooit meer met de pil namelijk dus voelde echt raar. Heb gewerkt vandaag nog anderhalve week en dan heerlijk 3 weken vakantie! Hoe gaat het met jou verder? @ Soesje1986 Nu wordt het helemaal spannend! Inderdaad wat Butterfly zegt morgen nog eens testen, zal voor je duimen ! @ Karnikke87 Welkom! Ik heb het alleen aan mn beste vriendin vertelt omdat die zelf ook bezig zijn en helaas al een jaar nu en heeft pas een miskraam gehad L Dus vinden het fijn om er samen over te hebben. En rookte altijd nogal veel en ben sinds een paar weken gestopt dus veel mensen vragen al aan me of ik zwanger ben dat ik ben gestopt. Dus wordt lastig denk ik om het heel lang verborgen te houden mocht het raak zijn Fijne avond dames!
Hallo dames, Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten om mee te kletsen.! Even kort gezegd ben ik 24 jaar en mijn vriend 26, we zijn nu bijna 5 jaar samen en wonen 1,5 jaar samen. Ik ben op 5 mei gestopt met de pil en zit nu dus in de 2e ronde. Gister heb ik posi getest en vandaag nega, dus erg onzeker momenteel. Vrijdag ga ik weer testen en dan hopen dat de 1e test klopt
Welkom Maregmo! Hopelijk zit je niet lang in dit onderwerp We duimen voor je dat je vrijdag een prachtige positieve test in handen hebt!
@ Fleurtjes: Oh helemaal leuk zeg A'dam ik zag het op tv, ik had er ook graag bij willen zijn, maar was helaas werken Was aardig druk he? @ Wannabemom24: Ja vaag die krampjes? Je lichaam reageerd gelijk zo anders na het stoppen van de pil/spiraal.. Wie weet is het innesteling? Ik moet zeggen dat ik wel minder last heb sinds dat mijn spiraal eruit is, tijdens mijn menstruatie's had ik echt veel last van krampen... Hopelijk is dit nu mijn laatste menstruatie in de komende 9 a 10 mnd Heerlijk zeg nog even werken en dan lekker 3 weken vakantie, ga je nog een warm land opzoeken? Ik heb ook gewerkt vandaag, verder gaat alles lekker hoor!! heb al de kriebels voor het klussen, zo voor een 2e is toch wel weer spannend zeg!!! Ik heb pas in september 3 weken vakantie, alleen een warm land zit er niet in.. We gaan de badkamer verbouwen @ Sabina1986: Oh dat is mooi een cyclus van 28 dg na het stoppen met de pil, bij mij was er toen geen peil op te trekken... Meid succes met het klussen!! Fijne avond iedereen Liefs...
Welkom Maregmo.. Oh dat is vervelend 2 verschillende testen...zoals wannabemom zegt hopelijk heb je vrijdag een positieve test in handen!! We duimen voor je
@Butterfly-- Ik hoop het ook voor je Laten we hopen dat het innesteling is al zou die volgens mij schema (als ik 28 dagen aanhoudt) al geweest zijn. Weet het natuurlijk nog niet zeker, maar ga er maar niet van uit dat het gelijk de eerste ronde raak is dan valt het misschien mee Nee we blijven in eigen land gaan een weekje naar Texel met mn broertje en zn vriendin, hebben van t jaar een huis gekocht en gaan trouwen in Oktober dus kost ook al genoeg Badkamer hebben wij ook gelijk gedaan wat een bende zeg Blij dat ik daarmee klaar ben! Liefs
hey dames, ik ga vrijdag pas testen zodat mocht het raak zijn mijn lichaam genoeg tijd heeft om meer hcg hormonen aan te maken dat de uitslag van het scherm afspat zeg maar hihihihi. dus nog even geduld en kan ik nu wel opbrengen heb geen zin in een vage uitslag van een test. Liefs.
@butterfly, predictor begin ik niet meer aan wahahaha. heb daarmee 2x positief getest toen ik wist dat ik echt niet zwanger kon zijn maar mijn ongi wel uitbleef. toen heeft mijn ex ook die test gedaan en was ie ook positief... dus nee die vertrouw ik niet meer. Liefs.
Welkom aan alle nieuwelingen. Het wordt ineens druk hier. Gezellig!!! @cat, spannende dag voor jou vandaag!!! ik ga voor je duimen Ik moet nog even wachten. Ik was gisteren aan het werken toen ik ineens wat krampjes voelde. eisprong... dacht ik gelijk. Thuis heb ik een ovulatietest gedaan en die was positief. We hadden de dag ervoor al geklust, gister weer en vanavond gaan we er ook weer voor Ik heb m'n banner aangepast, het ziet er naar uit dat dit een langere cyclus wordt dan normaal. Heb 'm nu op 31 dagen staan. ik zal het lijstje even aanpassen
Anouk07, .....jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 16 Juni Belleke1981, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD ?? Butterfly23, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje, NOD 8 augustus Elionorah, 29 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 9 Juni Ellentje23, 25 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Raak en zwanger!!!16 maart 2011 uitgerekend! Fleurtjes, 30 jaar, Ronde 1, 1e kindje, Pilstop 27 Juni Ikkin08, 21 jaar, Ronde 1, 2de kindje, NOD 8 Augustus Lynneke, 28 jaar, Ronde 1, 3e kindje, NOD 27 juli? spiraalstop 30 Juni Mama van Thijs, 26 jaar, Ronde 1, 2de kindje, Pilstop 13 Juni MoniqueP, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 3 Juni MsRock, 25 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 16 Juni Sabina1986, ... jaar, Ronde 1, 1ste kindje, Pilstop 11 Juni The cat, 27 jaar, Ronde 1, 1ste kindje, NOD 14 juli Wannabemom, 24 jaar, Ronde 1, 1e kindje, NOD 19 Juli
@ the cat: vandaag is het voor jou een spannende dag he!!! @ soesje1986: gelijk heb je om vrijdag pas te gaan testen, al aan die onduidelijkheid heb je niets.....
Ik vind het ook zo lastig om het geheim te houden. In onze vriendengroep zijn er al heel veel of zwanger of hebben een kind. Dus als er vrienden op bezoek zijn komt het op een gegeven moment altijd wel op kinderen uit en dan is ook altijd de vraag of wij nog geen kinderen willen. Dan zeggen we altijd maar nou we wachten nog even. Maar ik vind het vreselijk om te liegen. Heb me laatst ook echt versproken er is dus nu 1 hele goede vriendin van mij die het weet maar we hadden toen allebij nogal wat gedronken dus ik weet niet helemaal zeker of ze het nog weet want ze heeft er niks meer over gezecht. Nou is het ook vaak dat er iemand anders in de buurt is en ik heb wel duidelijk gezecht dat het niet verder vertelt moet worden dus ik weet het niet zeker of ze het gewoon niet meer weet of niks meer zegt omdat verder niemand het mag weten lastig allemaal. Zaterdag ga ik lekker op vakantie lekker 3 weken naar italie en hopen op mooi weer en lekker genieten. Groetjes Karin
Bij ons weten alleen mijn ouders het. Bij mijn schoonouders is mijn man de enige die nog geen kind heeft, zijn zussen al wel, dus de druk ligt al hoger en als zij het zouden weten dus helemaal. Maar het blijft wel moeilijk om het niet te vertellen.........
ja heb net tegen mijn vriend ook gezegt duim ff dat ik niet ongi wordt hij huh waarom dan haha mannen ze zijn er minder mee bezig dan wij he. Het ergste is ik wil het weekend pas testen maar heb ze wel liggen dus dat is erg moeilijk haha maar ja ik wil afwachten of ik niet ongi ga worden (mocht ik dat wel worden vind ik het ook niet een ramp hoor)
@the cat: ja het lijkt me inderdaad moeilijk om te wachten met testen als ze in huis liggen...... duim voor je!
@cat, vind het knap van je dat je niet al gelijk getest hebt!! Bij ons weet alleen mijn zus dat we bezig zijn.